تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۴۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس خبرداد:
پیگیری پرداخت یک حقوق دیگر کارگران نیشکر هفت‌تپه در هفته جاری
نماینده مردم شوش در مجلس، بهره‌برداری از نیشکر در شرایط فعلی را ضروری دانست و گفت: اگر تا ظرف چند روز آینده از نی‌ها بهره‌برداری نکنیم، شکر دچار سرمازدگی می‌شود. در پی آن هستیم که در طول این هفته نیز حقوقی دیگر به کارگران هفت‌تپه بدهیم. 

سید راضی نوری با اشاره به اتفاقات اخیر هفت‌تپه و مطالبات کارگران نیشکر هفت تپه گفت: هفت‌تپه هم‌چون یک پرنده است که دوبال دارد: یک بالش برای سرمایه‌گذار و بال دیگر برای کارگر است. کارگران باید مجدانه تلاش کنند و وقت بگذارند و باعث شوند که این مجموعه‌ بزرگ به مسیر پیشرفت کمک کند.

نوری افزود: اما بال دیگر آن سرمایه‌گذار است. سرمایه‌گذار هم باید احساس امنیت کند تا سرمایه‌گذاری کند و هم کمر همت برای حل مسائل و مشکلات کارگری ببندد. ما نیز با توجه به این ایام مبارک از آن‌ها وحدت و اتحاد را خواستار شدیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به این‌که طی چند روز گذشته یک ماه حقوق کارگران نیشکر هفت تپه داده شده است، گفت: ما پیگیر این هستیم که در سایه لطف خداوند و همت عزیزان، در طول این هفته نیز حقوقی دیگر به آن‌ها بدهیم.

وی بهره‌برداری از نیشکر در شرایط فعلی را لازم دانست و اظهار کرد: اگر تا ظرف چند روز آینده از این نی‌ها بهره‌برداری نکنیم، شکر دچار سرمازدگی شده و در واقع قسمت زیادی از نیشکر -که بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود مورد بهره‌برداری بگیرد- تلف می‌شود.

نوری در پایان اظهار امیدواری کرد ما می‌خواهیم در سایه وحدت آفرینی در این ایام مبارک، همه بر سر کار رفته تا در این شرایط تحریمی بتوانیم محصول استراتژیک شکر که یکی از محصولات مهم است را تولید کنیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
هفت تپه دو بال دارد اول کارگران و دوم زحمت و تلاش آنها جهت رسیدن به تولید ؛ و احتیاج به سرمایه دار هم ندارند .. سرمایه دار و بخش خصوصی چه کسی است و از طرف چه کس و یا کسانی حمایت میشه ؟ اصولا چه تخصصی دارد ؟ آیا می داند نیشکر درخت است یا گیاه ؟ سرمایه دار همان شخصی است که به بهانه کارخانه وام نجومی دلاری می گیرد و حقوق کارگران را هم نمی دهد و بخشی از زمین های هفت تپه را هم می فروشد و بعد هم غیبش می زند . آقای دولت جواب بده انقلاب ما برای مستضعفین بود و یا برای مستکبرین ؟ آقای نماینده چرا از مستکبر حمایت می کنی ؟ سرمایه آنها از کجا آمده ؟ کارگران زیر جور و ستم قوم الظالمین له میشن و تو از اونها حمایت می کنی ؟ ! آیا فکر آخرتت هم هستی ؟
:
:
:
آخرین اخبار