تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۹۸۹۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایذه و معضل‌ آبگرفتگی پس از باران
 ایذه سالهاست که با مشکل دفع آب‌های سطحی روبروست و پس از باران چندین نقطه از این شهر دچار آبگرفتگی شده و مشکلات زیادی برای تردد مردم ایجاد می‌شود.

  مهمترین محلی که هنگام بارندگی در ایذه دچار آبگرفتگی می‌شود، ورودی تنها بیمارستان ایذه است . هنگام بارندگی انباشت آب در این محل به حدی می رسد که تردد به بیمارستان را مشکل می کند و انتقال بیمار به خصوص بیمار بدحال با قایق امکانپذیر است.

خیابان‌ حر، خیابان شهید صدوقی، محله سرقنات و خیابان شهید کروندی از جمله مناطقی هستند که پس از بارش باران دچار آب گرفتگی می‌شوند اما اصلاح آنها تاکنون انجام نشده است.

مشکل نقاط آب‌گیر ایذه امسال برطرف می‌شود

شهردار ایذه عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: سال گشته اصلاح چندین نقطه در سطح شهر را در برنامه داشتیم و حتی به مناقصه نیز گذاشته شد و مشکل چند نقطه نیز برطرف شد.

غلامحسین اسدی افزود: با کارشکنی‌های صورت گرفته از سوی برخی افراد و نهادها، این نقاط به صورت کامل رفع مشکل نشدند و هنوز در برخی محلات با مشکل آب گرفتگی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: پس از پایان بحران کرونا، مشکل آبگرفتگی مناطق مختلف ایذه که قبلاً مورد بررسی قرار گرفته اند برطرف می شود  تا شهروندان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

 

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار