تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۹۷۱۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان شایسته حضور در لیگ‌برتر است
 سرمربی استقلال خوزستان گفت: روزهای خوب استقلال خوزستان در راه بوده و به جرات می‌گویم که این تیم شایسته حضور در رقابت‌های فوتبال لیگ‌برتر کشور است.

 امیر خلیفه اصل روز شنبه پس از برد تیمش مقابل شهرداری تبریز بیان کرد: با زحمات بازیکنانم توانستیم در یک دیدار خانگی به پیروزی برسیم و از این بابت خوشحال هستم. امروز بازیکنانم با دل و جان کار کردند و موقعیتهای زیادی روی دروازه حریف خلق کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تیمش بازی به بازی بهتر می شود گفت: ضمن احترامی که برای تمام تیم ها قایل هستم ما در هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و مطمئن باشید نگاه ما به بالای جدول است. ۱۰ هفته تا پایان مسابقات زمان باقی مانده که تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی امروز افزود: حریف تیم بسیار خوب و جوانی بود اما ما برتر از آنها بودیم و در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اگر در امر گلزنی دقت بیشتری داشتیم می توانستیم با تعداد گل بیشتری پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان زمانی قهرمان لیگ برتر ایران شده و نماینده کشورمان در جام باشگاه های آسیا بود گفت: در ۲ هفته اخیر هر ۲ بازی خود را با برد پشت سر گذاشتیم و این امر باعث شد سه پله در جدول صعود کنیم. امیدوارم در بازی های آینده با کمک هواداران بتوانیم نمایش بهتری در میدان داشته باشیم.

خلیفه اصل افزود: تیم ما به لحاظ مهره و بازیکن در وضعیت خوبی قرار دارد اما برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم. از عملکرد بازیکنانم در بازی امروز راضی هستم و امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی را اختیار کنیم.

بهاءالدین پناهی سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز گفت: با توجه به نبود چند بازیکن اصلی تیم و مشکلات دیگر، امروز بازی خوب و قابل قبولی برابر استقلال خوزستان ارایه ندادیم و از این بابت ناراحت هستم.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست بازی چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم افزود: با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم شرایط تیم در آینده بهبود خواهد یافت و مطمئن باشید با کسب نتایج خوب در لیگ دسته یک باقی خواهیم ماند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز ادامه داد:استقلال خوزستان امروز تیم بسیار خوبی نشان داد و بازیکنان این تیم توانستند از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرند. ما امیدمان را از دست نداده ایم و همچنان به آینده امیدواریم، بی شک اگر بتوانیم یکی، ۲ بازی خود را با برد پشت سر بگذاریم به کورس رقابت ها برمی‌گردیم.

وی بیان کرد: هنوز تا پایان لیگ فرصت زیادی داریم و تلاش می کنیم امتیازات لازم را کسب کنیم. برخی از بازیکنانمان نخستین حضور خود را در لیگ یک تجربه می کنند به همین دلیل به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارند.

پناهی افزود: هفته آینده در خانه میزبان تیم نیروی زمینی هستیم که در طول هفته این تیم را آنالیز خواهیم کرد؛ در این بازی محکوم به برد هستیم تا نسبت به آینده امیدوارتر شویم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و شهرداری تبریز در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته یک کشور در اهواز، با برتری چهار بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید. تیم های استقلال خوزستان و شهرداری تبریز به ترتیب با کسب ۲۹ و ۱۰ امتیاز در مکان های دهم و هجدهم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار