تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
احتمال بارش‌های پراکنده و رگباری در برخی نقاط خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال بارش‌های پراکنده و رگباری در برخی مناطق استان در روز دوشنبه خبر داد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال بارش‌های پراکنده و رگباری در برخی مناطق استان در روز دوشنبه خبر داد.
 
کوروش بهادری اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد به دلیل عبور سامانه ناپایدار ضعیف از فراز استان خوزستان، احتمال بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق شمالی و نوار مرزی در روز دوشنبه وجود دارد.
 
وی با اشاره به بارش‌های روز گذشته در خوزستان افزود: روز گذشته (13 آبان‌ماه) میزان بارندگی در شوش 14.4 میلی‌متر در دزفول 5 میلی‌متر، در اندیمشک 2 میلی‌متر، در اهواز 0.1 میلی‌متر و در بستان نیز 0.1 میلی‌متر گزارش شد.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: همچنین نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از آن است که به دلیل استقرار جریانات جنوبی افزایش رطوبت در نوار ساحلی و مناطق مرکزی استان را تا اواسط هفته جاری خواهیم داشت.
 
بهادری ادامه داد: صبح امروز رطوبت نسبی در بندر ماهشهر 95 درصد، در بستان 92 درصد، در هندیجان 91 درصد، در دزفول 91 درصد، در آبادان 90 درصد، در شوش 86 درصد، و در اهواز 78 درصد گزارش شد.
 
وی با اشاره به وضعیت هوای کربلا و نجف بیان کرد: در شب گذشته شهرهای کربلا و نجف کشور عراق بارش‌هایی داشتند و در شبانه‌روز گذشته نوسانات دمایی در شهر کربلا بین 9 تا 28 درجه سانتی‌گراد و در نجف بین 19 تا 30 درجه سانتی‌گراد بوده است.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 34 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 13 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. همچنین نوسانات دمای هوای امروز اهواز بین 21 تا 33 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار