تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۶۶۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کتابخانه سبزقبا دزفول تعطیل شد
کتابخانه عمومی آستان متبرک حضرت محمدبن موسی الکاظم(ع) معروف به سبزقبا در دزفول تعطیل شد.

نداشتن مجوز فعالیت از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، نداشتن 2 سالن مجزا ویژه مطالعه خواهران و برادران،کمبود نیروی کتابدار و انجام تعمیرات از دلایل تعطیلی این کتابخانه عنوان شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی دزفول روز یکشنبه در رابطه به تعطیلی کتابخانه سبزقبا گفت:درخواست صدور مجوز برای فعالیت این کتابخانه به نهاد کتابخانه های کشور ارسال شده که تا 20 روز آینده نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رضا جوروند افزود:اداره کتابخانه ها برای حل مشکل اعضا و تجهیز این کتابخانه پارسال 500میلیون ریال هزینه کرد تا شهروندان و علاقه مندان بتوانند از ظرفیت این کتابخانه استفاده کنند.

وی اضافه کرد:کتابخانه آستان سبزقبا تا زمان اخذ مجوز تعطیل می باشد و اعضای این کتابخانه می توانند از 2 کتابخانه مجاور آن استفاده کنند.

جوروند گفت:با رفع مشکل مجوز ، این کتابخانه با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول بار دیگر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

حجت الاسلام مجتبی خمیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول نیز گفت: کتابخانه سبزقبا به علت تعمیر و تجهیز و صدور مجوز از سوی اداره کتابخانه ها تعطیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد مجوز فعالیت این کتابخانه هر چه زودتر صادر و پس از انجام تعمیر و تجهیز در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهرستان دزفول 13 کتابخانه نهادی و 10 کتابخانه مشارکتی دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار