تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۶۶۲۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید مسوول کمیته حرفه‌ای‌سازی فدراسیون از ورزشگاه‌های اهواز، مسجدسلیمان و آبادان
مسوول کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال از ورزشگاه اختصاصی فولاد، ورزشگاه غدیر اهواز و شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بازدید کرد
بازدید مسوول کمیته حرفه‌ای‌سازی فدراسیون از ورزشگاه‌های اهواز، مسجدسلیمان و آبادانمسوول کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال از ورزشگاه اختصاصی فولاد، ورزشگاه غدیر اهواز و شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بازدید کرد. 

سهیل مهدی، مسوول کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال با سفر به اهواز از باشگاه فولاد و ورزشگاه اختصاصی جدید این باشگاه بازدید کرد.

مهدی با ابراز رضایت از امکانات این مجموعه، برخی از تجهیزات این ورزشگاه را بالاتر از حد استاندارد دانست و البته خواستار ایجاد برخی تغییرات کوچک در بخش‌هایی از این پروژه بزرگ جهت اخد بالاترین رده کیفی ورزشگاه‌ها از فدراسیون جهانی فوتبال شد.

مسوول کمیته حرفه‌ای سازی فدراسیون فوتبال همچنین از ورزشگاه غدیر اهواز و ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان بازدید کرد. او در بازدید از ورزشگاه شهیدبهنام محمدی خواستار آماده‌سازی بیشتر این ورزشگاه و رفع ایرادات موجود تا پیش از آغاز لیگ برتر فوتبال شد.

مهدی اکنون با حضور در آبادان در حال بازدید از ورزشگاه تختی این شهر است. او در ادامه سفر خود به خوزستان از ورزشگاه نفت و گاز اروندان نیز بازدید خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار