تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۶۸۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهار آتش در یک گاراژ باربری در اهواز
10 خودرو در اهواز طعمه حریق شدند
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزی در یک گاراژ باربری خبر داد.

آتش پاد علی تراب‌پور اظهار کرد: ساعت 18:39 روز جمعه (22 تیرماه) طی تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر رخداد حریق سنگین در محوطه یک گاراژ باربری قدیمی در حوالی سه راهی تپه اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: بی درنگ ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را با تمام امکانات از دو ایستگاه کوی سپیدار و کوی صادقیه به محل حادثه اعزام کرد.

تراب‌پور تصریح کرد: فرمانده تیم عملیات پس از حضور در محل حادثه مشاهده کرد که در محوطه گاراژ باربری تعداد 9 دستگاه انواع خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی سواری دچار حریق شده‌اند. این خودروها در نزدیکی محل انباشت و دپوی تعداد بسیار زیادی انواع لاستیک ضایعاتی و فرسوده قرار داشتند که به دلیل حریق لاستیکها و جریان وزش باد، شعله‌های سرکش آتش به خودروهای سنگین سرایت کرده و در حال گسترش به تمام محوطه بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان با تلاش فراوان موفق شدند پس از گذشت حدود دو ساعت حریق را کنترل و مهار کنند.

وی بیان کرد: در جریان این حریق سنگین کابین یکی از خودروها به صورت صددرصد سوخت و به کابین سایر خودروها نیز خساراتی وارد شد.

تراب‌پور بیان کرد: صحنه حادثه مشکوک بوده است و علت حادثه پس از بازرسی از محل توسط تیم کارشناسی سازمان آتش‌نشانی اهواز اعلام می‌شود.

وی افزود: در این ماموریت 18 آتش‌نشان به همراه پنج دستگاه خودروی اطفای حریق، یک دستگاه تانکر آبرسان پشتیبانی و یک دستگاه خودروی فرماندهی حضور داشتند.  
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار