تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۹۲۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راغب به شرکت در جام باشگاه‌های جهان نیستم/ از بی‌مهری مسئولان خوزستان خسته‌ام
 سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این‌که از بی‌مهری مسئولان خسته‌ام و راغب به شرکت در جام باشگاه‌های جهان نیستم، گفت: وقتی بی‌مهری مسئولان خوزستان را می‌بینم، به نظرم در خانه‌ام بنشینم بهتر است.

ملک‌محمد بویری با بیان این‌که هنوز برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان تصمیم نگرفته‌ایم، اظهار کرد: این رقابت‌ها ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در بجنورد برگزار می‌شود، ولی ما هنوز تیمی نبسته‌ایم که آماده شرکت در این مسابقات باشیم. هیچ کدام از مسئولان خوزستان از تیم سینا صنعت ایذه حمایت نمی‌کنند و پیگیر تیم ما نیستند. چند سال است که تنها نماینده استان در جام باشگاه‌های جهان هستیم‌ اما یک مسئول هم، تماسی برای اطلاع از وضعیت‌ ما نداشته است.

وی ادامه داد: همیشه یک شخص و یک پیمانکار جزء از ما حمایت داشته است. وجدانم ناراحت است که به جز مردم عادی، هیچکدام از مسئولان استانی حمایتی از ما ندارند. از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز کسی پیگیر وضعیت ما نبوده است. در مجموع هیچ کسی پیگیر وضعیت سینا صنعت ایذه نیست و ای کاش ورزش فوتبال یا بسکتبال استان بود، آن موقع می‌دیدید که مسئولان برای این تیم‌ها چکار می‌کردند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با بیان این‌که برخی مغرضانه درخصوص مسابقات جام باشگاه‌های جهان صحبت می‌کنند و این رویداد را دست‌کم می‌گیرند، گفت: هر چه باشد، این رقابت‌ها نام‌اش باشگاه‌های جهان و تاریخ برگزاری آن نیز در تقویم اتحادیه جهانی آمده است.

وی خاطر نشان کرد: کشتی، ورزشی است که شور و نشاط را به جامعه می‌آورد و عده‌ای را خوشحال می‌کند، پس باید حمایت شود. کشتی در استان خوزستان طرفداران زیادی دارد و اگر چهار باشگاه داشته باشیم که شور و نشاط را بین مردم ایجاد کنند، بهتر است تا جامعه‌ای غمگین داشته باشیم.

بویری با بیان این‌که مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه علاقه‌مند به حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان است، گفت: او به خاطر مردم، هواداران و فدراسیون کشتی خواستار شرکت در این رقابت‌ها است زیرا در این مدت تنها ارگانی که تماس می‌گیرد و پیگیر وضعیت ما است، فدراسیون کشتی بوده است. در هر صورت از بی‌مهری مسئولان خسته‌ام و راغب به شرکت در جام باشگاه‌های جهان نیستم.

وی گفت: نزدیک به پنج سال است که باثبات در کشتی فرنگی کشور کار کرده‌ایم و توانسته‌ایم به کشتی ایران و به جوانان کمک کنیم اما واقعا وقتی بی‌مهری مسئولان خوزستان را می‌بینم، به نظرم در خانه‌ام بنشینم بهتر است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در پاسخ به این سوال که در صورت شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان آیا تیم با ترکیب بومی در مسابقات شرکت می‌کند؟ عنوان کرد: در حال حاضر کشتی‌گیران خوب خوزستانی جذب باشگاه‌ دیگر شده‌اند و البته فرقی هم ندارد که در تیم ما باشند یا در تیمی دیگر. ما هم سعی می‌کنیم از دیگر کشتی‌گیران خوزستانی و کشور استفاده کنیم و در صورت شرکت در مسابقات نیز اگر قیمت دلار بالا نرود، احتمالا کشتی‌گیر خارجی جذب خواهیم کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار