تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۶۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکن اردنی به تیم فولاد اضافه نشده‌است
  مدیر رسانه‌ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: بازیکن اردنی و هیچ بازیکن خارجی دیگری به تیم اضافه نشده‌است اما کادر فنی در حال رصد چند بازیکن خارجی برای جذب به این تیم است.

محسن قبایی بیان کرد: حضور بازیکن اردنی و اینکه با او به توافق رسیده ایم صحت ندارد؛ کادر فنی با نگاه کردن فیلم بازی ها به دنبال جذب بازیکن خارجی دلخواهش است اما هنوز بازیکنی به تیم ملحق نشده است.

مرحله جدید تمرینات تیم از امروز آغاز می شود

وی افزود: تمرینات تیم فولاد خوزستان برای حضور قدرتمند در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ روز سه شنبه، بدون حضور هواداران در اهواز آغاز می شود.

مدیر رسانه ای باشگاه فولاد بیان کرد: بازیکنان به لحاظ جسمانی و روحی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم در بازی آینده مقابل سپاهان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

۲ بازیکن مصدوم فولاد به بازی با سپاهان می رسند

وی گفت: فرزاد جعفری مدافع راست تیم فولاد خوزستان که از ناحیه انگشتان دست دچار شکستگی شد مراحل درمانی خود را به خوبی پشت سر گذاشته و در تمرینات حضور دارد؛ همچنین موسی کولیبالی که از ناحیه پا با مصدومیت روبه رو بود از شرایط مساعدی برخوردار بوده و با تیم در حال تمرین کردن است؛ این ۲ بازیکن را در بازی با سپاهان در اختیار داریم. 

جواد نکونام توبیخ شد

به گزارش سه شنبه ایرنا با اعلام فدراسیون فوتبال، جواد نکونام پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان نسبت به تصمیمات داوری اعتراض داشت که با توجه به مصاحبه وی و ارسال نشدن دفاعیه، با توجه به مفاد ۷۱ مقررات انضباطی و اعمال ماده ۹۳، ضمن تایید تخلف، این مربی به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

تیم فولاد خوزستان در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر ۲۳ شهریور میزبان تیم سپاهان اصفهان در اهواز خواهد بود؛ فولادی ها از ۲ بازی گذشته خود یک باخت و یک تساوی کسب کرده اند.

تیم فولاد خوزستان تاکنون برای ۲ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار