تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۷۹۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افشین قطبی: استقلال با کمترین موقعیت به گل رسید
افشین قطبی،‌ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد،‌ بازی تیمش و استقلال تا آخرین لحظه جذاب بوده و استقلال با کمترین موقعیت به گل رسیده است.
 افشین قطبی، پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت:  این پیروزی را به هواداران و تیم استقلال تبریک می‌گویم. بازی جذابی بود و از لحظه اول تا آخر بازی زیبایی برای تماشاگران بود. در 6 دیداری که کنار هم بوده‌ایم، فولاد بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است، اما برخی مواقع نتیجه این نوع بازی پیروزی نیست.

وی ادامه داد: کسانی که این بازی را دیدند به این موضوع پی بردند که فولاد حداقل 5،6 موقعیت داشت. استقلال با کمترین موقعیت به گل رسید و کیفیتش را نشان داد. ضربه آخرشان بی‌نظیر بود. باید بازی را با بازیکنان نگاه کنیم تا با دقت بیشتری به اشتباهات‌مان پی ببریم. امروز فضای قشنگی در ورزشگاه بود و از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که فضای هیجان‌زده را درست کردند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه استقلال به گل بسیار قشنگی رسید، تصریح کرد: گلی که استقلال زد خیلی خوب بود. اگر صد بار دیگر چنین ضربه‌ای بزنند، وارد دروازه نمی‌شود. متأسفانه برخی مواقع فوتبالی را بازی کرده و فضایی می‌سازیم که ایجاد موقعیت گل می‌کند، اما اگر زده نشود، در ادامه بازی بار روانی ایجاد می‌کند. وقتی گل تساوی را زدیم، آنها توانستند در کمترین دقایق گل دوم را بزنند. همیشه درباره این موضوع صحبت می‌کنیم که پس از گل زدن یا خوردن تمرکز بازیکنان باید بالا باشد. ما زمان بدی گل خوردیم.

 قطبی ادامه داد: در نیمه دوم، موقعیت‌های پرشماری داشتیم، اما لحظات بدی گل خوردیم. استقلال بهترین بازی‌اش را انجام نداد، اما تیمی است که مهره‌های خوبی دارد. آنها این کیفیت را دارند که با کمترین انرژی بتوانند موثر باشند. کاری که بازیکنان فولاد هم باید یاد بگیرند.

وی در خصوص عملکرد فرزاد جعفری در این دیدار عنوان کرد: فرزاد جعفری عملکرد بدی نداشت. او در نیمه اول سانتر عالی داشت که باید گل می‌شد. در ساختار تیمی، دوست داریم او عقب بایستد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار