تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۵۷۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نسل طلایی بسکتبال خوزستان در حال شکل گیری است
رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: با برنامه ریزی خوبی که در رده های پایه انجام دادیم در آینده نزدیک شاهد ظهور طلایی بسکتبال خوزستان خواهیم بود.

شهرام پرنیاک روز سه شنبه اظهار کرد: اگر به دنبال شکوفایی در بسکتبال استان هستیم باید توجه بیشتری به بخش پایه داشته باشیم و از این طریق استعدادهای ناب این رشته را معرفی کنیم.

رییس هیات بسکتبال خوزستان به مسابقات نونهالان استان اشاره کرد و گفت: قهرمانی تیم مینی بسکتبال استان در رقابت های کشوری موجب شد که استقبال خوبی از مسابقات نونهالان استان صورت گیرد لذا بنا داریم این رقابت ها را به طور مستمر برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که بخش پایه زیربنای توسعه هر رشته ورزشی است افزود: عملکرد تیم مینی بسکتبال استان در رقابت های کشوری نشان داد که با برنامه ریزی مناسب می توان قله های افتخار را فتح کرد. در حال حاضر در بخش نونهالان بازیکنان بسیار خوبی داریم که باید با برگزاری مسابقات مختلف سطح آمادگی آن ها را حفظ کنیم.

پرنیاک به خلا بازیکنان بومی در باشگاه های لیگ برتری اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر آن است که تیم های نونهالان و نوجوانان استان سیر صعودی خود را به خوبی طی کنند و از این طریق خلا کمبود بازیکن خوزستانی در لیگ باشگاه های کشور برطرف شود.

وی در ادامه به رقابت های نونهالان استان اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور 15 تیم از 11 شهرستان استان در سه گروه پنج تیمی برگزار شد که 6 تیم به مرحله دوم صعود کردند و بازی نهایی و رده بندی این مسابقات روز 23 آذرماه در سالن 22 بهمن اهواز برگزار می شود.

رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این که بازی مرحله رده بندی این مسابقات ساعت 15 روز پنجشنبه بین دو تیم اکسین البرز و یاران چمران برگزار می شود افزود: همچنین دو تیم هیات دزفول و بهبهان پلاست از ساعت 16:30 روز پنجشنبه 23 آذرماه بازی فینال را برگزار می کنند.

وی در پایان گفت: این مسابقات فرصت مناسبی برای شناسایی بازیکنان مستعد استان است و نفرات برتر این رقابت ها در قالب تیم استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار