تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۹۱۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقابل پتروشیمی و پالایش نفت با مدعیان در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال
 هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال از روز دوشنبه ۲۷ آبان از سر گرفته می‌شود و مدعیان کسب عنوان قهرمانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 تیم‌های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان ۲ نماینده خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر در هفته پنجم برابر حریفان قدرتمندی صف‌آرایی می‌کنند و در صورت پیروزی در این هفته می‌توانند در رتبه‌های اول و دوم رده‌بندی قرار گیرند.

تیم پتروشیمی که اکنون صدرنشین رقابت‌ها است در یک بازی بسیار حساس برابر تیم شیمیدر قرار می گیرد. ۲ تیم از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل محسوب می‌شوند و بی شک رقابت آنها تماشایی و جذاب است.

پتروشیمی به دنبال تداوم صدرنشینی خود است و تیم شیمیدر نیز می‌خواهد در خانه خود پیروز میدان شود. هر ۲ تیم از بازیکنان ملی پوش زیادی بهره می برند و نمی توان گفت کدام تیم از پیش برنده است هر چند شیمیدر از امتیاز میزبانی و حضور هوادارنش بهره می برد.

شاگردان فرزاد کوهیان (پتروشیمی) هر چهار بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته و با کسب هشت امتیاز در مکان نخست قرار دارند در سوی مقابل تیم شیمیدر با یک شکست و کسب هفت امتیاز در مکان پنجم رده‌بندی قرار دارد.

نماینده خوزستان که تاکنون چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال کشور دارد در این فصل با تغییرات بسیار در کادر فنی و بازیکنان خود به دنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی  است، چیزی که دور از دسترس نیست.

فرزاد کوهیان سرمربی پتروشیمی یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در مورد شرایط تیمش برای دیدار با شیمیدر اظهار داشت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و بازیکنان از شرایط جسمی و آمادگی خوبی برخوردار هستند و تمام تلاشمان را در این بازی انجام می دهیم. 

وی با بیان اینکه کیفیت تیمش هفته به هفته بهتر می شود گفت: از عملکرد بازیکنانم در بازی های گذشته راضی هستم و تلاش می کنیم در ادامه مسابقات، عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم پتروشیمی در خصوص حریفش گفت: شیمیدر تیمی قدرتمند و یکی از مدعیان لیگ است، حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می دانیم بازی ساده ای مقابل این حریف نداریم. حریف در خانه بازی می کند و باید هوشیارانه عمل کنیم.

وی در مورد بازی های صورت گرفته در چهار هفته لیگ گفت: تاکنون بازی‌های خوبی انجام شده است و معتقدم شرایط تیم‌ها هر هفته بهتر شده و قوی‌تر در میدان ظاهر می‌شوند. بازی در لیگ برتر شرایط خاص خودش را داشته و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

کیفیت مسابقات سال به سال بهتر می شود اما بهتر بود به جای یک دوربین از چند دوربین در سالن استفاده می شد تا داوران در شرایط سخت و حساس، تصمیمات عادلانه‌ای بگیرند. این موضوع به زیباتر شدند مسابقات نیز کمک می کند.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در این هفته میهمان تیم مهرام تهران است و مثل دیگر نماینده استان بازی سختی در پیش خواهد داشت.

پالایش نفت و مهرام هر ۲ از تیم‌های بدون باخت این فصل محسوب می‌شوند و بازی فردا از این حیث که هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خواهند بازنده باشند، اهمیت بسیاری خواهد داشت.

تیم مهرام بازیکنان باتجربه بسکتبال ایران همچون صمد نیکخواه بهرامی، حامد سهراب نژاد و مهدی کامرانی را در اختیار دارد و در این فصل تاکنون نتایج خوب و خیره کننده ای از خود ثبت کرده است.

پالایش نفت مدافع عنوان قهرمانی و برای اینکه نشان دهد در این فصل به دنبال کسب دومین قهرمانی خود در لیگ برتر بسکتبال ایران است برای برد وارد میدان می شود که این موضوع به زیبایی این دیدار کمک می کند.

زردپوشان آبادانی در این فصل با هدایت هماد سامری تاکنون هر چهار بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته و در مکان چهارم رده بندی قرار دارند همچنین تیم مهرام با چهار برد و کسب هشت امتیاز در مکان سوم جدول قرر گرفته است.

برنامه هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۷ آبان، ساعت ۱۶ عصر:

مهرام - پالایش نفت آبادان 

آویژه صنعت پارسا - نیروی زمینی 

شورا و شهرداری قزوین - صنعت مس کرمان 

رعد پدافند هوایی - شهرداری بندرعباس 

اکسون - توفارقان آذرشهر

ذوب آهن - شهرداری گرگان 

شیمیدر - پتروشیمی

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار