تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۸۰۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
راهیان‌نور زمینه‌ای برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب است
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با فرهنگ راهیان‌نور در صورت استفاده از آن می‌توان اهداف گام دوم انقلاب را محقق کرد.
سردار محمد حسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در بازدید از یادمان شهدای هویزه، با اشاره به تاثیر و نقش راهیان‌نور در برداشتن گام دوم انقلاب، اظهار کرد: با فرهنگ راهیان‌نور در صورت استفاده از آن می‌توان اهداف گام دوم انقلاب را محقق کرد.

وی افزود: گنج بی پایان دفاع مقدس، مجاهدت رزمندگان، فرماندهان، و مدیران ما در هشت سال دفاع مقدس برای ساخت امت و جامعه و تمدن اسلامی و همچنین گام دوم انقلاب ذخیره بزرگ ایمانی و انقلابی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید از فرهنگ مقاومت، ایستادگی، تسلیم نشدن، صبر و یقین شهدای هشت سال دفاع مقدس استفاده و بهره ببریم.

سپهر عنوان کرد: رزمندگان و ملت ما در دفاع مقدس ثابت کردند که ما می‌توانیم و توانستیم، ما تسلیم شدنی نیستیم و به عقب نخواهیم نشست و آرمان‌های ما آرمان پیروزی، پیشرفت و ساخت جامعه و تمدن است.

وی اظهار کرد: راهیان‌نور به منزله تجدید پیمان با جهادگران دفاع مقدس و شهدا و تمرین یقین و فهم جهادی و انقلابی برای تداوم گام دوم انقلاب اسلامی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فناوری راهیان نور امروز بستر، ابزار و زمینه‌ساز رفتار حاکمان، مسؤولان و مردم جامعه است، برای تحقق آرمان‌های امام زمان، نسل جوان حاضر در یادمان‌های شهدا باید تلاش کنند.

وی عنوان کرد: شهیدان ما در آن زمان مسائل آن زمان کشور را حل کردند، چرا که آن زمان موضوع ایستادگی، مقاومت، تبعیت مطلق از ولایت‌فقیه بود.امروز نیز جوانان ما برای حل مشکلات و برداشتن گام دوم انقلاب باید تابع ولی و امام خود باشند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار