تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۵۶۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس:
وضعیت بیمارستان‌های گلستان، سینا و بقایی اهواز تاسف‌بار است
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی وضعیت بیمارستان‌های گلستان، سینا و بقایی اهواز را اسف بار توصیف کرد، و گفت: ما آمادگی داریم، هر کاری را برای کمک به این بیمارستان‌ها انجام دهیم تا وضعیت به حد مطلوب برسد.

جواد کاظم نسب، در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، که در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به بازدیدهای اخیر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: در این بازدیدها وضعیت درمان را بحرانی دیدم به همین دلیل برای رفع مشکلات و نواقص موجود باید حرکتی جهادی صورت گیرد.

وی وضعیت  بیمارستان‌های گلستان، سینا و بقایی را اسف‌بار توصیف کرد، و افزود: ما آمادگی داریم، هر کاری را برای کمک به این بیمارستان‌ها انجام دهیم تا وضعیت به حد مطلوب برسد.

 نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: زمینه شروع ساخت بیمارستان حمیدیه مهیا شده و تنها نیازمند همتی مضاعف است.

کاظم نسب ابراز امید واری کرد: با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و حمایت نمایندگان بیمارستان حمیدیه نیز به مرحله اجرا در بیاید.

 وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت داخلی بیمارستان‌ها و توجه به خواسته‌ها مردم  متذکر شد: نارضایتی موجود نیاز به هماهنگی و تلاش مضاعف به صورت متقابل از طرف دانشگاه و نمایندگان  است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: با توجه به مشکلات داخلی بیمارستان‌ها ظرف هفته‌های آینده جلسه مجمع نمایندگان با دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار