تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۰۱۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنگ خطر برای سهمیه‌های لیگ برتری هندبال خوزستان به صدا درآمد
 رئیس هیات هندبال بهبهان گفت: اگر جهت حضور نمایندگان خوزستان در لیگ برتر کشور تا ۲۰ خردادماه به فدراسیون اعلام حضور نکنیم، مجوز دو تیم لیگ برتری استان در بخش آقایان و بانوان لغو خواهد شد و در واقع سهمیه‌هایی که به سختی به دست آمده است، با سهل‌انگاری و تعلل از دست خواهند رفت.

محسن آذرحزین در خصوص آخرین وضعیت دو تیم لیگ برتری خوزستان که از شهرستان بهبهان هستند، اظهار کرد: دو تیم بهبهانی، نمایندگان خوزستان در لیگ برتر آقایان و بانوان کشور هستند اما متاسفانه با توجه به این‌که خوزستان به دلیل شیوع کروناویروس بیشترین تعطیلات را داشته است، هنوز نتوانسته‌ایم به راحتی با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سایر مسئولان دیدار داشته باشیم تا در خصوص تکلیف این دو تیم به صحبت بپردازیم.

وی با بیان این‌که علاوه بر مسئولان شهرستانی، مسئولان استانی نیز باید پای کار بیایند و حامی نمایندگان خوزستان در لیگ برتر هندبال کشور باشند، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با استاندار خوزستان جلسه‌ای در خصوص کمک به این دو تیم داشته‌اند اما واقعیت این است که ما هنوز ۳۰ درصد از پول قرارداد بازیکنان تیم‌ها را پرداخت نکرده‌ایم و طبق بخشنامه ارسالی فدراسیون اگر تا بیستم خردادماه با بازیکنان تسویه‌حساب نکنیم، امتیاز لیگ برتری‌مان را خواهند گرفت.

رئیس هیات هندبال بهبهان عنوان کرد: قرار بود مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که واقعا هنگام صعود تیم‌های خوزستانی به لیگ برتر نیز حامی ما بود، مبلغی را برای حمایت از تیم‌ها در نظر بگیرد، اما متاسفانه هنوز هیچ پولی به دست‌مان نرسیده است. به هر حال تعلل باعث می‌شود که خوزستان ۲ سهمیه لیگ برتری خود را از دست بدهد چرا که فدراسیون یک روز هم اضافه‌تر به ما فرصت نمی‌دهد و آخرین فرصت ما بیستم خردادماه است که باید تیم‌های‌مان تعیین تکلیف شوند و به فدراسیون اعلام حضور کنیم. همچنین ورودی لیگ برتر، ۶۰ میلیون تومان است و ما با مدیرعاملان باشگاه‌ها صحبت کرده‌ایم و قرار شد که بخشی از مسائل مالی را عهده‌دار شوند و خوشبختانه این مدیران عامل به کار ورود کرده‌اند و در حال فعالیت هستند.

وی با بیان این‌که تعلل در خصوص تعیین تکلیف تیم‌ها باعث شده که بازیکنانِ خوب به عضویت دیگر تیم‌های لیگ برتری در بیایند، عنوان کرد: اکنون در بخش آقایان تیمی را سراغ دارم که با چهار بازیکن خوب و شاخص قرارداد بسته است ولی ما هنوز نمی‌دانیم در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد یا نه؛ انتظار ما از مسئولان خوزستانی این است که هر چه زودتر به این موضوع ورود پیدا کنند تا سهمیه‌هایی که به سختی و با حمایت خودشان به دست آمده است، به راحتی و با تعلل از دست نروند. مدت زمان زیادی تا بیستم خردادماه باقی نمانده است و همه باید پای کار بیایند.

آذرحزین با قدردانی از رییس هیات هندبال خوزستان نیز گفت: هیات هندبال خوزستان و شهرستان بهبهان توانایی تیم‌داری در لیگ برتر را ندارد و اصلا نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم. همچنین انتظار ما این است حمایت‌ها به صورتی باشد تا تیم‌های‌مان همانند لیگ یک با قدرت در لیگ برتر شرکت کنند زیرا در غیر این‌صورت هواداران نیز رغبتی به تماشای بازی‌ها نخواهند داشت و در واقع تیم‌های ما با بد بسته شدن، زنگ تفریح تیم‌های دیگر خواهند بود و این برای هندبال بهبهان و خوزستان اصلا خوب نیست.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم امیدی که در دل جوانان خوزستانی به واسطه لیگ برتری شدن ۲ تیم استان ایجاد شده است، با تعلل و سهل‌انگاری از بین نرود. به هر حال اگر تکلیف تیم‌ها تا بیستم خردادماه مشخص نشود و در همین تاریخ به فدراسیون اعلام حضور نکنیم، مجوز دو تیم لیگ برتری خوزستان لغو خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار