تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۷۰۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان خبر داد:
جشنواره بین‌المللی شعر عربی الغدیر در شادگان برگزار می‌شود
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت جشنواره بین‌المللی شعر عربی الغدیر در شادگان برگزار می‌شود.

سلمان روشن زاده پیش ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهارکرد: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت جشنواره بین‌المللی شعر عربی الغدیر و همایش تجدید میثاق عشایر با ولایت در شادگان برگزار می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و شخصیت متعالی حضرت علی(ع) و ترویج فرهنگ و آموزه های غدیر در سطح جامعه با استفاده از زبان شعر عنوان کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از اجرای برنامه‌های متنوع در زمینه تبیین و توسعه فرهنگ غدیر و جشن و سرور درشان عید غدیر و برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، جشن‌ها، جشواره‌ها، خدمات‌رسانی به روستاها و همچنین تبیین اصل ولایت فقیه به عنوان استمرار امامت و ولایت و ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان ولی امر مسلمانان و رهبری انقلاب اسلامی خبرداد.

وی اضافه کرد: جشن های دهه ولایت با حضور گسترده مردم با شکوه خاص در سطح شهر و روستاهای شهرستان شادگان برگزار می شود.

روشن زاده در پایان گفت: فرهنگ غدیر فرهنگی ریشه دار و یک واقعه آسمانی است که در این روز عزیز امام علی (ع) به عنوان جانشین پیامبراکرم(ص) معرفی شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار