تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۳۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه: داوران مهربان‌تر بودند ما قهرمان لیگ می‌شدیم
در فینال لیگ برتر کشور اگر داروان کمی با ما مهربان‌تر بودند، به جای این‌که حریف با نتیجه 5 بر 3 به برتری برسد، ما با همین نتیجه پیروز و قهرمان لیگ می‌شدیم
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: در فینال لیگ برتر کشور اگر داروان کمی با ما مهربان‌تر بودند، به جای این‌که حریف با نتیجه 5 بر 3 به برتری برسد، ما با همین نتیجه پیروز و قهرمان لیگ می‌شدیم.

ملک‌محمد بویری درخصوص کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، اظهارکرد: نسبت به مسابقات جهانی سال گذشته، نزدیک به 80 درصد در ترکیب‌مان تغییرات داشت. ما در لیگ برتر امسال بیشتر به دنبال کسب سهمیه جهانی بودیم که به آن هم رسیدیم.

وی در ارزیابی از عملکرد تیمش در مرحله پایانی لیگ برتر، گفت: در مرحله اول کار سختی برابر شهدای مدافع حرم نداشتیم و بازیکنانم با انگیزه کار کردند و با شکست این تیم راهی فینال شدیم.

اگر داوارن مهربان‌تر بودند ما قهرمان لیگ می‌شدیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه ادامه داد: در فینال هم اگر داروان کمی با ما مهربان‌تر بودند، به جای این‌که حریف با نتیجه 5 بر 3 به برتری برسد، ما با همین نتیجه پیروز و قهرمان لیگ می‌شدیم. به هر حال هملان طور که گفتم باتوجه به داشته‌های‌مان خیلی خوب کار کردیم. بازیکنام واقعا روی تشک جنگیدند ولی دیگر نتوانستند بهتر از داوری باشند.

عدم حضور فرشاد بلفکه در تیم ما مشکوک است

وی درباره عدم حضور فرشاد بلفکه در این تیم نیز عنوان کرد:‌ او تا اسفندماه سال جاری با تیم ما قرارداد دارد. زمانی که در اردوی تیم‌ملی امید هم بود، پنج روز پیش از اتمام اردو با او تماس گرفتم و گفت که برای بازی‌های لیگ می‌آیم و با تمام وجود کشتی می‌گیرم. بلفکه حتی دو روز پیش از پایان اردو با من تماس گرفت که به او گفت دو روز استراحت کن و بعد به اردوی تیم ما در شهرکرد ملحق شو که  قبول کرد ولی بعد از آن گوشی خود را خاموش کرد و البته گفته می‌شد که تیم دیگری با او برای کشتی گرفتن در مرحله پایانی لیگ صحبت کرده است. به هر حال او جواب من و مدیرعامل باشگاه را نداد و این قضیه مشکوک است. زمانی هم که این شرایط پیش آمد، شیرازه تیمم بهم ریخت، چرا که حضورش از نظر روحی به ما کمک می‌کرد. من حتی حاضر بودم ما را در این مسابقات همراهی می‌کرد ولی کشتی نمی‌گرفت.

کمیته انضباطی با رفتار غیرحرفه‌ای کشتی‌گیران برخورد کند

بویری افزود: ما با ارسال نامه‌ای به فدراسیون و کمیته انضباطی، خواستیم که مانع از انجام چنین کارها و رفتارهای غیرحرفه‌ای توسط کشتی‌گیران شود و با آن‌ها برخورد کند تا در سال‌های آینده دیگر چنین مسایلی را شاهد نباشیم. در کل بلفکه با این اقدام خود، روحیه تیم را خراب کرد. در این فصل دو مسابقه برای ما به روی تشک رفت که نصف مبلغ قرارداد خود را هم دریافت کرده بود.

نمی‌دانستیم ریوازی ناداراشویلی مصدوم است

وی در پاسخ به این سوال که چرا ریوازی ناداراشویلی، کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم تیم در فینال این‌قدر ضعیف ظاهر شد، گفت:‌ او آرنج خود را عمل کرده بود و ما نمی‌دانستیم. زمانی که همراه تیم در اردو  بود، این موضوع را متوجه شدیم و باتوجه به این‌که دیگر نمی توانستیم نفر دیگری را اضافه کنیم، مجور شدم با همین شرایط از او در فینال استفاده کنم.

بیمه‌رازی بگذارد، تیم خوبی برای باشگاه‌های جهان می‌بندیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه درخصوص حضور تیمش در جام باشگاه‌های جهان نیز عنوان کرد: این پیکارها یک ماه دیگر برگزار می‌شود و از اکنون تمام تمرکزمان روی این مسابقات است و ان‌شاءالله برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. اگر تیم بیمه‌رازی با تمام کشتی‌گیران خوب کشور قرارداد نبندد، ما هم می‌توانیم تیم خوبی را برای این رقابت‌ها آماده کنیم.

وی در پایان گفت: از آقای بابااحمدپور، حامی همیشگی تیم سینا صنعت ایذه و همچنین مردم خوب خوزستان و شهرستان ایذه که همیشه ما را دلگرم کرده‌اند قدردانی می‌کنم و امیدوارم جواب محبت‌های آن‌ها را با کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان بدهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار