تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۸۳۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توافق صنعت نفت آبادان با سرجیو برای ادامه همکاری
مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان برای ادامه همکاری با «پائولو سرجیو بنتو بریتو» به توافق اولیه رسیدند.
 در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم سایپا رفت.

در این بازی که روز ‌پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21:30 به میزبانی تهرانی‌ها برگزار شد شاگردان پائولو سرجیو بنتو بریتو در صنعت نفت آبادان و شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا به مصاف هم رفتند.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد شاگردان سرجیو بنتو بریتو با گل‌های طالب ریکانی، سید فاخر تهامی و عقیل کعبی توانستند بازی را 3 بر صفر تمام کنند و یک پایان شیرین برای خود در لیگ برتر رقم بزنند.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پایان بازی زردپوشان آبادانی برابر سایپای تهران عازم کشورش شد تا تعطیلات چند هفته‌ای پایان فصل را سپری کند.

پس از آن اما و اگرهای زیادی برای ماندن و یا رفتن پائولو سرجیو بنتو بریتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به وجود آمد که البته کسب نتایج خوب در مسابقات صورت گرفته و قرار گرفتن تیم در رتبه نهم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، مدیران و مسئولان باشگاه را برای ادامه همکاری با وی ترغیب کرده است.

بر همین اساس مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی را با این مربی خوشنام پرتغالی انجام دادند تا در فصل آینده لیگ برتر نیز هدایت زردپوشان آبادانی را بر عهده بگیرد.

به گفته علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با توجه به اینکه نفت آبادان در لیگ برتر با هدایت سرجیو انتظارات مسئولان باشگاه را برآورده کرد، در صحبتی که با او برای تمدید قرارداد صورت پذیرفت با وی به توافق رسیدند.

تیم صنعت نفت آبادان در هجدهین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس 37 امتیاز کسب کرده است و در رده نهم جدول این مسابقات را به خود اختصاص داد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار