تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۸۹۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهندس احمد محمدی در بازدید از پایانه مرزی چذابه:
حركت عظیم پیاده روی اربعین، به تعبیری حج دوم شیعیان است
  مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز ۲۲ مهر از پایانه  مرزی چذابه و موکب ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب بازدید کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب، مهندس احمد محمدی پیاده روی اربعین را یک حرکت بزرگ و حاوی پیام وحدت شیعیان و مودت نسبت به اهل بیت(ع) دانست و گفت: این حرکت عظیم به تعبیری، حج دوم شیعیان است.

وی انسجام خدمات رسانی صنعت نفت در اربعین امسال را را بخاطر تشکیل ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب متشکل از کلیه زیر مجموعه های وزارت نفت در جنوب دانست و اذعان داشت: تامین اسکان، آب آشامیدنی و خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین سوخت رسانی را از اولویت های اساسی ما در  حوزه خدمت به مردم بوده است و در بخشهای دیگر، خدمات تامین آب با تانکر به پایانه شلمچه، حمل و نقل از طریق خودروهای سبک تا سنگین و تامین ماشین آلات فوق سنگین برای امور عمرانی پایانه چذابه را نیز فراهم نمودیم.

رئیس ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب در دیدار با خادمان حسینی مستقر در موکب ستاد اربعین صنعت نفت، از زحمات یکایک کارکنان و بسیجیانی که به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند، تقدیر کرد و افزود:  از همه کارکنان و بسیجیان حاضر در این عرصه التماس دعا داشته و امیدوارم همواره در این مسیر نورانی ثابت قدم باشید.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه، از پایانه مرزی، حسینیه و آشپزخانه مرکزی چذابه بازدید به عمل آورد
:
:
:
آخرین اخبار