تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۷۳۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوانان‌بهبهان رفع‌ابهام از آزمون‌پالایشگاه‌بیدبلند را خواستارند
جمعی از جوانان بهبهانی با حضور مقابل دفتر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی در این شهر، خواستار رسیدگی به پرونده استخدامی های پالایشگاه بیدبلند شدند.

این افراد که در آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند2 که چند ماه پیش برگزار شد شرکت کرده اند نسبت به آنچه بی عدالتی در نحوه برگزاری آزمون و پذیرفته شدگان می خوانند، اعتراض و خواستار رفع این نواقص و ابهامات هستند. 

یکی از جوانان که در آزمون استخدامی این پالایشگاه شرکت کرده گفت: هدف از این تجمع ورود مسئولان به بحث سهمیه استخدام نیروهای بومی است.

وی که خواست نمامش در خبر ذکر نشود ادامه داد: ما تا ارایه پاسخ های قانع کننده از سوی مسئولان پالایشگاه بیدبلند به تجمعات خود ادامه می دهیم زیرا معتقدیم در نحوه برگزاری آزمون و اعلام اسامی پذیرفته شدگان شفافیت وجود ندارد.

یکی دیگر از این افراد گفت: جوانان شهرستان بهبهان با وجود استعداد با معضل بیکاری روبه رو هستند؛ با وجود ابهاماتی که در این آزمون وجود داشت اما در آن شرکت کردیم و امیدوار بودیم سهم نیروهای بومی در استخدام این پالایشگاه افزایش یابد.

پیشتر فرماندار بهبهان در یک تجمع این معترضان گفته بود: اعتراضات مستدل و قابل استناد و مطالباتی که قابل پیگیری باشد را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد. 

محمد حری ادامه داد: اولویت ما در بحث اشتغال بکار‌گیری نیروی بومی است و همه تلاش خود را در این راستا بکار بسته و خواهیم بست.

وی گفت: طبق آخرین آمار استخراجی از نتیجه آزمون از مجموع پذیرفته شدگان 41.4 درصد بومی شهرستان بهبهان ، 29.6 درصد بومی خوزستان و 29 درصد غیر بومی ، یعنی 71 درصد نیروهای پذیرفته شده در آزمون بومی شهرستان و استان هستند.

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس که تامین کننده میعانات گازی خاورمیانه محسوب می‌شود و در شهرستان بهبهان قرار دارد 29 تیر امسال برای جذب نیروی کار موردنیاز اقدام به برگزاری آزمون در 2 شهرستان بهبهان و تهران کرد که پس از اعلام نتایج این آزمون، جوانان بومی بهبهان به نحوه برگزاری آزمون، سئوالات و پذیرفته شدگان معترض بودند. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار