تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۷۶۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد:
برگزاری دومین دوره مسابقات استانی شناور کارتنی به میزبانی خرمشهر
معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: دومین دوره مسابقات استانی شناورهای کارتنی ویژه دانشگاه های سراسر استان خوزستان به میزبانی دانشگاه دریایی خرمشهر برگزار می شود.

سید محمد موسوی اظهار کرد: دومین دور مسابقات شناورهای کارتنی در شانزدهم اسفندماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و با حضور دانشجویان تمام دانشگاه های استان خوزستان در اروند صغیر برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان اعم از دولتی، آزاد و دیگر دانشگاه ها می توانند تا ۱۵ بهمن با مراجعه به سایت www.kmsu.ir پس از مطالعه اساسنامه مسابقات، فرم تقاضای شرکت در مسابقه را تکمیل و به ایمیلی که از طریق پوستر مسابقات معرفی شده است، ارسال کنند .

معاون فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه این دور از مسابقات با همت انجمن علمی کشتی سازی و همکاری معاونت فرهنگی ومدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار می شود، افزود: پرورش استعدادها و خلاقیت ها، تقویت کار گروهی و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین دانشجویان با رقابت در یک عرصه علمی، فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری این مسابقات است.

دور نخست این مسابقات اردیبهشت سال جاری به صورت درون دانشگاهی در بستر رود اروند صغیر در مینوشهر برگزار شده بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار