تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۹۸۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:مسیر ورودی امیدیه بر روی خودروهای غیربومی بسته است
 فرماندار امیدیه با اشاره به تداوم محدودیت‌های تردد در این شهرستان تا ۲۰ فروردین ماه، گفت: همه خودروهای غیربومی که قصد ورود به امیدیه را داشتند بازگردانده شدند و اجازه ورود به خودروهای غیر بومی داده نمی‌شود.

سیدمهران رفیعی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی دولت برای کاهش تردد و جلوگیری از ورود و خروج شهروندان اظهار داشت: با مشارکت همه نهادهای مرتبط بهخصوص نیروهای انتظامی و نظامی این محدودیت‌ها از صبح امروز به شکل سخت‌گیرانه‌تری در امیدیه آغاز شده است.

وی با اشاره به تعطیلی صنوف غیر ضروری از هفته گذشته ، بیان داشت: در این رابطه شاهد همکاری خیلی خوبی از سوی کسبه و بازاریان بودیم اما با این وجود عده‌ای هنوز این محدودیت‌ها را رعایت نکرده‌اند.

رئیس شورای تامین شهرستان امیدیه تصریح کرد: حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت مجموعه مدیریت ارشد شهرستان است و قطعا با افراد متخلفی که این محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

رد شایعه فوت چهار مبتلا به کرونا در امیدیه

فرماندار امیدیه در بخش دیگری از گفت‌وگو با انتقاد از انتشار اخبار غیرواقعی در فضای مجازی، بیان داشت: فوت چهار بیمار طی امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان به‌هیچ عنوان صحت ندارد.

رفیعی تعداد فوتی های امروز جمعه در امیدیه را یک نفر دانست و گفت: از مردم درخواست می‌شود با توجه به توصیه‌های خود مراقبتی و محدودیت‌های تعیین شده به شکستن چرخه سرایت این ویروس کمک کنند.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: در این شرایط مهمترین اقدامی که می‌توان انتظار داشت، همکاری شهروندان است که در این صورت در مقابله با ویروس کرونا موفق خواهیم بود.

بر اساس این گزارش با احتساب ۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در امیدیه، مجموعه افراد مبتلایان در این شهرستان به ۱۰ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به حدود ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار