تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۹۱۷۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ولیعصر(عج):
عملیات روانی آمریکا دیگر تاثیری بر ذهن مردم ندارد
 فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: عملیات روانی آمریکا دیگر تاثیری بر ذهن جامعه ندارد ولی باید با تقویت بخش های مختلف اقتصادی و برنامه ریزی در حوزه نظارت های میدانی نقاط ضعف را برطرف کنیم تا فضایی برای خودنمایی دشمن نماند.

 سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در حاشیه تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری اقتدار بسیجیان خوزستان در چهلمین سالروز تشکیل بسیج در محل پادگان امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اهواز اظهار داشت : در این روز بزرگ بسیجیان استان گردهم جمع شدند تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی وارد کنند چرا که دشمن همواره در صدد است انقلاب را به چالش بکشاند و با توطئه های خود آرامش کشور ما را از بین ببرد.

وی افزود: بسیج و سپاه استوار پای این انقلاب ایستاده اند و هیچ آشوبی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به اقتدار این میهن اسلامی وارد کند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم شریف ایران به ویژه خوزستان در دوران دفاع مقدس سخت ترین روزها را گذراندند و امروز نیز مقابل دشمن ایستاده اند و از آرمان های انقلاب پاسداری می کنند.

صف مردم از اغتشاش‌گران جداست 

وی تصریح کرد: صف مردم از اغتشاش گران جدا است و مسوولان باید بدانند که مردم ولی‌نعمتان نظام هستند و رسیدگی به مشکلات آن ها باید در اولویت قرار گیرد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور ادامه داد: بخشی از مردم درآمد بالایی ندارند و شاید گرانی اجناس آسیب های جدی به این قشر وارد کند ؛ نباید افزایش قیمت بنزین روی سایر اجناس تاثیر بگذارد چرا که سال گذشته بحث افزایش نرخ دلار مشکلات جدی را در جامعه ایجاد کرد .

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: بخشی از مشکلات به فضای بیرون و تهدیدهای دشمن بازمی گردد اما همه مشاهده کردند که آمریکا یک طبل توخالی است و ساقط کردن پهپاد آمریکایی این ادعا را بیشتر از همیشه ثابت کرد .

وی گفت: حمله نظامی دیگر گزینه زیر و روی میز آمریکا هم نیست و آن ها تنها به دنبال جنگ روانی هستند .

بسیج خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی است

وی همچنین در این مراسم در جمع بسیجیان استان اظهار داشت : سالروز تاریخی تاسیس بسیج مستضعفین را که با تدبیر امام خمینی (ره) شد به تمامی بسیجیان تبریک می گوییم و خرسندیم که این نیروهای انقلابی اکنون به اوج اقتدار خود رسیده و در تمامی صحنه های انقلابی حضوری فعال دارند .

وی افزود: در این روز بزرگ بار دیگر جمع شده ایم تا بدخواهان نظام بدانند که بسیج همچنان در صحنه های انقلابی پیشتاز بوده و همواره خاری در چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی است .

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نیروهای بسیجی شهرستان های اهواز ، کارون،  حمیدیه و باوی در قالب گردان های مختلف در این روز بار دیگر اقتدار خود را به رخ دشمن کشیدند .

وی تصریح کرد: با توجه به تدابیر امام خمینی بسیج به عنوان عصاره ملت از دل ملت برخاست و برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب، گمنام در تمامی صحنه ها حضوری فراگیر داشت .

بسیج از جنس مردم و در خدمت مردم است 

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: داوطلبانه و مردمی بودن از شاخصه های برجسته بسیج است؛ بسیج از جنس مردم است و باید مسیر نورانی خدمت به مردم تداوم یابد .

وی افزود: همچنین حلقه های صالحین از برجسته ترین اقدامات فرهنگی و تربیتی بسیج است و در بخش خدمات رسانی نیز گروه های جهادی همواره در کنار مردم در سیل و زلزله و بحران ها حضور دارند .

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بسیج در عرصه های نظامی و انتظامی نیز آمادگی لازم برای خدمت را داشته و در حوادث اخیر نیز در مقابل فتنه گران استوار سینه سپر کردند .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار