تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۶۹۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرجیو: از برزای تشکر می کنم/به گلرمان اعتماد دارم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: جا دارد از بهنام برزای که در پست غیر تخصصی خود کار می کند، قدرانی می کنم.

پائولو سرجیو در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی تبریز، اظهارکرد: نیاز به مهاجم داریم و همه نیز این را می دانند.

وی ادامه داد: در واقع  تلاش می کنیم با بازیکنان فعلی مان  امتیازات را جمع کنیم. من باید در مورد تیم صحبت کنم  ولی باید از بهنام برزای بگویم که در پست غیر تخصصی خود کار می کند و از او قدرانی می کنم. امیدوارم  مهاجم  مور تایید ما در هفته آینده به تیم اضافه شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درخصوص سوارز نیز گفت: دبه نظر من نیمه اول مثبت بازی کرد ولی هر چه از بازی گذشت، به دلیل این که به این هوا عادت نداشت افت کرد ولی اکنون صحبت از کار تیمی است و ما خیلی خوب توانستیم توپ را بچرخانیم و در مدت بازی نیز توپ را در اختیار داشتیم.

وی افزود: البته نیاز داشتیم سرعت را هم چاشنی کار کنیم تا تعادل حرف را بشکنیم و وزنه خوبی برای ما باشد. موقعیت های خوب گلزنی هم ایجاد کردیم ولی حریف روی یک اشتباه ما به گل رسید. در هر صورت گرفتن یک امتیاز بهتر از این بود که بدون امتیاز از زمین خارج شویم ولی مستحق بیشتر از این بودیم.

سرجیو درخصوص عملکرد شهاب گردان دروازه بان تیم و این که آیا باتوجه به خروج های اشتباه او، گزینه دیگری برای این پست دارید؟ گفت: گزینه داریم ولی موافق شما نیستم. فوتبال همین است. گردان دروازه بان با تجریه ای است و کارش را خیلی خوب انجام داد و کاملا به او اعتماد دارم. فوتبال مانند زندگی است و ممکن است در آن اشتباه داشته باشید.  

وی در پایان عنوان کرد: در بازی امروز به یک مهاجم که در زمین ماشین سازی موقعیت ایجاد کند، نیاز داشتیم و باید این مشکل را حل کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار