تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۷۶۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جریمه 26 میلیارد تومانی واحدهای صنفی متخلف در خوزستان
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام گرفته در طول دو ماه گذشته از سطح بازار استان 26 میلیارد تومان پرونده برای اصناف متخلف تشکیل شده است.
 علی محمد رحمانی‌زاده   با اشاره به بحث بازرسی از بازار استان اظهار کرد: بازرسی‌ها و نظارت با شدت و دقت بسیار خوبی در بازار در حال انجام است تا شاهد کنترل قیمت‌ها باشیم.

وی افزود: بر اساس بازرسی‌های انجام گرفته از واحدهای صنفی و سطح بازار استان در طول دو ماه گذشته 26 میلیارد تومان جریمه برای اصناف متخلف تعیین شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: همه پرونده‌های تشکیل شده به تعزیرات حکومتی گزارش شده تا آن‌ها بر اساس قانون با متخلفان برخورد کنند.

رحمانی زاده عنوان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته در سطح بازار و واحدهای صنفی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به منظور کنترل قیمت‌ها در بازار استان، نظارت‌ها به صورت ویژه در حال انجام است و مساله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که در بازرسی‌های انجام‌گرفته شاهد مواردی از احتکار نیز بوده‌ایم، گفت: نظارت‌ها با دقت بسیار بالایی از سوی بازرسان سازمان صمت در حال انجام است تا میزان تخلفات در بازار کنترل شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار