تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با یک‌دلی نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کنند که می‌توانند خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد کنند‏، گفت: اما مردم و همه مجروحان این حادثه تروریستی بسیار محکم و باصلابت ایستاده‌اند. مقابل دشمنان خواهند ایستاد
خدام حرم آستان قدس رضوی با حضور در بیمارستان‌های گلستان و رازی از مجروحان حادثه تروریستی رژه آغاز هفته مقدس در اهواز عیادت کردند.
در این دیدار خادمان با سرکشی به بخش‌های سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو و بخش جراحی عمومی از مجروحان عیادت کرده و برای آنها آرزوی سلامتی کردند.

همچنین حجت‌الاسلام جلیل علی‌نژاد، نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان در حاشیه عیادت خدام حرم مطهر رضوی از مجروحان حادثه تروریستی اهواز در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان، با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز، اظهار کرد: ۳۱ شهریور روزی است که ارتش و نیروهای نظامی میان مردم هستند؛ حمله به رژه‌ای که در بین مردم اجرا می‌شود، نمی‌تواند برای دشمنان ارزش نظامی داشته باشد.

وی ادامه داد: اینها به شکل اهداف کور برنامه خود را تنظیم کردند و تعداد بسیاری را به شهادت رساندند. دنیا باید سیاست‌های دوگانه آمریکا و صهیونیست را بداند. کمک‌هایی که به آنها از سوی استکبار جهانی می‌شود هم بر هیچکس پوشیده نیست.

علی‌نژاد گفت: آنها خودشان فکر می‌کنند که می‌توانند خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد کنند اما شما روحیه مجروحان را ببینید. بسیار محکم و باصلابت ایستاده‌اند. حقیقتاً مردم همه یک‌دل هستند و در مقابل آنها خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: از طرف تولیت آستان قدس رضوی برای عیادت از مجروحان در بیمارستان‌ها حاضر شدیم که اگر مسائل و مشکلات آنها نیاز به پیگیری و انتقال داشته باشد، پیگیری‌ها صورت خواهد گرفت. دشمن باید بداند همان‌طور که تاکنون کارها‏، برنامه‌ها و حرکت‌هایشان به نتیجه نرسیده از این به بعد هم به همین منوال خواهد بود.

نماینده آستان قدس رضوی در خوزستان عنوان کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ما با وجود خانواده‌هایی که یک شهید، دو شهید و سه شهید تقدیم کرده‌اند همچنان پای انقلاب می‌ایستد و با این اقدامات راه به جایی نمی‌برند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار