تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۷۷۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ملی می‌تواند بیشتر از این هم باعث شادی مردم شود طالقانی:
از دلیل مخالفت با برگزاری مسابقه در فولاد آره‌نا بی خبرم
رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان‌،‌ گفت: اگر اجازه بازی در ورزشگاه فولاد آره‌نا داده نشود این تیم باید در ورزشگاه غدیر به میدان برود. از دلیل مخالفت با برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی فولاد بی‌خبر هستم.
از دلیل مخالفت با برگزاری مسابقه در فولاد آره‌نا بی خبرم
کاظم طالقانی در مورد اینکه گفته می‌شود فولاد نمی‌تواند در ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبانی کند، گفت: از این مسئله اطلاع ندارم اما اگر این موضوع از سوی سازمان لیگ اعلام شده فولاد باید دیدارهای خود را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکل پارکینگ با برگزاری بازی در فولاد آره‌نا مخالفت شده است، عنوان کرد: از لحاظ خود ورزشگاه شرایط برای برگزاری مسابقه کاملا فراهم و خوب است. اما برای برگزاری یک بازی باید شرایط مختلف بررسی شود. مثلا در مورد پارکینگ راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی باید این مسئله را تائید کنند و گرنه نمی‌توان بازی را برگزار کرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد. بازیکنان آماده و قبراق هستند و تا به اینجا عملکرد تیم بسیار عالی بوده است. باید همه کمک کنند تا به تیم روحیه بدهند. تیم ملی نشان داده توانایی زیادی دارد و می‌تواند باعث شادی مردم شود.

وی در مورد اینکه بعد از بازی با عمان فضا همدلی خوبی به وجود امده است، گفت: خدا را شکر جو در حال بسیار خوب است و همه از تیم ملی حمایت می‌کنند تا نتیجه بسیار خوبی به دست بیاید. باید از تمامی مسئولان و دست اندرکاران و هواداران بابت حمایتی که از تیم ملی دارند تشکر کنیم.

طالقانی در مورد اینکه آیا به امارات می‌رود و اینکه زمان برگزاری مجمع مشخص شد؟ گفت: معلوم نیست به امارات بروم یا نه. زمان برگزاری مجمع را هم باید از دبیرکل سوال کنید.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار