تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۵۶۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رفع کلیه محدودیت‌های ترافیکی مربوط به اربعین در خوزستان
تمام محدودیت‌های ترافیکی در محورها و مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری مربوط به ایام اربعین در استان خوزستان، از روز گذشته رفع شدند
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های ترافیکی در محورها و مسیرهای درون‌شهری و برون‌شهری مربوط به ایام اربعین در استان خوزستان، از روز گذشته رفع شدند.
 
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: روز گذشته کلیه محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام اربعین در مسیرها و محورهای مواصلاتی درون‌شهری و برون‌شهری در سطح استان رفع شدند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ محدودیت ترافیکی مربوط به ایام اربعین در خوزستان وجود ندارد و محدودیت‌های ترافیکی موجود نظیر ممنوعیت تردد تریلرها و تانکرهای سوخت از جاده قدیم اهواز – سربندر که ویژه ایام اربعین نیستند و جزو محدودیت‌های همیشگی هستند، همچنان برقرارند.
 
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بازگشت بیش از 80 درصد از زوار خروجی از مرزهای شلمچه و چذابه به استان عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در تمام محورها و مسیرهای ارتباطی در سطح استان خوزستان، روان است و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.
 
دولتشاهی اظهار کرد: در حال حاضر حدود یک هزار دستگاه خودرو در پارکینگ پایانه مرزی چذابه وجود دارد و همچنین بر اساس آمار شب گذشته حدود دو هزار دستگاه خودرو در پارکینگ پایانه مرزی شلمچه وجود داشته است و پارکینگ‌ها موظفند که تا زمان تحویل آخرین خودرو به فعالیت خود در مرز ادامه دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار