تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۷۵۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد:
کاهش هزینه تولید مرغ با تامین به موقع و یارانه‌ای نهاده‌ها
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اگر بتوانیم نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان مرغ را به موقع و به صورت یارانه‌ای در اختیار مرغداران قرار دهیم، شاید مقداری از هزینه‌های تولید را کاهش دهیم. 

عزت الله صادقی اظهار کرد: باید به تولیدکنندگان مرغ، نهاده‌های مورد نیاز آن‌ها را به صورت یارانه‌ای اختصاص دهیم تا بتوانیم بخشی از هزینه‌های تولید آن‌ها را کاهش دهیم.

وی افزود: اکنون شرایط به شکلی است که گاها این نهاده با تاخیر در اختیار پرورش دهندگان مرغ قرار می‌گیرد، آن‌ها نیز با شرایط سخت و هزینه بالاتری به تولید مرغ می‌پردازند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: اگر بتوانیم نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان مرغ را به موقع و به صورت یارانه‌ای در اختیار مرغداران قرار دهیم، شاید مقداری از هزینه‌های تولید را کاهش دهیم. 

صادقی عنوان کرد: نمی‌توان ادعا کرد که می‌شود 100 درصد هزینه‌های تولید مرغ را جبران کرد اما می‌توان بخشی از آن را با تامین نهاده‌ها به صورت یارانه‌ای جبران کرد اما اگر مرغ به اندازه کافی در بازار وجود داشته باشد، بر اساس نظام عرضه و تقاضا شاهد کاهش قیمت مرغ کشتار روز خواهیم بود. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار