تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۶۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف یک جسد مجهول‌الهویه در هندیجان
دادستان هندیجان گفت: یک جسد در حوالی رودخانه زهره منتهی به اتصال رودخانه به دریا (خور جواد) توسط صیادان کشف شد، این جسد متعلق به یکی از ساکنان غیر بومی هندیجان است.

جسد کشف‌ شده پس از اطلاع ‌رسانی مردمی توسط مقامات قضایی و انتظامی بررسی و برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی اهواز مرکز استان خوزستان ارسال‌ شده است.

نقل و قول‌هایی تائید نشده از تیراندازی به این فرد گزارش ‌شده اما هنوز توسط مقامات رسمی دادگستری هندیجان قبل از کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی تائید نشده است.

همچنین برخی دیگر از گزارش‌های مردمی اعلام کرده‌اند این جسد چند روزی در خشکی در حال جابجایی مواد مخدر و یا استعمال آن بوده که به قتل رسیده اما همه این گزارش ها گمانه‌زنی‌هایی بیش نیست.

جسد پیدا شده در هندیجان متعلق به فرد غیره بومی است

هویت اصلی این جسد برای مردم هندیجان مشخص ‌شده این فرد غیره بومی و از یکی از استان‌های مرکزی ایران است که برای شغل به این منطقه چندین سال مهاجرت کرده‌، اما ازنظر مراجع رسمی قضایی تا جسد کالبد شکافی و توسط پزشکی قانونی معاینه نشود مجهول الهویه خواهد بود.

در شهرستان هندیجان با جمعیتی بالغ‌بر 40 هزار نفر در چندین سال یک‌بار همچنین مواردی نمایان نمی‌شود و کمتر حوادثی همانند قتل، خودکشی، کشف جسد رخ می‌دهد و ازنظر امنیتی بهترین شهرستان استان خوزستان بلکه کشور است.

ارسلان کریمی دادستان هندیجان اظهار داشت: این جسد در حوالی خور جواد پیدا شده و ما برای کالبد شکافی و علت مرگ به پزشکی قانونی استان خوزستان مرکز اهواز ارسال کرده‌ایم.

جسد به پزشکی قانونی استان خوزستان ارسال ‌شده است

وی افزود: ما گمانه‌زنی‌های محلی را رد کرده و منتظر پاسخ و جواب کالبد شکافی پزشکی قانونی مرکز استان خواهیم بود تا بتوان بیشتر به اطلاعات و علت مرگ دست پیدا کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار