تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۶۳۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی هندیجان خبر داد:
ارسال ۱۰۰۰ اثر به چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
رئیس اداره ارشاد اسلامی هندیجان از دریافت یک هزار اثر از شاعران کشور به دبیرخانه چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس و آماده بودن این آثار برای داوری خبر داد.

مسعود میرزاپور با اعلام مشکلات در توزیع فراخوان کنگره ملی شعر خلیج فارس اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در توزیع به موقع فراخوان پیش آمده بود، به لحاظ کمیت آثار قابل توجهی به دست ما نرسیده اما انتظار می رود با توجه به تمدید مهلت ارسال اثر در مدت زمان باقیمانده آثار بیشتری تا ۳۰ فروردین ماه امسال دریافت کنیم.

وی افزود: تاکنون شاعران کشور از نزدیک به ۲۰ استان با ارسال شعر در قالب های مختلف و با موضوع خلیج فارس در این کنگره مشارکت داشتند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان هندیجان خبر داد: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه کنگره تا ۳۰ فروردین ماه ۹۷ تمدید و شاعران می توانند به آدرس ایمیل کنگره به نشانی ershadhendijan@gmail.com ارسال کنند.

میرزاپور عنوان کرد: تیم داوری چهارمین کنگره ملی شعرخلیج فارس در هندیجان مشخص شده و آثار دریافتی هنرمندان شاعر را تا پایان فروردین ماه ۹۷ داوری می شوند.

دبیر اجرایی چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان در پایان بیان کرد: چهارمین کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۹۷ با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و شاعران کشوری در شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار