تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۱۳۹۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صیدعیسی دارایی:
دولت جلو تاراج اموال بیت المال در اندیمشک را بگیرد
برخی معادن فعال اندیمشک را به یک فرد جوان داده اند، تاکید کرد: این کار متاسفانه با تبانی صورت گرفته و در این راه شاهد تاراج اموال بیت المال هستیم که انتظار داریم دولت وارد این جریان شود و جلو حیف و میل شدن دارایی های این شهرستان را بگیرد/ مردم از ما قبول نمی کنند که در جایی یادواره شهدا برگزار کنیم و در جایی دیگر اموال بیت المال تاراج شود مگر نه این است که آرمان شهدا جلوگیری از همین اعمال در مملکت اسلامی بود
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید جلو تاراج و حیف و میل اموال بیت المال در این شهرستان را بگیرد.

عیسی دارایی اظهار کرد: عمق عقب ماندگی در شهرستان اندیمشک بسیار بالا است و متاسفانه این شهر وضعی اورژانسی دارد که باید به سرعت به آن رسیدگی شود.
وی افزود: اغلب جاده های این شهر نیاز به آسفالت مجدد دارند در حالیکه شهرداری بودجه چندانی برای رسیدگی به این وضع ندارد. هم اکنون شهرداری این شهر 20 میلیارد تومان بدهی دارد و جوابگوی اغلب نیازهای معمولی خود هم نیست.

دارایی عنوان کرد: حقوق کارگران شهرداری به علت این مشکلات پرداخت نمی شود و این وضع شهرداری را با مشکلات فراوانی مواجه کرده که ما انتظار داریم دولت و استانداری خوزستان نگاه ویژه ای به این وضع داشته باشند.

نماینده مردم اندیمشک عنوان کرد: قرار بود در این شهرستان پتروشیمی احداث شود و مشکل اشتغال در این شهرستان تا حدودی حل شود ولی هم اکنون اجرایی شدن این واحد صنعتی به کلی فراموش شده است و خبری از احداث آن نیز نیست.

دارایی عنوان کرد: این شهرستان معادن فراوانی دارد که نیاز به توسعه و مدیریت دارد در این صورت ما می توانیم شاهد توسعه و پیشرفت اندیمشک باشیم که متاسفانه در این راه تعلل می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی معادن فعال اندیمشک را به یک فرد جوان داده اند، تاکید کرد: این کار متاسفانه با تبانی صورت گرفته و در این راه شاهد تاراج اموال بیت المال هستیم که انتظار داریم دولت وارد این جریان شود و جلو حیف و میل شدن دارایی های این شهرستان را بگیرد.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به برگزاری یادواره شهید بابایی در این شهرستان در چند رو قبل عنوان کرد: مردم از ما قبول نمی کنند که در جایی یادواره شهدا برگزار کنیم و در جایی دیگر اموال بیت المال تاراج شود مگر نه این است که آرمان شهدا جلوگیری از همین اعمال در مملکت اسلامی بود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
3
3
اقاي دارايي به جاي اين حرفها از عملكردتان در چند ماه گذشته گزارشي دهيد
یه شهروند اندیمشکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
1
درد رو بیان کردم چه سود/درمانی بیابید
آقای سردار دارائئ امیدها داره نامید میشه لطفا "بجنبید،آمار بیکاری خیلی ناراحت کننده هست،در ضمن خوبه یه نماینده مجلس یه ایمیل داشته باشه و هر روز اون رو چک کنه حرف دل مردم رو گوش کنه
با تشکر
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
1
سلام اقای دارایی چندین بار در طول 3ماه از دوره نمایندگیش که گذشته به مردم گزارش کارش را داده-اول دراول تیرماه درافتتاحیه دفترش-دوم در نماز جمعه -سوم در سخنرانی 40روز شهادت سردار شهید مهرجو وشما شهروند عزیزکجا بودید؟؟؟؟ ضمنا در سایت ایشان ایمیل هم وجود داره و سریعا به شما پاسخ داده میشه-چرا این کارا رو میکنید؟؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
3
ضمنا بیکاری به دولت ربط داره جناب نه نماینده-واقعا چه انتظاری از ایشون داری تو3ماه بزارید یک سال بگزره بعد از این حرفها بزنید-تو12سال حسنوند که صدایی نداشتید؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
0
1
مشکل بیکاری سراسریه.لطفاازنماینده انتظارنداشته باشین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
0
2
مگر ما خوزستانی ها هم حق داریم ما باید زجر بکشیم تا بعضی ها کیفش را ببرند واقعا استاندار ، نمایندگان استان نمی توانند یک روز جمع شوند و به دفتر مقام معظم رهبری بروند و پیگیر مشکل خوزستان در همه زمینه بشوند واقعا جای تعجب دارد یا نمی خواهند یا این مشکلات به نظر آنها حاد نیست البته حق دارند چونکه............؟؟
مغز متفکر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
0
1
من اندیمشکی بودم..و هستم ولی از بلاد خودم دور افتادم

کلا نماینده ها توی اندیمشک فقط زیاد حرف می زنند و ای کاش اون زبون مبارکشون رو توی مجلس و پشت تریبون بچرخونن!!!

میدونید سرمایه های اندیمشک چقده؟میدونید منابع درآمدی چقدر توی اندیمشک زیاده؟
می دونم اندیمشک همیشه از طریق همسایه ها کوبیده میشه ولی باید قبول کرد که ما نماینده می خوایم که هیچ وقت نداشتیم!!!
برای آبادانی یک شهر کوچیک مثل اندیمشک با این همه سرمایه
با یک مدیریت عاقل و با دانش میشه فقط توی یک دوره اندیمشک رو به جایگاه خودش رسوند
من کسی رو در خور و شایسته یک شهر با این همه پتانسیل اقتصادی ندیدم هیچوقت!!!!
به امید رسیدن یک فرد با دانش نه قبیله ای !!!!
سرخه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
0
2
عزیزان کمی صبر کنید مطمئن باشید که نماینده محترم سردار دارائئ اندیمشک را اباد خواهد کرد چون از بطن این مردم است ودلسوز همشهریان خود میباشد
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
0
0
دوستان صبر کنید اول باید مدیران بی لیاقت کنار گذاشته بشن بعد باید از نماینده انتظار کار داشت و به نظر من فعالیت اقای دارایی الان خیلی خوب است و تازه شروع کار است مردم نباید عجله کنند مشکلات در اندیمشک زیاد است و نسبت به شهرهای مجاور خیلی عقب هستیم و اولین کار ایشان باید مدیران کم کار رو برکنار کند که این مدیران کم نیستند پس دوستان فعلا صبر کنید
:
:
:
آخرین اخبار