تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۹۹۰۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با شاره بهبودی ۵۵۲ بیمار کرونا در استان گفت: در شبانه‌روز گذشته، ٣٠ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

  حسین کاملی در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته، ٣٠ مورد جدید ابتلاء به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی و به ثبت رسیده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک اهواز ۷ مورد، خرمشهر ۶ مورد، ماهشهر ۴ مورد، باوی ۳ مورد، دزفول و اندیمشک هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، شوش، هفتکل، رامشیر، کارون و شادگان هر کدام یک مورد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: با احتساب موارد مذکور و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی و قطعی مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلاء به این ویروس به ٨١٢ مورد در استان خوزستان رسیده است.

کاملی با ابراز تأسف از افزایش شمار جان‌باختگان این بیماری گفت: در ٢٤ ساعت گذشته، ٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند که این آمار به تفکیک ۳ مورد اهواز، ۲ مورد دزفول و شهرستان‌های ایذه و باوی هر کدام یک مورد است.

وی تصریح کرد: با احتساب موارد یاد شده تاکنون مجموع فوت‌شدگان بیماران مبتلا به ویروس کرونا به ۹۵ نفر در استان خوزستان رسیده است.

کاملی در خصوص بهبودی بیماران اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۵۵۲ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند و در حال حاضر ١٦٥ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تأکید کرد: مردم برای غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وی گفت: نیروهای خستگی‌ناپذیر حوزه بهداشت، از طریق سامانه ۴۰۳۰ با مردم تماس می‌گیرند و وضعیت سلامتی آنها را پیگیری می‌کنند و از مردم خواهش می‌شود در صورت مشاهده شماره ۴۰۳۰ بر روی تلفن همراه، حتماً پاسخگوی همکاران پرتلاش ما باشند و نهایت همکاری را با ما داشته باشند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار