تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۶۸۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برطرف کردن مشکلات مناطق روستایی اولویت توسعه اندیمشک است
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی برطرف کردن مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان اندیمشک را به عنوان یک اولویت مورد توجه خود قرار دهند.

فریدون حسنوند اظهار داشت: برای توسعه ایران اسلامی باید بیش از گذشته به ظرفیت‌های هر منطقه توجه و تاکید داشت و با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرها و مناطق روستایی، مسیر توسعه کشور را فراهم کرد.

وی با بیان این که نگاه به توسعه در هر منطق متفاوت است گفت: برای توسعه هر منطقه و شهرستان، باید مطابق ظرفیت‌ها و استعدادهای آن تلاش و برنامه‌ریزی کرد و الگوی توسعه هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که توجه به ظرفیت‌های مختلف شهرهای مختلف کشور، زمینه سرعت خدمت‌رسانی به شهروندان را تقویت می‌کند، ادامه داد: با این نگاه امکان بهره‌گیری از توان نیروی جوان برای برطرف کردن محرومیت مناطق روستایی شهرستان و ایجاد یک مسیر صحیح مدیریتی ایجاد می‌‌شود.

حسنوند خاطرنشان کرد: در صورت توجه مناسب به خدمات این حوزه، رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد زمینه آبادانی این مناطق بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی با بیان این که همین موضوع خود سبب کاهش محرومیت در مناطق مختلف شهری و روستایی می‌شود افزود: با توجه به خدمات این حوزه می‌توان اشتغال ایجاد و مسیر توسعه کشور را بیش از گذشته و با یک نگاه عادلانه فراهم کرد.

حسنوند با اشاره به این که دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است، بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های دهداری‌ها و توسعه خدمات و عمران شهری مسیر توسعه کشور و شهرستان بیش از گذشته فراهم شود.

عملیات گازرسانی به 40 روستای شهرستان به زودی آغاز می‌شود

وی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی رفع مشکلات مناطق کم‌تر توسعه یافته شهرستان اندیمشک را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهند، عنوان کرد: عملیات گازرسانی به 40 روستای شهرستان به‌زودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم چنین در حوزه خدمات حوزه عشایر، راه روستایی و نیازهای مخابراتی مناطق روستایی و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مناطق  نیز به‌زودی طرح‌های مختلفی اجرا و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: نقش دهیاری‌ها در شناسایی و تامین نیازهای مناطق روستایی و ایجاد زمینه توسعه آنان مهم است و دهیاری‌ها باید تا توجه به رهنمودهای مقام معظم رهیری و نیازها و ظرفیت مناطق روستایی به دنبال ایجاد زمینه توسعه پایدار مناطق روستایی و تامین نیازهای شهروندان در این مناطق باشند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار