تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۱۸۰۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک کشته و 73 مصدوم، حاصل حوادث چهارشنبه سوری خوزستان
 رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مرگ یک نفر و مصدومیت 73 تن دیگر در حوادث چهارشنبه سوری خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی  با اشاره به آخرین آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری اظهار کرد: در حوادث چهارشنبه سوری امسال یک نفر در شهرستان اندیمشک کشته و 73 نفر در سطح خوزستان دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز یک نفر کشته و 53 نفر مصدوم شدند. 45 نفر از این مصدومان مرخص شده اند، یک نفر در بخش آی سی یو بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز و شش تن دیگر در دیگر بیمارستانها بستری هستند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان با بیان اینکه در شهرستانهای دیگر خوزستان 20 نفر دچار مصدومیت شدند، گفت: در شهرستانهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی دانشکده علوم پزشکی دزفول هشت نفر مصدوم شدند که شش نفر مرخص شده اند. همچنین یک نفر در بیمارستان دزفول بستری است و یک تن دیگر به بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز انتقال یافته است.

میرخشتی ادامه داد: همچنین در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان پنج نفر مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که پس از درمان مرخص شدند. در حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز دو نفر و در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان نیز پنج نفر مصدوم شدند که همه این مصدومان مرخص شده اند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته 101 نفر مصدوم شدند که آمار مصدومان امسال کاهش یافته است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار