تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۷۰۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر فوتبال؛
مهاجم فولاد خوزستان به تیم نفت مسجدسلیمان پیوست
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فرشاد جانفزا پس از صحبت با سرمربی تیم و موافقت کادر فنی از تیم فولاد خوزستان جدا و به نفت مسجدسلیمان پیوست.

مجید باقری نیا روز دوشنبه افزود: جانفزا از تیم نفت مسجدسلیمان پیشنهاد داشت و دلیل جدایی این بازیکن از تیم فولاد، نیمکت نشینی اش نبود. 

وی گفت: پس از نتایج قابل قبولی که در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر کسب کردیم، از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم و به دنبال رسیدن به نتیجه ای مناسب در بازی سخت و خارج از خانه خود مقابل تیم استقلال هستیم.

وی با اشاره به این که فردا سه شنبه برای دیدار با تیم استقلال راهی تهران هستیم افزود: آخرین جلسه تمرینی ما پیش از سفر به تهران امشب در اهواز برگزار می شود و تمام بازیکنان از جمله پیمان شیرزادی که تازه از بند مصدومیت رها شده، حضور دارند. 

اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان نیز گفت: در بازی مقابل تیم استقلال هیچ بازیکن مصدومی نداریم و کادر فنی می ‌تواند از تمام نفرات تیم استفاه کند.

وی ادامه داد:در بازی فولاد خوزستان مقابل نساجی، حسن بیت سعید هنگام بازی دچار مصدومیت شد اما این مشکل جدی نیست و این بازیکن مشکل خاصی ندارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر در تهران به مصاف استقلال می‌رود. این بازی روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار