تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۷۷۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اعزام دانشگاهیان خوزستان به عتبات عالیات
مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان با اشاره به اینکه اعزام دانشگاهیان به بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز گذشته (یکم بهمن‌ماه) آغاز شده است، گفت: در مجموع 12 کاروان دانشگاهی برای اعزام به عتبات عالیات برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

علیرضا میرسلیم اظهار کرد: اعزام دانشگاهیان به بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز گذشته (یکم بهمن‌ماه) آغاز شده است. اولین کاروان که کاروان دختران مجرد بودند، روز گذشته اعزام شدند و هفته آینده این کاروان به کشور باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از سه هزار نفر ثبت‌نام کردند، گفت: آمار ثبت‌نامی نسبت به سال گذشته تقریبا برابر بوده است. اعزام کاروان‌ها آغاز شده است و تا پایان سال، هر هفته دوشنبه اعزام خواهیم داشت. در مجموع 12 کاروان دانشگاهی برای اعزام به عتبات عالیات برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان گفت: این کاروان‌ها از مرز چزابه از کشور خارج می‌شوند، بعد از آن اولین شهری که در آن مستقر می‌شوند، نجف است. کاروان‌ها سه روز در نجف، سه روز در کربلا و یک روز نیز در کاظمین هستند.

میرسلیم ادامه داد: کاروان در نجف علاوه بر زیارت حرم مطهر امیرالمونین و بازدید از بیت امام از کتابخانه علامه امینی، مقبره صافی صفا، قبرستان وادی السلام و... بازدید می‌کنند. در کربلا نیز علاوه بر زیارت حرم امام حسین از مرقد حر بازدید می‌کنند. در کاظمین نیز بعد از زیارت موسی‌بن‌جعفر به زیارت مرقد امام هادی و امام حسن عسگری در سامرا می‌روند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار