تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۸۶۹۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان غایب بزرگ لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور است
  سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: خوزستان غایب بزرگ لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور است در حالی که حضور در این لیگ می توانست کمک شایانی به رشد ورزشکاران این رشته در سطح استان کند.

 مسعود ظهرابی روز جمعه در آیین تجلیل از قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه های کشور اظهار داشت: خوزستان و به ویژه شهرستان بهبهان از قطب های اصلی هندبال در سطح کشور هستند لذا انتظار می رود که توجه بیشتری به این رشته شود.

وی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت حضور در لیگ برتر هندبال را دارد اظهار کرد: امیدواریم مسئولان خوزستان با برطرف کردن برخی از مشکلات این رشته ورزشی در استان به رشد هرچه بیشتر هندبال کمک کنند.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشور با بیان اینکه خوزستان از بازیکنان خوبی برخوردار بوده که در سایر تیم های لیگ برتری بازی می کنند، افزود: بی شک با حمایت مسئولان استان می توان شاهد حضور یک تیم خوزستانی با حضور بازیکنان بومی در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور بود.

وی عنوان کرد: هندبال خوزستان به لحاظ نیروی انسانی هیچ مشکلی ندارد و برخی از مناطق این استان سرشار از بازیکن است که با کمی توجه می توان شاهد حضور آن ها در تیم‌های ملی بود.

مصطفی غلامی مدیرفنی تیم ملی هندبال جوانان کشور که در اردوی تدارکاتی تیم ملی درشهرستان بهبهان حضور داشت نیز گفت: خوشبختانه امکانات و شرایط لازم کادر فنی برای ارایه برنامه هایشان وجود داشت و ما با آرامش کامل به تمرینات آماده سازی پرداختیم.

وی با بیان اینکه نفرات خوزستانی شرکت کننده در اردوی تیم ملی از استعداد بسیار خوبی برخوردار هستند، افزود: بی شک بازیکنان استان می توانند در آینده جزو بازیکنانی باشند که چارچوب اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند.

غلامی ضمن قدردانی از زحمات رییس هیات هندبال بهبهان برای میزبانی از تیم ملی جوانان کشور افزود: شرایط در بهبهان به گونه ای بود که درصورت موافقت رییس فدراسیون، یکی دیگر از مراحل آماده سازی تیم ملی را در خوزستان برگزار خواهیم کرد.

در این مراسم با حضور فرماندار، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر مسئولان شهرستان از اعضای تیم هندبال قصر نشاط ایرانیان که در مسابقات نوجوانان باشگاه های کشور به مقام قهرمانی دست یافتند،تقدیر شد. 

همچنین نخستین اردوی آمادسازی تیم ملی هندبال جوانان کشور از هشتم شهریورماه در بهبهان آغاز شد و  تا امروز به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار