تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه آزاد شوشتر 40 هکتار وسیع تر شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر گفت: 40 هکتار به اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر الحاق شده است.

 سروش زرین‌آبادی پیش از ظهر امروز در شورای عمرانی واحد دانشگاه آزاد اسلامی  اظهار داشت: تلاش‌های حقوقی بسیار زیادی برای الحاق 40 هکتار به اراضی دانشگاه انجام و در نهایت، حکم دادگاه تجدیدنظر نیز به نفع دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر صادر شد.

وی با اشاره به نحوه استفاده از این اراضی خاطرنشان کرد: برای استفاده از این اراضی قرار است که دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این زمین ساخته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نقشه‌های دانشکده علوم پزشکی در حال طراحی است، افزود: ساخت این دانشکده در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

زرین‌آبادی با اشاره به اینکه موانع موجود برای ساخت این دانشکده برطرف شده است، تاکید کرد: در روزهای گذشته طی جلساتی با سرمست شوشتری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز این مشکلات تا حد زیادی برطرف شد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز پروژه‌های عمرانی متعدد در این واحد دانشگاهی بیان کرد: واحد شوشتر از نظر فضای فیزیکی از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و با اجرای پروژه‌های عظیمی همچون استخر، مجتمع خوابگاهی، مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی و فضاهای مختلف ورزشی به عنوان یکی از واحدهای مطرح منطقه از نظر عمرانی همواره مد نظر بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر ضمن تاکید بر اینکه واحد شوشتر از نظر مسائل عمرانی هیچ مشکلی ندارد از احداث آمفی تئاتر و کتابخانه بزرگ دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

:
:
:
آخرین اخبار