تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۰۳۳۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اساس کار مسئولان دزفول تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تأکید بر لزوم حضور مستمر مسئولان در بین مردم، گفت: بنا و اساس کار مدیران شهرستان باید تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد.

 علی فرهمندپور پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته با همکاری جمعی از مسئولان شهرستان رزمایش «سفیران سلامت» به منظور نهادینه کردن فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نقاط پرتردد و پرجمعیت دزفول برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده است.

وی با اشاره به توزیع ماسک، مواد ضدعفونی رایگان در بین مردم و تأکید بر رعایت موارد بهداشتی، افزود: این بین مردم بودن و گوش دادن به صحبت‌های آنها بسیار تأثیرگذار است. لذا این همدلی و میان مردم بودن باید یک ملاکی باشد در تمام امورات اداری شهرستان به ویژه اداراتی که ارباب‌رجوع بیشتری دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی مطالبات و شکایات مردمی که به فرمانداری می‌رسد، بسیار زیاد است. ظرفیت مردم تکمیل شده و فشار اقتصادی و اجتماعی به زندگی مردم فشار زیادی وارد کرده است. بنابراین مردم نیز چاره‌ای جز رجوع به مسئولان ندارند. لذا مدیران باید تلاش کنند تا شکایات در حوزه مدیریتشان کاهش یابد و با تمام توان به شکایات و مطالبات مردم رسیدگی کنند.

فرهمندپور بیان کرد: همان‌گونه که از مردم برای حضور در عرصه انتخابات و راهپیمایی‌ها دعوت می‌کنیم ما نیز باید برای رفع مشکلات و مطالبات آنها در صحنه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه بنا و اساس کار مسئولان تسهیل امور و راه انداختن کار مردم باشد، گفت: اگر قرار باشد که فردی یک مسئولیت را بپذیرد اما به بهبود شرایط و رفع دغدغه‌های مردم و جامعه اقدام نکند آن مسئولیت دیگر معنایی ندارد. مدیران همواره خود را در جایگاه ارباب‌رجوع قرار دهند تا بتوانند مطالبات و مشکلات آنها را درک کنند و اگر حل آن مشکل در حوزه اختیارات و وظایف آنها نبود راه و چاه را به فرد مراجعه‌کننده نشان دهند.

انتقاد از کوتاهی ادارات

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین عنوان کرد: مسئولان شهرستان فضای مجازی را به جولانگاه دعواهای داخلی ادارات تبدیل نکنند. ما نمایندگان دولت هستیم و برای رفع مشکل آمده‌ایم نه اینکه خودمان هم مشکل‌ساز شویم. مردم این ناهماهنگی و دعواهای بین ادارات و مدیران را ببینند از رفع مشکلات خود و حتی از نظام ناامید می‌شوند.

فرهمندپور با انتقاد از کوتاهی برخی ادارات در جذب اعتبار، گفت: وقتی طرحی ارائه می‌شود باید برای اعتبار آن پیگیری کرد در غیر این صورت بودجه برگردانده می‌شود و طرح ناقص می‌ماند لذا با اداراتی که در این زمینه کم‌کاری کنند، برخورد می‌شود.

وی از انجام بازدیدهای سرزده به ادارات و سازمان‌های شهرستان خبر داد و تصریح کرد: هدف از این بازدیدهای سرزده مچ‌گیری نیست بلکه می‌خواهیم دغدغه‌های مردم را بررسی کنیم.

فرهمندپور در پایان گفت: مدیران شهرستان بر اجرای مصوبات و دستورالعمل‌ها پیگیری و نظارت جدی داشته باشند و آنها را به حال خود رها نکنند چرا که در چند مورد کم‌کاری و بی‌توجهی نسبت به اجرای مصوبات مشاهده شد که توجیه‌پذیر نیست.

  در این جلسه که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان دزفول برگزار شد از زحمات ۲۵ ساله حجت الاسلام مرتضی بیگدلی رئیس پیشین سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول تقدیر و حجت الاسلام احسان خاکی به عنوان ریاست جدید تبلیغات اسلامی دزفول معرفی شد.

طی حکمی حجت الاسلام بیگدلی به عنوان مشاور فرهنگی و دستیار ویژه مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار