تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۵۶۱۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهادات هیات ورزش‌های همگانی خوزستان به فدراسیون
برگزاری چهار همايش پیاده‌روی و 20 کلاس آموزش مربیگری و همچنین میزبانی هفت رویداد کشوری در خوزستان را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم
دبیر هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: برگزاری چهار همايش پیاده‌روی و 20 کلاس آموزش مربیگری و همچنین میزبانی هفت رویداد کشوری در خوزستان را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم.

ابراهیم نريموسايی اظهارکرد:‌ طی نامه ای رسمی به ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی پیشنهاد هفت میزبانی رقابت‌های کشوری در رشته‌‌های فریزبي و پينت‌بال آقایان، یوگا و ايروبيک بانوان و دومينو آقایان و بانوان، ثبت رکوردهای رده سنی بزرگسالان بانوان و مسابقات ماهیگیری ورزشی خانواده را داده‌ایم.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری چهار همایش پیاده‌روی خانوادگی استانی به صورت پخش زنده از شبکه سوم سیما و برگزاری 20 کلاس آموزش مربیگری  را در نظر داریم که به احتمال بسیار نیز فدراسیون ورزشه‌ای همگانی این پیشنهاد ما را تصویب خواهد کرد. ان‌شاءالله بتوانیم در این راستا حداقل توانمندی و علاقه خوزستانی‌ها را به ورزش همگانی نشان دهیم.

دبیر هیات ورزش‌های همگانی خوزستان افزود: تلاش ما نشر و گسترش بیشتر ورزش همگانی در میان شهروندان است و می‌خواهیم با همکاری اداره‌کل ورزش وجوانان استان و شهرداري‌ها جاده‌های سلامت ورزش همگانی را فعال کنیم که خوشبختانه در راستای تحقق این اقدام، گام‌های موثری برداشته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: طرح نظارت و بازرسی تخصصی از عملکرد هیات‌های شهرستانی را آغاز کرده‌ایم و مطمئن هستیم که این اقدام تاثیر مثبتی در روند پیشرفت ورزش همگانی استان خواهد داشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار