تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۶۸۳۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
براساس تقویم آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز؛
مهلت حذف و اضافه نیمسال اول از 25 تا 27 شهریورماه
براساس تقویم آموزشی اعلام شده از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز، آغاز نیمسال اول سال تحصیلی 24 شهریورماه و مهلت حذف و اضافه نیز 25 تا 27 شهریورماه اعلام شده است. 

بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه، ثبت‌نام ورودی‌های جدید دانشگاه شهید چمران اهواز پس از اعلام نتایج مشخص می‌شود. شروع نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 در دانشگاه شهید چمران اهواز، 24 شهریورماه تعیین شده و زمان پایان کلاس‌ها نیز 11 دی‌ماه اعلام شده است.

مهلت حذف و اضافه برای دانشجویان ورودی سال 94 و ماقبل، دانشجویان ورودی 95 و دانشجویان ورودی 96 به ترتیب 25، 26 و 27 شهریورماه اعلام شده است. امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی نیز از 12 دی‌ماه آغاز می‌شوند و 27 دی‌ماه به اتمام می‌رسند.

همچنین انتخاب واحد نیمسال دوم برای دانشجویان ورودی 95 و ماقبل، دانشجویان ورودی 96 و دانشجویان ورودی 97، به ترتیب سوم، چهارم و پنجم دی‌ماه تعیین شده است. براساس تقویم آموزشی مهلت حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی نیز از هشتم تا دهم بهمن‌ماه تعیین شده است.

شروع رسمی نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97، شش بهمن‌ماه اعلام شده است. 14 خردادماه نیز کلاس‌های این نیمسال تحصیلی به پایان رسیده و امتحانات پایان نیمسال از 18 خرداد آغاز شده و سی‌ام خردادماه به پایان می‌رسند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار