تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۶۳۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
ارتش برای تامین امنیت مردم جانفشانی می‌کند
امام جمعه اهواز گفت: ارتش جمهوری اسلامی به خصوص در منطقه جنوب غرب کشور که مرزهای زیادی را در اختیار دارد، برای تامین امنیت داخلی، جلوگیری از ورود خائنان به اسلام و ملت و تامین امنیت مردم در قبال این جنایت‌کاران، جانفشانی می‌کند. 

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در آیین رژه نیروهای مسلح که امروز (29 فروردین) به مناسبت روز ارتش در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام (ره) امر کرد که ارتش در روز 29 فروردین سال 58 در مراکز عام حضور پیدا کند، با این هدف که مردم برای قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی حاضر شوند.

وی افزود: در آن روز مردم به طرفداری از ارتشی شعار می‌دادند که دیگر فرمانده‌ آن شاه نبود بلکه رهبر آن امام(ره) و فرمانده اصلی آن خدا و امام زمان(عج) بود. ارتش جمهوری اسلامی به خصوص در منطقه جنوب غرب کشور که مرزهای زیادی را در اختیار دارد، برای تامین امنیت داخلی، جلوگیری از ورود خائنان به اسلام و ملت و تامین امنیت مردم در قبال این جنایت‌کاران، جانفشانی می‌کند. حافظ و نگهبان ملت پس از خداوند، نیروهای مسلح هستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تامین امنیت برون‌مرزی در برابر خطرات خارجی، ادامه داد: امروز جبهه پایداری در دنیا، هدف تهاجمات آمریکا، اروپا و اسراییل قرار دارد. عربستان سعودی نیز در خدمت آن‌ها قرار گرفته و ضربه آن از همه به اسلام بیشتر است، چراکه با اسم اسلام این جنایت‌‌ها را مرتکب می‌شود و ننگی بر دامن ما و چهره اسلام و مسلمین است.

موسوی‌جزایری افزود: این‌ها خطراتی است که تنها متوجه قطر یا سوریه نیست بلکه شامل همه جبهه پایداری است اما به علت وجود مدافعین قدرتمند، دشمن جرات نمی‌کند کاری انجام دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار