تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۳۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کار جذب نیروی‌های حق‌التدریس در آموزش و پرورش خوزستان به پایان رسید
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: کار جذب نیروهای حق التدریس برای جبران بخشی از معضل کمبود معلم در خوزستان به پایان رسید.

حرج چلداوی با اشاره به کمبود معلم در استان خوزستان، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی گذشته با کمبود 10 هزار معلم روبرو بود و برای اینکه در ابتدای سال تحصیلی جاری کلاس‌های درس بدون معلم نماند، از اوایل خردادماه سال 96 مکاتباتی با وزارتخانه برای جذب نیروی مورد نیاز در آموزش و پرورش خوزستان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ضرورت جذب معلم در استان طی جلساتی با مقام عالی وزارت و معاونین مربوطه مورد تاکید قرار گرفت، افزود: پس از پیگیری‌های فراوان موفق شدیم مجوز جذب نیروی‌های حق‌التدریس را از وزارت آموزش و پرورش برای استان دریافت کنیم و بر این اساس نیازهای مناطق و نواحی چهل‌گانه آموزش و پرورش توسط گروه طرح و برنامه اداره‌کل، مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پس از مشخص شدن نیروهای مورد نیاز مناطق، مدارک افراد واجد شرایط به تفکیک جنسیت و دوره‌های تحصیلی به امور اداری تحویل داده شد و پس از تایید پرونده‌ها که با امضای مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق خوزستان صورت گرفت، این پرونده‌ها برای بررسی به کارگروه اداره‌کل ارسال شد.

چلداوی با بیان اینکه عدم ارسال مدارک متقاضیان واجد شرایط به عهده مدیران ادارات آموزش و پرورش است، تصریح کرد: کارگروه مستقر در اداره‌کل اکثر پرونده‌های فرستاده شده را تایید کرد و پس از تایید صلاحیت‌های صورت گرفته، لیست پذیرفته‌شدگان به مناطق ارسال شد و در حال حاضر هیچ تقاضای جدیدی پذیرفته نمی‌شود.

وی افزود: قانون مربوط به پذیرش نیروی حق‌التدریس مصوبه مجلس است و مطابق با این مصوبه، مربیان پیش‌دبستانی مدارس دولتی و افراد شاغلی که از پیش از سال ۹۱ سابقه کار دارند در قالب طرح خرید خدمات آموزشی به صورت حق التدریس به کار گرفته شدند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
بله دقیقا هر چه فک و فامیل مدیر کل و اطرافیاتش هستن جذب شدن بخدا قسم کساتی که جذب شدن در حد دانش اموز ابتدایی بلد نیستن درس بدن بچه های مردم چه گناهی کردن !!!
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
بزرگترین خیانت به اموزش استان درزمان اقای تقی زاده رقم خورد همش پارتی بازی روسای ادارات تمام فک وفامیل خودشون بردند سر کار یک کارمند جزدریک اداره هفت نفرازخانواده خودش برده سرکار به والله ادم سراغ دارم نمیتونه یک تقسیم کتاب ابتدایی حل کنه الان داره دبیرستان ریاضیات تدریس میکنه من نمیدونم اقای تقی زاده چطور میخواد این گناه بزرگی که برگردنش افتاده جبران کنه اگر سه هزار خانواده را خوشحال کرد سی هزارخانواده را مایوس وناامیدکرد وتاابداثرات مخرب وویرانگراین استخدام گریبانگیر مردمو دانش اموزان بی پناه استان خوزستان میباشد
:
:
:
آخرین اخبار