تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت محیط زیست خوزستان از استارتاپ ویکند در حوزه ایمنی و بهداشت و محیط زیست
خوزنیوز: نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان و رئیس مجتمع آموزش و فنون شرکت نفت در روز یکشنبه 17 دی ماه در اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن حمایت از ایده های جدید در حفاظت محیط زیست گفت:  گسترش علم و دانش جوانان امروز باعث ایجاد تفکر و ایده های خلاقانه در حوزه های مختلف می شود که با بهره‌گیری از استارتاپ ویکند در حوزه  ایمنی بهداشت و محیط می تواند زمینه ظهور این خلاقیت ها را در محیط زیست فراهم آورد و انگیزه کار آفرینی در بین جوانان افزایش داد.

 وی ادامه داد: متاسفانه این ایده‌ها تا امروز به خوبی دیده نشده است و با برگزاری این گونه جشنواره و ایجاد فرصت برای ارائه توانمندی های در حوزه محیط زیست ضمن مشارکت نخبگان و فعالان در عرصه محیط زیست، گام های موثری برای حفاظت و حمایت از این بخش برداشته خواهد شد.

لاهیجان زاده گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست ضمن حمایت از این گونه فعالیت‌ها، کمک خواهد کرد تا زمینه‌های حمایت از اینگونه جشنواره ها در استان برگزار گردد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی محیط زیست استان در برگزاری و افزایش دوره های آموزشی زیست محیطی  در بین فراگیران این مجموعه آموزشی خبر داد و گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آمادگی دارد تا با استفاده از توان کارشناسی و اساتید مجرب در حوزه محیط زیست در  برگزاری و گسترش آموزش های زیست محیطی حمایت کند.

 در جریان این نشست سعید غلامی رئیس مجمع آموزشی فنون شرکت نفت ضمن بیان توانمندی ها و تجهیزات آموزشی مجموعه شرکت نفت گفت: باید با استفاده از این استعداد و توانایی به فکر برگزاری جشنواره استارت آپ ویکند در حوزه HSE بود.

وی ادامه داد:  برای اولین بار در کشور بر آن شدیم تا با برگزاری جشنواره استارت تاپ ویکند در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست  ضمن تشویق و حمایت از جوانان و ایجاد انگیزه جهت ایده آفرینی و حرکت خلاقانه در امور زیست محیطی راه کارهای جدیدی را برای حفاظت از محیط زیست ایجاد کنیم و خواستار آن هستیم تا از سوی محیط زیست استان در برگزاری این جشنواره مورد حمایت قرار گیریم و با بهره گیری از مربیان ، کارشناسان و موضوعاتی که برای محیط زیست مهم هستند بتوانیم در این استارتاپ مورد توجه و استفاده قرار دهیم. 

رویداد استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی است که در سراسر دنیا  برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه شامل برنامه نویسان و بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گردهم می آیند تا ایده‌های خود را مطرح کنند که این ایده ها را اجرایی کنند .

گفتنی است؛ استارتاپ ویکند HSE در خوزستان قرار است از اواخر دی ماه در اهواز با حضور کلیه کارکنان شاغل و کارآفرین و دانشجویان و صاحبان ایده و صنعت در اهواز برگزار گردد.
:
:
:
آخرین اخبار