تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۸۷۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان برخلاف تهدید قبلی مقابل شهر خودرو بازی کرد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که تهدید کرده بود به علت محرومیت هواداران خود از حضور در ورزشگاه در برابر شهرخودرو بازی نمی‌کند، لحظاتی پیش در برابر حریف وارد میدان شد.

  بعد از بازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر که به تساوی یک بر یک به پایان رسید، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نفت مسجدسلیمان را به علت رفتار هوادارانش به سه بازی بدون تماشاگر محکوم کرد.

مسجدسلیمانی‌ها عقیده داشتند که تخلف را هواداران استقلال تهران انجام داده‌اند نه هواداران نفت به همین دلیل به رأی صادره اعتراض کردند و تهدید کردند در صورت عدم بخشش، در برابر شهر خودرو در هفته پنجم که می‌بایست بدون حضور تماشاگر باشد به میدان نمی‌روند.

حتی مهدی تارتار شامگاه روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی تیمش با شهر خودروی مشهد اظهار کرد: قرار نبود به این نشست خبری بیایم چون باشگاه ما تصمیم گرفته در بازی فردا شرکت نکنیم چرا که باشگاه عقیده دارد در حق تیم ما اجحاف صورت گرفته است. به نظر من در حق ما بی‌عدالتی شده است.

اما امروز رأس ساعت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بدون حضور هواداران خود در برابر شهر خودرو به میدان رفت و خبری از تحریم این بازی نبود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار