تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
41پزشک‌متخصص به دانشکده‌علوم‌پزشکی‌آبادان اضافه‌شدند
41 پزشک متخصص برای ارایه خدمات درمانی در شهرستان های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان، به این دانشکده اضافه شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روز چهارشنبه در آیین معرفی پزشکان جدید در هتل کارواسرای آبادان بیان کرد: این پزشکان در رشته‎های ارتوپدی، بیهوشی، پوست، جراحی عمومی، اورولوژی، چشم، رادیولوژی، روانپزشکی، زنان و زایمان، آسیب‌شناسی، نورولوژی، داخلی، عفونی، قلب و عروق، طب اورژانس، کودکان، و گوش و حلق و بینی هستند.

شکراله سلمان‌زاده افزود: 12 متخصص در شادگان، 12 پزشک در آبادان و 17پزشک متخصص در خرمشهر مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی به بیماران در بیمارستان ها این شهرستان ها می‌شوند.

وی ادامه داد: با ورود پزشکان جدید شاهد ارتقای خدمات پزشکی در مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان خواهیم بود.

سلمان زاده گفت:در ماه‌های آینده پنج پزشک فوق تخصص در رشته‌هایی غدد، بیماری‌های داخلی کلیه، خون و سرطان و ریه کودکان نیز به دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه خواهند شد.

وی بیان کرد: این پزشکان متخصص به عنوان هیات علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز فعالیت می کنند تا در حوزه آموزش به این مجموعه کمک‌ کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه گفت:بیمارستان جدید طالقانی آبادان در نیمه نخست سال آینده تکمیل و به فضاهای درمانی افزوده خواهد شد و ساخت 2پروژه درمانی بزرگ نیز در خرمشهر در دست پیگیری است.

وی ادامه داد:بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب خرمشهر در حال ساخت است که نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ادامه ساخت بیمارستان شهید موسوی خرمشهر نیز تا 2ماه آینده آغاز خواهد شد و در سال 99 به اتمام خواهد رسید.

607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار