تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۷۵۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
70 کلاس درس در شهرستان کارون در حال ساخت است
رئیس اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان خوزستان با بیان اینکه حدود 70 کلاس درس در شهرستان کارون در حال ساخت است، گفت: حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مدارس کارون در نظر گرفته شده است. 

رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با موضوع بررسی مسایل آموزش و پرورش شهرستان کارون که امروز (26 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین اعتبارات فصل آموزشی در خوزستان مربوط به شهرستان کارون است. حدود 70 کلاس درس در شهرستان کارون در حال ساخت است که این 70 کلاس مربوط به 16 فضای آموزشی هستند.

وی ادامه داد: در راستای برچیدن مدارس کانکسی در استان، بخش زیادی از مدارس کانکسی برچیده شده‌اند و بخشی در حال برچیده شدن هستند. در خوزستان نباید مدارس کانکسی وجود داشته باشند. در حال حاضر در شهرستان کارون پنج کلاس کانکسی وجود دارد. امیدواریم در راستای طرح برچیده شدن مدارس کانکسی با اقدامات انجام شده ظرف یک ماه تا یک ماه و نیم آینده، هیچ مدرسه کانکسی در این شهرستان وجود نداشته باشد.

رضایی با بیان اینکه امسال شاهد اتفاق خوبی بودیم و اعتبار ویژه‌ای برای تجهیز مدارس شهرستان کارون در نظر گرفته شد، گفت: حدود دو میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ملی برای خرید تجهیزات مدارس در این شهرستان در نظر گرفته شد که این اتفاق بی‌سابقه بوده است.

رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان خوزستان تأکید کرد: عملیات ساخت یک مدرسه استثنایی در شهرستان کارون آغاز و اعتبار خوبی برای ساخت آن پیش‌بینی شده است. این مدرسه در سال تحصیلی 99 – 98 به بهره‌برداری می‌رسد. یکی از شهرستان‌هایی که سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان به آن نگاه ویژه‌ای دارد، شهرستان کارون است و این شهرستان در اولویت کاری ما قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار