تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۳۶۸۱
تعداد نظرات: ۳۶۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیا پنجشنبه ها در خوزستان تعطیل می شود؟
پس از تعطیلی پنجشنبه ها در اصفهان این بار نوبت به بوشهر رسید / تعطیلی ۵شنبه برای تغییر سبک زندگی مردم / به فاصله زمانی کمتر از ده روز، طرح تعطیلی بوشهر نیز در پنجشنبه ها به تصویب رسید / خوزستانی ها خسته از خاک و گرما و خسته تر از وعده های گوناگون مسئولان / گرمای خوزستان و افزایش دما / نقش بی بدیل خوزستان در صنعت و اقتصاد کشور / تعطیلی پنجشنبه دانش آموزان و والدین شاغل / اشتغال روز افزون بانوان / یک روز برای در کنار هم بودن کافی نیست
پس از تعطیلی پنجشنبه ها در اصفهان این بار نوبت به بوشهر رسید

در تاریخ 30 مهرماه جاری خبری مبنی بر تعطیلی اصفهان با رای موافق دستگاه‌های حاضر در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به تصویب رسید.
 در این جلسه برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، حفاظت محیط زیست و هوا‌شناسی دلایل خود را درباره لزوم تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه اعلام کردند و در برابر آن‌ها، تعدادی از نهاد‌ها مانند شهرداری اصفهان با اجرای این طرح مخالفت کردند.
اما به دلیل وقوع پدیده اینورژن و وارونگی دما و به دنبال آن افزایش آلودگی‌های هوا در شش ماهه دوم سال، تعطیلی روزهای پنج‌شنبه در اصفهان ضرورتی اجتناب ناپذیر اعلام شد و این طرح با رای موافق دستگاههای حاضر در جلسه ستاد مدیریت بحران به تصویب رسید.
البته زمان اجرای آن هنوز مشخص نیست و قرار است به زودی با تصمیم‌گیری‌های مسئولان استانداری اصفهان به شهروندان اعلام شود.

تعطیلی ۵شنبه برای تغییر سبک زندگی مردم

استاندار اصفهان در این نشست، دلیل تعطیلی ادارات دولتی اصفهان در روزهای ۵ شنبه را فقط آلودگی هوا ندانست و گفت: مواردی مانند مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیز در اجرای این طرح مورد توجه قرار گرفته از جمله اینکه سبک زندگی مردم جامعه به سمت سبک زندگی غربی پیش رفته و این پدیده تمام زندگی ما را تحت سلطه خود درآورده است بنابراین ضروری است که سبک زندگی ایرانیان به سمت شیوه جدید زندگی اسلامی سوق یابد.

به فاصله زمانی کمتر از ده روز، طرح تعطیلی بوشهر نیز در پنجشنبه ها  به تصویب رسید

فریدون حسنوند پنجشنبه 4/8/91 درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در ارتباط با تعطیلی روز‌های پنجشنبه و همچنین به منظور افزایش رضایت‌مندی کارکنان دولت و کاهش مصرف انرژی، روزهای پنجشنبه ادارات استان بوشهر تعطیل خواهند بود.
وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات گرفته شده،  تا اطلاع ثانوی همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به جز بانک‌ها، مراکز درمانی و آتش‌نشانی‌ها روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.
  استاندار بوشهر در ادامه ساعات کار ادارات را اعلام کرد و افزود:  بر همین اساس ساعت شروع کار ادارات از روز شنبه 6:45 دقیقه و ساعت پایان کار اداری نیز 15:15 دقیقه خواهد بود.


خوزستانی ها خسته از خاک و گرما و خسته تر از وعده های گوناگون مسئولان

اگر دراستان  تهران ، فقط چند روز و آن هم در مقیاسی کمتر، مشکل گرد و خاک پیش می آید ، مردم استان های غربی و جنوب غربی تقریبا در همه فصل های سال با این مشکل ، آن هم در مراتبی شدیدتر از تهران مواجهند ولی چون پایتخت نشین نیستند ، صدایشان کمتر شنیده می شود.
چند سالی است که موج گرد و غبار دوباره بخش هایی از ایران را فرا گرفته است و همچنان ادامه دارد. این گرد و غبار همه بخش های زندگی و حیات مردم بالاخص نواحی غرب و جنوب غربی کشور  را تحت تاثیر قرار داده و آنها را در انجام کارهای روزمره و حتی در برخی مناطق در نفس کشیدن ساده با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است. فعالیت های مسئولان در زمینه مهار ریزگردهای نواحی غرب و جنوب غرب کشور تاکنون بی نتیجه بوده است و متاسفانه هر از چندگاهی بروز پدیده ناخوشایند گرد و غبار زندگی عادی مردم به ویژه در استان های خوزستان و ایلام را با مشکل جدی مواجه می کند.

آیا پنجشنبه ها در خوزستان تعطیل می شود؟


گرمای خوزستان و افزایش دما

گرمای تابستانی در خوزستان هشت ماه دوام دارد؛ از فروردین تا آبان ماه. با این تفاوت که خوزستانی‌ها چند سالی است تابستان سخت‌تری را پشت سر می‌گذارند. با وجود فرارسیدن پائیز هنوز هم دمای بالای 40 درجه و شرجی‌های بیش از 70 درصد در این استان ادامه دارد، در حالی که از یک سو بیشترین جمعیت زیر پوشش نهادهای حمایتی کشور در این استان زندگی می‌کنند و شهرها از امکانات مناسب بی بهره‌اند و از سوی دیگر حق بدی آب و هوا در حقوق کارمندان به حداقل رسیده است. البته امسال نخستین بار نیست که دمای 50 درجه و بیش از آن در خوزستان اتفاق می‌افتد، این دما در سال‌های گذشته نیز سابقه داشته است.


نقش بی بدیل خوزستان در صنعت و اقتصاد کشور

بدون شک استان زرخیز خوزستان با داشتن منابعی سرشار از نفت و گاز نقش مهم و بی بدیلی در توسعه صنعت و اقتصاد کشور دارد. وجود کارگاه ها و کارخانجات تولیدی متعدد در خوزستان یکی دیگر از عواملی است که این استان را به یکی از مهم ترین موتورهای متحرکه صنعت کشور تبدیل کرده است.همچنین وجود بنادر و اسکله های متعدد شیلات و بازرگانی در خوزستان و نقش پررنگ این بنادر در توسعه صادرات به کشورهای همسایه یکی از عواملی است که مانع از تعطیلی بیش از حد در خوزستان می شود.

 تعطیلی پنجشنبه دانش آموزان و والدین شاغل

 به رغم اینکه طرح تعطیلی پنجشنبه مدارس با مخالفت‌های بسیاری روبرو شد اما آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این طرح در جهت استحکام خانواده‌هاست، تقویت انگیزه و نشاط دانش‌آموزان برای فراگیری بیشتر دروس، گسترش فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه برای رشد همه جانبه تربیتی دانش‌آموزان و انطباق بیشتر برنامه‌های آموزشی و تربیتی با شرایط سنی و ویژگی‌های روانی دانش‌آموزان را از اهداف این طرح عنوان کرد.

با اجرای طرح تعطیلی مدارس در پنجشنبه ها، بسیاری از والدین شاغل با مشکل تنهایی کودک در خانه مواجهند. پدر و مادری که شاغل هستند و الزاماً تا ساعت 14 یا 15 بعداز ظهر در منزل نیستند و مدام در فکر این هستند که آیا کودک دبستانی من، اکنون به تنهایی در منزل، با مشکلی مواجه می شود یا نه؟ آیا خطری او را تهدید می کند یانه؟


اشتغال روز افزون بانوان

بانوان به عنوان مدیران تربیتی کانون خانواده نقش بسزایی در تربیت فرزندان بر عهده دارند و اکنون با افزایش روز افزون آمار بانوان شاغل، بی شک حضور مادران در کنار فرزندان به نسبت سالهای گذشته، کم رنگ تر شده است و این کم رنگ تر شدن پیوند مادران با فرزندان، در مسائل تربیتی فرزندان تاثیر گذار خواهد بود.

 افزایش آمار طلاق و لزوم تحکیم بنیان خانواده

با ماشینی شدن زندگی امروز، تقریباً بسیاری از خانواده ها با دو منبع درآمد یعنی زن و مرد، نسبت به تامین نیازهای معیشتی خانواده خود اقدام می نمایند و مطمئناً اشتغال والدین در خارج از منزل و دوری از فرزندان در کم رنگ تر شدن سایه محبت والدین بر فرزندان به ویژه کودکان موثر است.متاسفانه آمار روز افزون طلاق در جامعه کنونی، نشانگر کاهش روابط محبت آمیز در بین خانواده هاست.

یک روز برای در کنار هم بودن کافی نیست

خانواده ای را در نظر بگیریم که پدر و مادر شاغل هستند و روز جمعه به عنوان تنها روز تعطیلی هفته فرصتی مغتنم برای تجدید قوا و استراحت و تجربه با هم بودن است.
برای تجدید قوا و بازیابی توان و نیرویی که در طول یک هفته کار و فعالیت در خارج از منزل صرف شده است، تقریباً ساعات اولیه روز آدینه به استراحت و نظافت شخصی سپری می شود و نیمه دوم روز جمعه برای رسیدگی به امور فرزندان و دید و بازدید و تفریح و انجام امور معوقه منزل کافی نمی باشد.
بی شک گرد و خاک و پدیده گرد و غبار و همچنین گرمای طولانی مدت در خوزستان که تقریباً 8 ماه از سال را به خود اختصاص می دهد، لزوم بازنگری و چاره اندیشی مسئولان در خصوص تعطیلی ادارات و ارگان های دولتی در پنجشنبه ها در خوزستان را به وجود می آورد.
حال باید به نظاره نشست که آیا مسئولان خوزستان نسبت به پیگیری تعطیلی پنجشنبه ها در استان خوزستان اقدام شایسته ای می نمایند یا نه؟

مرجع: خوزنا/ مجتبی حیدری
برچسب ها: تعطیلی پنجشنبه
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳۶۹
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
1
62
با تشکر

لطفا تا چند روزی این خبر را از تیتر اول سایت خود پایین نیاورید شاید کسی در استانداری آن را ببیند و تاثیر بگذارد
از اعضاي هيئت علمي دانشگاه چمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
45
21
به به
مملکت گل و بلبله ديگه
چرا بايد پنجشنبه تعطيل باشه؟
ژاپن چرا پيشرفت کرد چون مردمش کار کردند
ما چه ميکنيم بخور و بخواب بعد ميگيم حقوقمون کمه
کجاي دنيا 1 ميليون حقوق ميدن که صبح بياي کارت بزني ظهر هم کارت بزني.
کار کنيد عزيران کار
تا بتونيد کشور رو آباد کنيد
بنده نه تنها پنجشنبه بلکه جمعه هم کار ميکنم هيچ لزومي هم نداره اين دو روز کار کنم ولي بخاطر پيشرفت کشورم اين دو روز رو هم به مطالعه و پژوهش ميپردازم
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
احتمالا از آن افرادی هستی که خانواده برای شما اهمیتی ندارد چون به آنان فکر نمیکنی و فقط به فکر پول در آوردن هستی و یا از آن قشر افردای هستی که در طول ساعات کار همش در حال استراحتی و روزنامه می خوانی و یا جیم می زنی چون هر کی بیشتر شعار می دهد کمتر عمل می کند
كارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
شماميتوني صبح ها يك ساعت زودتر ازخواب پاشي كه 25 ساعت در شبانه روز كار كني ..پيشرفت كشور با 4ساعت كار مفيد در روز هم انجام ميشه..در ضمن فكرنكن همه كارمندها مثل خود شما تو اداره يا سركارشون بيكارهستن كه جمعه ها هم بيان سركار...نميگم همه اما اكثريت كارمندها كارخودشون روبه نحواحسن انجام ميدن....اونقدهم واسه اضافه كاري خودت رو نكش كه جمعه ها هم بري اداره ذوق كني واسه 4 ساعت بيشترفعلا خبري از اضافه كار نيست..اگه زن وبچه داري به فكر اونا هم باش..آفرين پسر هيئت علمي خوب...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
جناب هیئت علمی میخوای موارد حکم کارگزینی شما را بذارم تا همه بدونن که دریافتی شما چطوره و آیا حقتون هست یا نه؟ بله شما جمعه هم کار میکیند ولی نه مجانی. ... دیدم که با پزوهش و مطالعه دانشگاه اهواز رو از گرید1 بردین گرید2 . شرط میبندم جنابعالی 1 مقاله ISI هم نداری....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
اتفاقا اینها مقال ISI زیاد دارند
مقالاتی که دانشجویان بدبخت باید به اسم اونا بنویسند !!
حالا خوبه خودشون چهارتا جزوه دارند و هر سال همون درس میدهند
تو ژاپن بهره وری بالاست و چیزی بنام خانه و خانواده بی معناست !
بچه ها نوسط مدارس تربیت شده و جتی به دکتر برده می شوند. ازدواج صرفا قراردادی اجتماعی است بین دو نفر همین !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
سلام ،شرایط کاری شاغلین باهم فرق میکنه شما اگر در واحدهای اداری شاغل باشی که روزانه بیش از 200 تا300 ارباب رجوع عصبانی با انتظارات ،عقاید،فرهنگها ومنشهای مختلف را پاسخگو باشی و مکلف به تکریم ارباب رچوع هرگز اینچنین سریع قضاوت نمی فرمودی برای رسیدن به کشوری مثل ژاپن زیرساخت های موثرتری را باید تغییر داد
morvarid
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
سلام، به نظر من تابستون که دو روز تعطیلی داشتیم راندمان کاری ادارات بالاتر بود. در ضمن اگه مطالعه و پژوهش هم جز کار حساب کنیم منم که دانشجو هستم با تعطیل شدن پنجشنبه ها می تونم روی مقالات و پایان نامه ام وقت بیشتری بذارم..... در ضمن شما خودتون به عنوان عضو هیات علمی پنج شنبه ها کلاس نداری..... ما هم می تونیم توی خونه مطالعه کنیم و اطلاعاتمونو به روز کنیم
کارمند ساکن اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
گل و بلبل شمایی عزیز جون که اینقدر خوب شعار میدی و میخوای خودت رو باکلاس نشون میدی یه لطفی کن فیش حقوقی خودت رو با کارمندان هم تراز خودت در ادارات دیگه مقایسه کن جناب هیئت علمی
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
1
29
6 روز هفته رو به امید تعطیلات آخر هفته طی میکنی بعدش تا به خودت بیای شنبه شده و باز باید بری سر کار.پس تجدید قوا و تمدد اعصاب چی میشه؟تازه اونم اگه توی هفته هزار اتفاق غیر مترقبه نیفتاده باشه که بخوای رفع و رجوعش کنی.تهران ساعتهای کاری 5 روز هفته رو هم تقلیل دادن و میگن با دورکاری جبران میشه ولی ما..............
باور کنید با تعطیلی پنجشنبه ها راندمان کاری بالا میره.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
19
آقایون توی ... فقط می تونن بودجه ها را به تهران عودت دهند
محمود
|
United States of America
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
11
6
زور نزن اینکارو نمی کنند!!!!!!!
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
23
با تعطیلی موافقم. خانواده من در شهرستان زندگی می کنند و من ساکن اهواز هستم. در تابستان که این طرح اجرا میشد می توانستم هرهفته به دیدن خانواده ام بروم. از مسئولین خواهشمندم تلاش خود را برای عملی کردن این طرح بیشتر نمایند.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
0
12
میخوام با این نظر جواب اون دوست به اصطلاح عضو هیئت علمی رو بدم:
دوست عزیز پیداست نفست از جای گرم بلند میشه و از موهبت داشتن خانواده محرومی.بنده کارمند از 6/30 به سر کار میرم و با اضافه کار اجباری که الان 19 ماهه پولش پرداخت نشده تا ساعت 17 سر کار هستم.جالب اینکه از ناهار هم خبری نیست و باید با بسکویتی که از خانه میبرم سر کنم.حقوق هم ماهی 527،386تومنه که باید اجاره خانه و هزینه منزل و یک فرزند هم بدم و از اونجا که کفاف نمیده از ساعت 19/30 تا ساعت 22 در فروشگاهی کار میکنم.تحصیلاتم لیسانس هست اما وضع همکلاسیهای دوران مدرسه که درس را ادامه نداده اند الان خیلی بهتر از من و امثال بنده است.یک روز تعطیلی نه گل و بلبلی به مملکت عزیزمان اضافه میکند نه کم.باید درک کنیم.مرسی.
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
0
16
آقا يا خانوم هيئت علمي حتما" شما مجرد هستيد كه با تعطيلي مخالفت ميكنيد
از اعضاء هیئت علمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
1
13
همکار عزیز جنابعالی لطف کنین دانشگاههای اهواز رو که بخاطر عدم پژوهش شما و همکاراتون نسبت به دانشگاههای دیگر به لول2 هل دادین برگردونین به لول1 بعد بیاین دم از پیشرفت بزنین.
1 میلیون یعنی 300 دلار و شما اگه این حقوقو بگیری از گشنگی میمیری. هیچ جای دنیا فاصله حقوق و طبقاتی اینقدر نیست.
کشور نیازی به شما انسان پرمدعا که مطالعه و پژوهش پوچ خودت رو به رخ دیگران میکشی نیازی نداره. و در ضمن یک انسان پول دوست که کارمند رو دشمن منافع خودش می بینه هیچوقت نباید خودشو با یک ژاپنی مقایسه کنه.
از شیوه مقاله دادنا بگم یه از خارج از شمول و کارانه و یا از جلسات هیئت امنا....
همکار عزیز خودت باش و از خدا بترس
راستی اگه مقاله هم خواستی بنویسی خودت بنویس نه اینکه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
1
15
خانم یا آقای هیئت علمی مزاح میفرمایند.
جدی نگیرید... شوخی میکنه....خودشیرینی میکنه....
قراره کشور با پژوهش این فرد زحمت کش اباد بشه. بذارین آباد کند این کشور را با پژوهش و مقاله....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
1
17
برادر یا خواهر هیئت علمی برا پیشرفت مملکت کار نمی کنی برای جیب خودت کار می کنی هیئت علمی با هفته ای ده ساعت کار 4 تا 5 میلیون حقوق می گیره و پنجشنبه ها وجمعه ها که سهله روزهای دیگر هم تعطیله پنجشنبه ها وجمعه ها اضافه کاری می کنی که پول بیشتری به جیب بزنی جانم.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
1
13
کاملا باتعطیلی روز پنج شنبه ها موافقم ما کارمی کنیم که زندگی کنیم اما امروزه وضع چنان بنظرمی رسد که ما زندگی می کنیم که کار کنیم...آخرهمسروفرزندانمان هم درزندگی ما شریکند ، آقایان مسئول!!
محمدرضا ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
1
12
من هم با تعطیلی پنجشنبه ها موافقم
به نظر من تا آدم تفریح و تعطیلات خوب نداشته باشه وخستگی یه هفته کار از تنش بیرون نره نمی تونه یه هفته کاری خوب و خلاق داشته باشه ؛
قابل توجه اون عضو هیئت علمی سفارشی که معلوم نیست مدرکشو از کجا
گرفته و کی امضاش کرده
معصومه سلیمانی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
2
15
موافق تعطیلی 5شنبه هستم.
عباسی
|
Kazakhstan
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
1
17
اینجانب کارمند و دارای فرزند پیش دبستانی موفق کامل تعطیلی پنجشنبه ها می باشم.
غيرت خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
1
17
به نظر من بايد روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه تعطيل باشدچون خوزستان دين خود را به ايران و اسلام ادا نموده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
1
10
بابا خسته شديم اينقدر پيگير تعطيلي پنج شنبه هاي ادارات خوزستان شديم پس چي كار كرديد ؟
اين پنج شنبه هم ما اومديم سر كار يعني چي؟
خانم شاغل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
1
12
تو رو به خدا پنج شنبه ها رو تعطیل کنین اخه این مامانای بیچاره دوست دارن به بچه هاشون هم برسن
کارمند خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
1
11
واقعا این کار الزامی است چون مطمئن باشید پنج شنبه ها جز اتلاف وقت و انرژی هیچ کار مفیدی انجام نمی شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
11
با سلام
با توجه به اينكه در اين سايت از عملكرد استاندار نظرسنجي شده و واقعيت مشخص شده بعيد به نظر مي رسد استانداري به نظرسنجي در اين سايت توجه نمايد. ضمن اينكه به عنوان يك كارمند خوزستاني با تعطيلي پنجشنبه صدرصد موافقم.
کارمند خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
10
واقعا این کار الزامی است چون مطمئن باشید پنج شنبه ها جز اتلاف وقت و انرژی هیچ کار مفیدی انجام نمی شه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
9
امیدوارم هر چه زودتر کلیه ادارت 5 شنبه ها تعطیل بشن چون کار کرد شاغلین در روز 5 شنبه فقط در حد 2 یا 3 ساعت کار مفیده و اونم اول وقت و بعد از ساعت 10 تقریبا ادارت تعطیل هستن
گذشته از این واقعا یک روز تو خونه بودن بخصوص واسه خانمها کمه
در مورد این استاد محترم دانشگاه باید بگم که ایشون و امثال ایشون بجای اینکه هر ترم جزوشو ببره سر کلاس تکرار کنه بهتره روزهای 5 شنبه و جمعه بشینه کمی کار جدید به فکرش برسه و از تکرار مکررات پرهیز کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
13
شوهر من کارمند بانکه هرروز ساعت6سرکار میره ساعت6 هم برمیگرده تابستون که شما همه 5شنبه تعطیل بودین اینا سرکار بودن گردو خاک که شما تعطیل میشین اینا سرکارن بعضی روزا10کلمه هم باهم حرف نمیزنیم چون تا خونه میاد خوابش میبره به این میگن عدالت آقای هیآت علمی
بومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
8
اقای به اصطلاح هیت علمی
اگه نمیدونی بدون توی همون ژاپن هم با تصمیم مدیر سیستم تعطیلی تو روزهای مختلف بر اساس پیشرفت مجموعه پخش میشه و ساعات کار دقیقا با تعطیلی پنجشنبه های ما برابری میکنه اول تحقیق کن بعد نظر بده
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
10
تعطیلینجشنبه لازم است وبه نفع خوزستان است تابیشتر درکنارخانواده باشیم حتما پنشنبه روتعطیل کنید
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
12
کاملا موافقم.تابستونا گرمای شدید و خاک...زمستونا...اصلا زمستون چیه؟واسه ما تعریف شده؟الان که آبانه و هنوز کولرا روشنه...با این آب و هوا یک روز تعطیلی هم یه روزه واسه ما

قبلنا یه پارکی می رفتیم الان که دیگه وقت اونم نداریم...
ناشناس کارمند خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
14
با تعطیلی پنجشنبه کاملا موافقم وقتی روز پنج شنبه بچه ابتدائی من تو خونه تنهاست چه طور من به اداره برم وکار کنم
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
15
. کیفیف!کیفیت!کیفیت!
خدمت همه هموطنان عرض کنم که مشکل مادرکمیت نیست،بلکه درکیفیت است حال بیائید24ساعته وشبانه روزی وبدون یک ساعت وقفه کارکنیم ولی نه صداقتی ونه کیفیتی چه فایده؟ضمناًمن تحصیلات دانشگاهی دارم امابانظرت اکثراساتیددانشگاهی درموردیگرکشورهامبنی برکمتربدون تعطیلات مخالفم زیرآنها2روزدرهفته تعطیلند اما کیفیت کارشان بالاست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
4
عضو محترم هیئت علمی کاشکه مشخصاتت رو میدادی تا بدانم که بدون ترس و واهمه از همکاران و دیگران اعلان نظر نموده اید . اما جواب عضو محترم هیئت علمی اینه که تعطیلی هیئت علمی رو در طول هفته و ایام تابستان بنگریم و همچنین سفرهایی در قلب همایشها و کنفرانسها به جای جای نقاط دنیا همه کار آنها گشت وگذار است و بس خوب ایام پنجشنبه و جمعه برای خرید ماشین بهتر و زندگی لوکس تر رو به نوشتن و فروختن تز های فوق لیسانس میگذره البته این امر برای تمام استید اینگونه نیست و گناه کسی رو به گردن نمیگیریم اما من که خودم در ارتباط هستم وضعیت رو میدانم عضو محترم هیئت علمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
0
be nazr man in agay hayt almi ta panjom abtadii ham dars nakhnde
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من يك كارمند مجرد هستم توارگاني هستم كه روزانه صدهاارباب رجوع دارم باوركنيدخيلي وقتها كم ميارم زاندمان ژايينه ازخيليها بژرسي ميگن زندگي نميكنيم خيليها ازخستگي سرهم بندي جواب مردمو ميدن بهتره به راندمان بيشتذتوجه كنيم
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
گاهی وقتا میبینم همشهریای روز مزدم رو که بخاطر تعطیل رسمی به زمین و زمون لعنت میفرستن, از اون طرف که نگاه میکنم استرس و فشار کاری در طول هفته نای آدمو میگیره و عملا" روز جمعه که تنها روز استراحتمونه, به خواب میگذره. تعطیلی قشری رو بشدت متضرر میکنه و قشری رو سرحال و سرزنده برای شنبه ای دیگه. من علیرغم این مشکلات, موافق تعطیلیم.
درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
باسلام وعرض ادب وباامیداینکه این نظرسنجی هاواقعا موثرومدنظرقرارگیرند.دراکثرکشورهای دنیاتعطیلی آخرهفته دوروزاست که حتما این تصمیم با مطالعه وباتوجه به کارایی کارکنان پس ازدوروزاستراحت انجام شده است نه بانظرسنجی . استاندارمحترم خوزستان قطعا خودنیزیقین دارندکه این تعطیلی خصوصا برای این استان ضرورری است وباعث شادابی کارکنان وخانواده های آنان میگردد.
سعيد از دزفول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
با تعطيلي پنجشنبه موافقم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من با تعطیلی روز پنج شنبه کاملا" موافقم
کارمند خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
3
همه دنیا دو روز در هفته تعطیلن . بیشتر این کشورها هم کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه هستن. تعطیلی دو روز در هفته مخصوصا برای خوزستان صد در صد ضروریه.
sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من هم کارمند هستم وبا تعطیلی پنجشنبه ها کاملا موافقم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
با تعطیلی روز پنجشنبه موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
آقایون به اصطلاح مسئولین استان لطف کنین تعطیلش کنین شما که اکثر روزهایی که گردوخاک همه استان رو فرا میگیره...
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
10
درصورتی که همه ادارات تعطیل باشند خوب است.
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
4
8
به شرطی اینکه بانکها هم تعطیل بشن نه اینکه مثل تابستونها و تو گردو خاک و... همه جا تعطیل به جز بانکها!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
11
با سلام من با تعطیلی پنجشنبه موافقم چون میتونم به کارهای اداری یا شخصی برسم متشکرم
پاسخ ها
مهدیl
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
کارهای اداری؟! این خوب باز همون شد:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
15
باتعطیلی بنجشنبه کاملا موافقم وبه نفع خوزستان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
14
با تعطیلی پنجشنبه ها به دلیل پایین بودن کیفیت کاری در این روز و همچنین به منظورصرفه جویی بیشتر در مصرف آب وبرق و... کاملاً موافقم.
از اعضای هیئت علمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
12
6
ای تنبلا
بابا فکر کنید 5شنبه هم تا ساعت 11 خوابیدید
آیا مملکت پیشرفت میکنه
حداقل بخاطر پولی که میگیرید وجدان داشته باشید
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
11
موافق باتعطیلی 5شنبه ها هستم وقتی حقوق به موقع نباشه ازاضافه کاروماموریت هم خبری نیست لااقل دلخوش کردن به همین هم نعمتیه
خانم شاغل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
12
سلام باتعطیلی پنجشنبه کاملا موافقم من هم یک فرزند پیش دبستانی دارم .بااموربانوان استانداری مرتب درتماس هستیم بابت اینکار اما متاسفانه هنوز نتیجه نگرفتیم
علي سواري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
15
باتعطيلي ٥شنبه ها كاملاًموافقم
خانم شاغل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
11
من با تعطیلی 5 شنبه ها خیلی موافقم چون بسیاری از مشکلاتم حل میشود.هیات علمی لطفا از طرف خودت حرف بزن ما نیازی به نظرشمانداریم
علی
|
Kazakhstan
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
13
مواق تعطیلی پنج شنبه ها هستم
abi
|
Germany
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
13
داداش ، جنابعالی به فکر پول درآوردن و جیب خودت هستی .خدمت به مملکت رو بهانه نکن لطفا .اگه ژاپنیها هم مثل تو فکر میکردن آلان ژاپنی درکار نبود که تو اون رو مثال بزنی ...
عادل سواري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
13
من كارمندهستم وموافق تعطيلي ٥شنبه هاهستم
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
15
چه فایده اگه تمام دنیاروتعطیل کنن بازهم مابانکیهاروتعطیل نمیکنن درحالیکه بانکها تنهاجایین که حداقل70%خدماتشون غیرحضوریه واگه تعطیل بشن زیادبه جایی برنمیخوره
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
21
موافقم
مدرس دانشگاه و کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
3
18
همانطور که از نظر سنجی انجام شده مشخصه اکثر قریب به اتفاق شرکت کنندگان در نظر سنجی با تعطیلی موافقند نیاییم قدری به نظر مردم اهمیت بدهیم بخدا فهم و شعور فرهنگی اقتصادی واجتماعی مردم بالاست .تصمیم گیری در مورد این مقوله نباید توسط یک شخص یا یک گروه که ممکنه بخاطر معذوریتهایی نتونن حقیقت را بگن باشه بسنده بشه .به نظر مردم اهمیت بدیم مردم غریبه نیستند بغیر از این ماتحقیق کردیم و از جهات مختلف به نفع همه است
پاسخ ها
نازنین
| Kazakhstan |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
آره،مردم واقعاً کولاک کردن
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
22
تعطیلی پنجشنبه حق مسلم ماست
پاسخ ها
منصور کتان باف
| Kazakhstan |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
موافق هستم باتعطیلی پنج شنبه ها
علی
|
Kazakhstan
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من با تعطیلی روزپنج شنبه موافقم چون اکثر ما کارمندان در این روز کار نمی کنیم
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
ما تنها کشوری هستیم که درهفته یک روز تعطیلی دارد و این حق ماست که 5 شنبه ها تعطیل شویم و بیشتر در کنار خانواده باشیم مخصوصا با این هوای آلوده و گرم خوزستان.در بیشتر شهرها 5 شنبه ها تعطیل است و اینجا نیز بهتر است تعطیل شود.با تشکر از نظر سنجیتون
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
موافقم موافقم موافقم
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
من با این طرح کاملا" موافقم ایده ی خیلی خوبیه و فکر میکنم راندمان کاری در شروع کاری هفته هم بالاتر میره
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
1
کاملا مخالفم چون بانکها تعطیل نمی شوند بلکه در این روز شلوغتر هم می شوند
البته ادارات دیگه تعطیل بشن یا نشن بجایی بر نمی خورد
بابك
|
Kazakhstan
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
موافقم
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
باتعطیلی پنج شنبه موافقم به شرط اینکه کارمندان بانکها هم تعطیل بشن کارمندان بانکها همه ساعت کاری شون مفید است
کارمند شهرداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
0
چرا ما خوزستانی ها مثل پایتخت نشین ها نباید پنجشنبه ها تعطیل باشیم ... چون گرما و گرد وغبار اونجا بیشتره! بابا یه کم انصاف داشته باشید حقشونه دیگه . خودتون رو اذیت نکنید تصمیم گرفته شده تعطیلی بی تعطیلی
ناشناس
|
India
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
منم با تعطیلی پنج شنبه ها کاملا موافقم البته اگه بانکهاروهم تعطیل کنن تازه آقای هییت علمی همه چیز که پول نیست اگه بخوای پیشرفت کنی توبقیه روزهای هفته هم میتونی این کاروانجام بدی...
مظلوم ولایت طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
0
هم استانی های عزیز ببینید وقتی قدر کسانی مثل حسنوند را ندانیم باید هم تابع تصمیمات تنها تصمیم گیر استان باشیم .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
بعد از بوشهر حتما نوبت خوزستان حواهد بود جهت تصویب تعطیلی پنجشنبه ها
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
با سلام .آقایون هییت علمی که با تعطیلی مخالفین یا فکر میکنین که روزهای تعطیل تا ظهر خوابیم .باید عرض کنم که در طول هفته اینقدر درگیر کار هستیم که فرصت انجام کارهای شخصی رو نداریم .این دو روز تعطیلی فرصتی است تا هم در کنار خانواده باشیم و هم به کارهای شخصی برسیم و هم مطالعه ای داشته باشیم. بخصوص با این آب و هوای وحشتناکی که ما داریم .چون تو گرد و خاک و گرما مجبوریم که سرکار بریم .شاید اعضای هییت علمی با این هوا مشکلی نداشته باشند چون تو اتاقشون نشستن اما ماتو خاک و گرما باید بریم از اراضی کشاورزی بازدید کنیم .
عبدو
|
France
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
0
هیچ بفکر مردم خوزستان و بالاخص اهواز نیستید لا اقل پنجشنبه ها را تعطیل کنید بشرط اینک نه قشر بخصوصی را تعطیل کنید البته شرکت فولاد کاویان با تمام شرکتها فرق میکند باید ابلاغ مستقیم به شرکت باشد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
کاملا موافقم
سیدکریم نجاتیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من باتعطیلی پنجشنبه ها موافقم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
با تعطىلى پنجشنبه مزافقم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
با تعطىلى پنجشنبه مزافقم
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
چرا که نه حتما باید پنجشنبه ها تعطیل بشه
کامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
اگه تعطیلی پنجشنبه ها حق ما نباشه پس حق کی باشه؟
يك خوزستاني
|
United States of America
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
3
اين حق ماست,,,,لطفا پنجشنبه ها رو تعطيل كنيد
aram
|
Finland
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
ما به تعطیلی پنجشنبه نیاز مبرم داریم و با تعطیلی کاملا موافقیم
ahmadi
|
Finland
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
با تعطیلی پنجشنبه کاملا موافقیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
تعطیلی پنجشنبه ها فکرخیلی خوبی است فقط به شرط اینکه شامل تمامی ارگانها حتی بانکهاگرددنه مثل تابستان وسایرایام گردوغبارکه بانکها مستثنی بودندوبایدجوربقیه ادارات رابکشند.
بهداد
|
Germany
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
کاملا موافق تعطیلی هستم
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
من کارمند هستم وخانه ام در شهرستان میباشد وموافق هستم
مسکن بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
خوزستانی ها اینقدر سرسپرده نباشید. باتعطیلی پنجشنبه ها موافقت کنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
0
مدیریت مسئولان استان ما در حوزه تصمیم گیری و برنامه ریزی واقعا"جای بحث داره از استانداری که بعضی از روزها گرد و خاک تموم استان رو فراگرفته وشعاع دید به کمتر از 2 متر میرسه و اقدام به تعطیلی ادارات و مدارس نمیکنه چه انتظاری دارید تعطیلی پنجشنبه ها در گرو تصمیم مدیران کارشناس و جسوری چون مدیریت های استان اصفهان و بوشهر مباشد ...ای استان من ای مظلوم ترین استان ای خوزستان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
به خاطر کاهش هزینه های اضافی و نبودن کار و ارباب رجوع تعطیل بودن پنجشنبه ها به صرف دولت و مردم می باشد.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
آقای هیئت علمی ژاپنی هیچوقت به خودش اجازه توهین نمیده
به همه مردم واقعاٌ شما استاد دانشگاه هستید همه ملت ما زحمتکشن تو همه دنیا همه ادارات همه روز هفته کار نمیکنن اداراتی هست که نیاز است بله ولی نه همه اونها مردم ایران جزو با وجداترین انسانها هستند
محمد
|
Germany
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
یکی از گزینه هایی که ممکنه تلخی زندگی در خوزستان را برای مردم کم کنه تعطیلی پنجشنبه هاست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
1
با سلام و احترام خدمت مسولین محترم. با توجه به ساعت کاریمان که تا 12:35 دقیقه می باشد فکر میکنم تعطیلی پنجشنبه برای استراحت و کارهای متفرقه از جمله کارهای اداری وبانکی و....فرصت خوبی برای کارکنان وحتی کارهای پژوهشی وکلاسهای جبرانی دانش آمموزان باشه و اکثریت موافق این تعطیلی هستند .بهتر است کمی بهتر به فواید این امر بیاندیشیم.
خانم کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
خیلی از شرکت ها از جمله شرکت نفت ، ملی حفاری ، دانشگاهها و از همه مهمتر آموزش و پرورش و .... پنج شنبه ها تعطیل هستند همین امر باعث شده استان خوزستان در روز پینج شنبه حالت نیمه تعطیل به خود بگیرد . ما که در اداراتدولتی شاغل هستیم شاهد هستیم که تعداد مراجعین به اداره روزهای پنج شنبه به یک دهم میرسد وبرای پیگیری هر کاری با سایر سازمان ها اقدام میکنیم به دلائل اینکه مدارس تعطیل هستند خیلی از کارکنان ترجیه میدند در کنار فرزندانشان باشند پس کارکنان هم به مرخصی رفته اند .
اگر نتایج تعطیلی پنج شنبه را در تابستان ارزیابی کنند مشاهده خواهند نمود که اکثریت کارکنان از این تعطیلی راضی هستند و شنبه را با روحیه ای بهتر به اداره میآیند که همین امر شاهدی بر ادای اینجانب است
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
با سلام به همه . لطفا از تعطیلی به خاطر فرار از کار یاد نکنید بلکه برای رسیدگی به امور خانواده و تجدید قوا برای ادامه کار در شرایط سخت خوزستان صحبت کنید تا به نتیجه برسه ((امیدوارم))
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
3
کلاتعطیلی 5شنبه عالیه- سوییس درسال 4هفته تعطیلی داره-تمام دنیا 2روزدرهفته تعطیله بجز ایران کشورهای مسلمان 5شنبه و جمعه و...لکن اگرهم نشه ما درصددیم بریم اونور اب- زندگی باید کرد-این 35سال عمر که پرید حداقل اون اخراش رو یکمی خوب بگذرونیم بهترین و پولدارترین کشورهای دنیا 2روز در هفته تعطیلن---------------------درود فراوان و بیشتر بردوقشر زحمت کش جامعه اول کارمندان بانک اونهم با اولویت به صندوقداران و دوم درود بر پرستاران زحمت کش--------------تعطیلی 5شنبه حق مسلم ماست
نرگس دزفولي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
توروخداكاركردن از7صبح تا3بعدازظهركافيه پنج شنبه هاي هرهفته تعطيل باشه تابه زندگيمون هم برسيم تازه اونايي هم كه نمي خوان كاركنندبلدندچه جوري اززيركاردربروند وطولاني شدن وقت كاري روازپيش نمي بره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
اقایان لطف کنند بانکیها را هم فراموش نکنن ما هم ادمیم وخانوده وهمه چیزهایی را که لزوم تعطیلی برا دیگر مردم هست را دارا میباشیم بنابراین ما هم باید مانند دیگر سازمانها 5شنبه ها میخوایم تعطیل باشیم
azin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
با سلام. بشدت با تعطیلی پنجشنبه ها موافق هستم
parmin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
صد در صد موافق تعطیلی پنجشنبه ها هستم
همکار فرهنگی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
0
با سلام واحترام خدمت مسوولین محترم با توجه به اینکه همکاران تا ساعت 12:35 دقیقه در مدرسه حضور دارند ویک ساعت هم اضافه کار میکنند لذا تعطیلیی پنجشنبه جهت استراحت وکارهای اداری و.....وکلاس های فوق برنامه وکارهای پزوهشی دانش آموزان لازم وضروری می باشد واکثریت موافق این تعطیلی می باشند.خوب است به فواید این امر بهتر بیاندیشیم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
2
0
تعطیلی پنج شنبه ها در استان خوزستان زمانی مفید است که بانک ها تعطیل نباشدچون این روز فرصرت خوبی برای کارهای بانکی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من كارمند بانك هستم هرروز قبل ساعت هفت صبح بانك ميرم وزماني كه هوا تاريكه برميگردم.نه وقت دارم به خانواده برسم ونه وقت ورزش وتفريح.اگه دقت كنيد ميبينيد كه اكثر كارمنداي بانك مريضن.واقعا واجبه كه پنج شنبه هاتعطيل بشه.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
3
من کارمندبانک هستم وصددرصدباتعطیلی پنجشنبه ها موافقم چون یک روزتعطیلی درهفته برای کارطاقت فرسای ماواقعاکمه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
2
من کارمندبانک هستم وصددرصدباتعطیلی پنجشنبه ها موافقم چون یک روزتعطیلی درهفته برای کارطاقت فرسای ماواقعاکمه
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
4
به شرطی که بانکی ها هم تعطیل شوندموافقم
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
تعطیلی پنجشنبه ها باتوجه به شرایط آب وهوای خوزستان لازم وضروری. امابرای من کارمندبانک فرقی نمیکندچون بانکهارو تعطیل نمیکنند خوشبهحالتوووووووووووون کاشککککککی ماروتعطیل میکردننننننننند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
3
سلام ولا ماکه تو بانک مشغول کاریم و انگار نفرین شده ایم چون همه ادارات رو پنج شنبه تعطیل میکنن بجزء ما. پس فرقی نمیکنه برام ولی بخاطربقیه مردم رای منم موافقت باتعطیله .خادم. کارمند شوشی اهل اندیمشک
کارمند دزفولی
|
Germany
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
1
1
علم مدیریت امروز به این نتیجه رسیده که اگر در سیستم تولید اشکالی وجود داشت دنبال علت دستگاهها نباشیم بلکه بررسی کنیم ببینیم مشکل کارگر یا آن کارمند مربوطه چه بوده اگر مشکلی یافت نشد ببینیم با اقوام و خانواده مشکلی ندارد. پس هرچه اسباب و آسایش کارگران و کارمندان را فراهم آوریم تولید بهتر ،بهره وری بیشتر و جامعه و خانواده محکم تر و استوار تری داریم در نتیجه تعطیلی پنجشنبه ها مفید واقع میشود.
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
che dalili dare k migan bimarestana o banka baz baghiye jaha tatil?bimarestana 3 shiftan,che rabti be banka dare tu in asre khodpardaza?banka mitunan tatil bashan
rambod
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
چه اشکالی داره مردم به کارهای عقب افتادشان میرسند و از طرفی دولت میتواند ساعات کار پنجشنبه ها را روزهای هفته تقسیم کند وساعات کار افزایش یابد
شهروند ی از دزفول
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۹
0
1
من هم با تعطیلی پنجشنبه موافقم زیرا وقتی یک روز تعطیلیم همش با کار آن روز تمام میشه و وقت استراحت نداریم اما اگر تعطیلی بیشتر باشه وقت تفریح و آمادگی برای شروع کار با روحیه ای خوب وجود داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعطیلی موافقم
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
با تعطیلی موافقم
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
با سلام
اینکه می خوان پنجشنبه ها رو تعطیل کنن خبر خیلی خوبیه اما ای کاش ما بانکی ها رو که ساعت کار مفیدمان از همه ادارات بیشتره هم آدم حساب می کردند ....
گردو خاک میشه همه تعطیل بجز بانکها...
گرما میشه همه تعطیل بجز بانکها ....
سرما میشه همه تعطیل بجز بانکها ....
من فکر می کنم اگر جنگ اتمی هم بشه همه تعطیل بجز بانکها...
آخه مسئولین محترم الآن همه مردم کارت عابر بانک دارند خیلی هم همراه بانک دارند و عده ای هم اینترنت بانک و تعداد دستگاههای خودپرداز و کارت خوانهای زیادی در هر شهر و حتی روستا ها وجود دارد که مردم براحتی بتوانند کارهای مالی خود را انجام بدهند ....
تازه اگر بانکها را هم جز آدما حساب کنن ، و پنجشنبه ها تعطیل بشن ، فرهنگسازی میشه و مردم همونطوریکه تو معاملاتشون جمعه ها رو تعطیل می کنن ، پنجشنبه ها رو نیز تعطیل می کنن...
کارمند وزارت نیرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
آنهایی که دارای مشاغل اداری هستند میدانند که با توجه به سلسله مراتب اداری زمانیکه وزارتخانه ها ومراکز ادارات در استانهای دیگر تعطیل میباشند عدم تعطیلی پنجشنبه ها در خوزستان غیر منطقی است.
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
من كارمند خانمي هستم كه بچه مدرسه اي دارم با وجود تعطيلي پنج شنبه مدارس نيازه كه ادارات نيز تعطيل باشند
هاشم
|
Sweden
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
2
0
نه موافق تعطیلی نیستم یکی به خاطراینکه کارمردم عقب میفته دوم اینکه به نفع بعضی ازکارمندامیباشدمثلابرای پرسنل اورژانس وبیمارستانهاواتش نشانی هیچ سودی نداردچون بایدهمیشه حضورداشته باشند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
من هم مثل دیگران با تعطیلی پنج شنبه کاملا موافقم
مهران نظری زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم
علی سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
حتما این کار را بکنید که موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
به نظر من روزهای بعدی یعنی بعداز تعطیلات بازده خوبی داره پس موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم
گپ شوشتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم . کل هفته تعطیل باشه
عبود از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
آره باید تعطیل باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
به نظر من تعطیلی روز پنج شنبه خیلی خوبه چرا که از شنبه تا چهارشنبه به کارهای شخصی خودمان نمیرسیم و مراجعین محترم اجازه بیرون رفتن نمیدن آونا هم حق دارن پس لطفا روز پنچ شنبه را تطعطیل فرمایید با نهایت تشکر
آبیارزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم تورا خدا تعطیلش کنیدممنونم
اورنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
احمد زهيري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
در صورت تعطيلي تمامي ادارت از جمله بانكهاو ......

موافق هستم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطیلی پنجشنبه کاملا"موافقم .چون روز شنبه افراد با انرژی بیشتری جهت کار کردن حاضر می شوند.
خیریزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافق هستم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
در این عصر ماشینی که همه مثل آدم آهنی کار میکننداین طرح میتونه کمک بزرگی به احیای دوباره عاطفه ها بکنه وخانواده ها رو دور هم جمع کنه.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
باتوجه به اینکه فرزندان ما پنجشنبه ها نعطیل هستند لذا عقل ایجاب میکند مادرانشان نیز در کنار انهاباشند تا بتوانند ازوقتشان استفاده بهینه رابکنند لذا تعطیلی پنجشنبه هابویژه کارکنان زن اداری نقش مهمی دراستحکام کانون گرم خانواده دارد.
کارمنداداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
اینجانب کارمند ومادردوفرزند دبستانی می باشم و به لحاظ تعطیلی فرزندانم درروزپنجشنبه وامر تحکیم خانواده که در شرع مقدس اسلام بسیار به آن سفارش شده است وهمچنین تمدید قوا جهت انجام کارمطلوب ومفید دراداره با تعطیلی پنجشنبه صددرصد موافقم . لازم به ذکراست که تعطیلی پنجشنبه درتابستان گواه این امراست که تاثیری درافت کاراداری نداشته است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
سلام:در این عصر ماشینی که همه مثل آدم آهنی کار میکننداین طرح میتونه کمک بزرگی به احیای دوباره عاطفه ها بکنه وخانواده ها رو دور هم جمع کنه.
کارمنداداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
اینجانب کارمند ومادردوفرزند دبستانی می باشم و به لحاظ تعطیلی فرزندانم درروزپنجشنبه وامر تحکیم خانواده که در شرع مقدس اسلام بسیار به آن سفارش شده است وهمچنین تمدید قوا جهت انجام کارمطلوب ومفید دراداره با تعطیلی پنجشنبه صددرصد موافقم . لازم به ذکراست که تعطیلی پنجشنبه درتابستان گواه این امراست که تاثیری درافت کاراداری نداشته است.
رضا کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
بهلول مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
یوسف بهداروندیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
سلام. کاملا موافق تعطیلی پنج شنبه هستم
کارمند آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطیلی پنجشنبه ها به دلیل پایین بودن کیفیت کاری در این روز و همچنین به منظورصرفه جویی بیشتر در مصرف آب وبرق و... کاملاً موافقم.
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
بسیار عالیه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
خیلی خوبه پنج شنبه ها تعطیل بشه
رضا زنگنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با سلام. من با تعطیلی پنج شنبه موافقم.
كارمند م 2
|
Kazakhstan
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
كاملاًبا اين موضوع وبحث تعطيلي روزپنج شنبه موافقيم باتشكر
عبدالرضا لیموچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
باتوجه به اهمیت رعایت کنترل آب وبرق وگاز وتلفن در اقتصاد مملکت وهمچنین بدلیل اینکه سایرارگانها تعطیل هستند وبمنظور یکسان سازی وهماهنگی بیشتر فی مابین ارگانها
مصطفی بنی اسد کارمند سازمان زندانها استان
|
United States of America
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطیلی روز پنجشنبه موافقم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
خیلی خیلی عالیه پدرمون دراومد به کارهای زندگی نمی رسیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
برای مادران شاغل یک روز تعطیلی کم است باتوجه به تعطیلی مدارس فرزندان در منزل تنها می مانندبنابراین باید پنج شنبه ها تعطیل شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
بله موافقم
parvin
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطيلي پنجشنبه موافقم به دليل اينكه يك روز تعطيل در هفته كم است .
فاطمه قلی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من کارمند هستم و با تعطیلی ینجشنبه کاملا موافقم .
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
برا ما زنان شاغل حتما باید پنج شنبه ها تعطیل باشه تا به خانواده بیشتر برسیم و استحکام و دوام خانواده ها بیشتر و تربیت فرزندان هم بهتر بشه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
سلام . با تعطیلی موافقم انگیزه برای کارکردن و بالا میبره
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
برای تعطیلی 5 شنبه ها بهتره .که تعطیل باشه همون طور که ما هوای خیلی عالی داریم و درست 9 ماه تابستون داریم و2 ماه هم پاییز و1 ماه بهار و نیاز هم نیست که غصه پیشرفت کشور بخوریم چون با روزی 4 ساعت کار درست و انسان دوستانه می توانیم به پیشرفت کشور کمک کنیم . هر چند کار من طوری که 5 شنبه تعطیل باشه من بایدسر کارم باشم . ولی من موافقم
علی رضا کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستم ممنون هم میشم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
آقای هیئت علمی چون اسم کشورهای پیشرفته رو آوردی اینو بدون آن کشور ها 2 روز در هفته تعطیل هستن دوم اینکه همه کارمندا مثل شما ساعت 9 دانشگاه نمی رن 1 ساعت درس بدن بعد 3 ساعت تو اتاق با اینترنت حال کنن
کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق با تعطیلی پنجشنبه هستم
اسماییل
|
Kazakhstan
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستم بخاطر اینکه محصل داریم ودر خانه تنها هستند
اسماییل
|
Kazakhstan
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستم بخاطر اینکه محصل داریم ودر خانه تنها هستند
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
تعطیلی پنجشنبه حق خوزستان است
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
سلام . با تعطیلی موافقم انگیزه برای کارکردن و بالا میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
fباتوجه به وضعیت هب هوایی استان انتضار می رفت استاندار در این ضمینه ÷شقدم می شد
نادر کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافق تعطیلی پنج شنبه هاهستم
کارمند
|
Finland
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
سلام
خسته نباشید
من با تعطیلی پنج شنبه موافقم ، همه شما می دونید که ما از تمام وقت مان در ادارات به شکل کارآمد و مفید استفاده نمی کنیم ، حتی همین همکار هیت علمی ، ای کاش به جای واژه ی تنبلا ایشان با راه کارهای جدید مدیریت زمان و جنبش کار مفید که در فرانسه اجرا می شود اشاره می کردند . حداقل این ههکار هیات علمی از درآمد مکفی برخوردارند ، ما چه بگوییم که بیشتر وقتمان را در اداره می گذرانیم ، نه زندگی و خانواده مان را داریم نه هر چه کار می کنیم اموراتمان می گذرد. حداقل با تعطیلی پنج شنبه ها هزینه تردد ما پایین می آید و یک روز را در آرامش با خانواده سپری می کنیم .
یک مادر شاغل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
پنج شنبه تعطیل بهتر از پنج شنبه ای است که

فقط همه بیان سرکارو خمیازه بکشن و حال کارکردن نداشته باشن.
فرانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطیلی پنجشنبه موافقم
علی
|
Kazakhstan
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
باسلام موافق تعطیلی 5شنبه ها باتشکر
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعطیلی پنجشنبه موافقم
لیلا نیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بسیارموافقم
خانم کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق صددرصدتعطیلی پنجشنبه هادرتمام سال
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
با تعطیلی پنجشنبه موافق می باشم
توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعطیلی پنجشنبه موافقم
ناشناس
|
Japan
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
تعطیل بشه
taleb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
به دلیل انجام عدالت و نیز رفع تبعیضات موجود در استان موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستم
مامان شاغل
|
Kazakhstan
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
بسیار موافقیم،
امیر
|
Kazakhstan
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بنده با طرح تعطیلی پنجشنبه ها و حتی با پائین آوردن ساعت کاری ادارات موافقم به چند دلیل 1-بدلیل حضور بیشتر کارکنان دولت در کنار خانواده 2-البته اگر شغلهای دوم و سوم اجازه بدهد در کنار خانواده باشیم 3-اگر بیماریهای مختلف اجازه بدهد که هم درست کار کنیم و بازدهی مناسب داشته باشیم.
سلماز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
کاملاً موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستم
جمعی از کارمندان شهرداری
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
بسیار موافقیم، خداوند اجرتان دهاد
علی
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم
کاظم
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
فراوان موافقم
نازنین
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
بسیار موافق تعطیلی پنج شنبه ها هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
تعطیلی روزپنجشنبه دفاع مسولین خوزستانی راازحق وحقوق هم
استانیهرمطلبد
کارمند
|
Japan
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بلی
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
تعطیل بشه خوبه عالیه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
باتعطیلی پنجشنبه موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
کاملا مواقف با تعطیلی پنجشنبه و بهترین دلیل آن بیشتر در کنار خانواده بودن است چون واقعا از نظر عاطفی کمک میکنه و راندمان کاری شخص بالا میره و سعی میکنه مفید کار کنه و نتیجه آن عالی میتونه باشه
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
درصورت اینکه بهانه ای برای کاهش اضافه کار نباشدبا تعطیلی پنجشنبه ها موافقم
رضا سياحي
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من با تعطيلي پنجشنبه موافقم و انشاء الله مسئولين به نظرات و پيشنهادات كاركنان توجه كنند
الهام ابراهیمیان
|
Kazakhstan
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
بله
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
اگر این طرح اجرا گردد خیلی خوب است- ولی خیلی بهتر بود این تعطیلات با تعطیلات جهانی ( جمعه وشنبه ) هماهنگ میشد تا با آنها در یک راستا قرار گیریم - و چهار روز ارتباط جهانی قطع نباشد
عبداله حلفي
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من با تعطيلي پنجشنبه موافق هستم زيرا باعث صرفه جويي در مصرف برق و هزينه هاي ديگر مي شود
امين
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعطيلي پنجشنبه موافقم به علت كاهش هزينه هاي مصرفي
موسوی
|
Japan
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
1
1
بله
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
1
1
کاشکی پنچ شنبه های ما هم تعطیل میشد /کاملا موافق
داعی
|
Japan
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
1
1
بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
مخالفم به دلیل ساعت کاری مهد کودک
فرح
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
من با تعطيلي پنجشنبه ها موافقم
محمدی
|
Japan
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بله
فرزانه کارمنداداره دولتی
|
Japan
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
شیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من و همکارانم در شبکه و بهداشت و درمان خوزستان با تعطیلی پنجشنبه ها موافقیم .
مهری
|
Japan
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
مریم
|
Japan
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
مژگان
|
Kazakhstan
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم با تعطیلی پنج شنبه ها
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
باسلام اگه پنج شنبه تعطیل بشه از همه لحاظ به نفع ادارات و کارمندا و خانواده هاي آنها ست و امنیت هم به همراه داره چون مدارس تعطیله و فکر وذکر همه توی خونه است که بچه ها الان چه میکنند موافق موافق موافق هستیم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
باور کنید پنجشنبه ها هیچ کار مفیدی انجام نمی دهیم فقط وقت تلف می کنیم.
احسان محلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من کارمند اداره کار وتعاون هستم وموافق تعطیلی روز پنجشنبه هستم
موریگان
|
Japan
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بله
اله داد قربانی پسند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من کارمند اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ستم وموافق تعطیلی روز5شنبه می باشم
موسوی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
نیکی وپرسش؟ صددر صد موافق تعطیلی پنجشنبه هستم. با تشکر از لطف ومرحمت شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافقم
کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافقم
احمد خیرخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
من هم موافق تعطیلی میباشم
خانم شاغل
|
Kazakhstan
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
خواهر هيات علمي گرامي.
اگر شوهر كني ديگه از اين حرفا نميزني.
بهادر بساك كاظمي
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
اگر مغر خالي هم مثل شكم خالي سرو صدا مي كرد انسانها خيلي آگاه تر از اينها بودند.
لطفا 5 شنبه را تعطيل كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
باتعطیلی پنجشنبه ها موافقم به شرط اینکه ساعات کاری زیاد نشه ما که بچه مهدکودکی داریم سخته که بچه ها رو تا ساعت سه و نیم تو مهد بگذاریمJ
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم.دو روز برای با خانواده بودن
شاغل
|
Kazakhstan
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
شاغل ها
|
Kazakhstan
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقیم
روح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
خیلی عالی می شد
فتح اله ترزبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
کاملا موافقیم
مهشید قیصر زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
کاملا موافق تعطیلی می باشم
آزیتا کسایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
کاملا موافقم
محسنکوهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
صددرصد موافقم .نیکی وپرسش؟
کارمند خانم
|
Kazakhstan
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
یک مادر بیچاره و عاجز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
خواهش می کنم ای مسئولان ! مادری هستم که یک فرزند دارم و در این استان تنها زندگی می کنم و کسی را ندارم بخاطر این طفل کوچک هم شده روز پنج شنبه ها را تعطیل کنید چون بعضی از صبح ها می گوید مادر تو را خدا منو به مهد کودک نبر اگر روز پنج شنبه تعطیل شود حداقل 2 روز پیش فرزندم هستم
شعبان
|
Kazakhstan
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بهتر است پنجشنبه تعطیل شود
علیرضا مروتیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
باتعطیلی روز پنجشنبه موافقم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
برای تحکیم وحدت و انسجام خانواده پنج شنبه ها رو تعطیل کنید .........
بهادر بساك كاظمي
|
United States of America
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
پنجشنبه ها اگه تعطيل باشه با اين استرسي كه بين مردم هست از لحاظ اختصاد خانواده - بدي آب و هوا - اياب و ذهاب - خيلي بهتر هستش .حداقل اينه كه يك روز اضافه آدم به خانوادش برسه .صرفه جويي ها در قسمت اداري استان هم به جدا، به عهده ي مسئولين محاسبه كنن.
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
پیشنهاد میکنم دانشگاه باز بمونه تا هیئت ،کاسبی علمی خودشو ادامه بده.با تعطیلی موافقم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم
داور فوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
باتوجه به دوری ما جوانان ازکانون خانواده دچارمشکلات فراوانی هستیم.موافق هستم
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
اگه بتونین 5شنبه ها رو تعطیل کنید در طول هفته مردم با انگیزه و شادابتر میشن
داور فوتبال خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافق هستم برای افزایش سرانه ورزش دراستان که بسیارپایین می باشد لازم وضروری به نظر می رسی
امامقلی حاجی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق نیستم.چون ارتباط ما با سایر کشورها بدلیل تعطیلی شنبه و یکشنبه آنها 4 روز قطع می شود؟
کارمند
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
دوستان چقدر دلتون خوشه فکر میکنید با این نظرسنجی و نظراتی که ما اینجا میدیم پنچشنبه ها تعطیل میشه ؟تنها چیزی که اینجا اهمیت نداره نظر من و شماست.
خسرو خو
|
-
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
آقای عضو هیئت علمی شما اگر هم عضد هیئت علمی باشید نیم ساعت اول کلاس فرت و 20 دقیقه آخر کلاس هم فرت مونوده یک ساعت دیگه که هم با حضو رو غیاب و با جواب تلفن همراه دادن فرت حالا هی بگید پنجشنبه را تعطیل نکینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
مواق هستم
آناهیتا 25 ساله کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
تعطیل بشه عالی میشه منم دوعا میکنم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
مافق تعطیلی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
اگر این طرح عملی شود خوب است به دلیل اینکه شخص از نظر روحی روانی و دیدار بیشتر خانواده در شرایط بهتری قرار میگیره و راندمان کاری شخص از شنبه تا چهارشنبه بیشتر میشه و 100% مفید تر خواهد بود و عواقب خوبی دارد مخصوصا برای استانی مثل خوزستان که نه از آب و هوای خوب و نه از امکانات خوب بهرمهند نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
اگر این طرح عملی شود خوب است به دلیل اینکه شخص از نظر روحی روانی و دیدار بیشتر خانواده در شرایط بهتری قرار میگیره و راندمان کاری شخص از شنبه تا چهارشنبه بیشتر میشه و 100% مفید تر خواهد بود و عواقب خوبی دارد مخصوصا برای استانی مثل خوزستان که نه از آب و هوای خوب و نه از امکانات خوب بهرمهند نیست
علی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
تعطیلی پنج شنبه خیلی ضروریست مخصوصا" برای کارمندان سخت کوش ، تا در این 2روز تعطیلی آخر هفته ،نفس تازه کرده خودمان را برای فعالیت در هفته جدید آماده بکنیم
خدا رحمت کند اموات بانیان تعطیلی پنج شنبه های تابستان خوزستان.
ضمنا" آن اقای به اصطلاح هیئت علمی اگر خیلی عاشق کار هست باز هم میتواند تمامی روزهای تعطیل وحتی تعطیلات نوروز را کار وفعالیت از خود نشان دهد و موجبات اعتلای شان ایران اسلامیمان باشد!!
sami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
با سلام
تشکر میکنم از استدلال های جالبتون برای تعطیلی پنج شنبه ها
ممنونم که به فکر خانم های کارمند هم هستید
واقعا اگر پنج شنبه ها هم بتونیم به امورات زندگی و فرزندان رسیدگی کنیم دیگه هیچ تشویش خاطری نداریم
ما خانم های کارمند که 100% موافقیم
بهمن
|
Kazakhstan
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافقم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
گرما رو که نمیشه کاریش کرد ، گردو غبار هم که از دست مسئولین خارجه ، اینم که وضع استانمونه با این همه پول جزء داغون ترین ها هستیم ، اینم که وضع حقوق دادناست ، این یه کارم که میشه واسه دلخوشی مردم و کمک به زندگیشون کرد رو هم که انجام نمی دن ، بابا این چه وضعشه مسئولین رسیدگی کنن . . .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
باتعطيلي روز پنجشنبه موافق هستم
شادمهر
|
Romania
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
رای با اکثریت هست بیشتر استانها هم از جمله اصفهان و شیراز که خوش آب و هوان تعطیل کردن ...یه ذره مسئولان به بقیه استانها نگاه کنن
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
پنج شنبه بهترین روز برای رسیدگی به امور خانواده ء دید و بازدید اقوام و همچنین انواع مجالس شادی و غیره می باشد با تعطیلیاین روز بسیار موافقم به شرطی که خبری از کسر حقوق ملت نباشد
فیصل
|
Finland
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
با این گرما و خستگی از باد . خاک و بوی مسموم پتروشیمی باید تعطیل باشه
کیان
|
Spain
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
این آقای هیات علمی که میگه باید کار کرد . درست میگه باید کار کرد ولی چقدر باید کار کرد و چقدر باید حقوق گرفت.من کارمندم حقوقم به اندازه درآمد ده روز یک فلافل فروشه. موقعی که با کت و شلوار کنار فلافلی محله می ایستم و میگم 580/000 تومان حقوق می گیرم . می خنده و یه نگاهی به کت و شلواری که اداره بابتش دویست هزار تومن از حقوقم کم کرده(از گناوه میارن همین هارو صدهزار تومن تازه کمتر هم میده)میگه یا مارو بچه حساب کردی یا داری جک میگی. آقای هیات علمی دست بردار از این جا نماز آب کشیدن . بابا داریم مث ... کار می کنیم با چندر غاز حقوق. میگن اگه ناراضید از این سازمان برید . این جوابه که به ما میدن . ما سن استخداممون رفته بالا چه جوری می تونیم جای دیگه استخدام بشیم.

تعطیلی 5 شنبه ها حق مسلم و قانونی ماست...
هر کی هم مخالفت می کنه آدم مریضی است که می خواد برخلاف جریان رود حرکت کنه ...
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
موافقت خود را اعلام مینمایم عالیه عالیه خوبه
کرامت محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
موافق تعطیلی هستم
مهدی اصلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافق تعطیلی هستم
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
خوزستانی ها چه چیز کمتر از تهرانی ها و اصفهانی ها دارند‏!آلودگی؛گرما؛فقر امکانات حالام باید تهرانی ها 5 شنبه آخر هفتشون برن خوش گذرونی ما هم مثل بدبختها جون بکنیم واسه هیچ؛امیدوارم مسولین برای تعطیلی 5 شنبه اقدام کنند‏!‏
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
بنده اعتقاد دارم که تعطیلی پنجشنبه ها با توجه به آلودگی هوای استان و همچنین صرفه جویی در انژی (برق،سوخت،...)و نیز تجربه بدست آمده در روزهای گرم تابستان بسیار لازم و تا حدودی حیاتی میباشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق تعطیلی هستیم
عشایری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
تعطیل کنن حد اقل به فاتحه خوانی ها برسیم
عظیم
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوافقم
100 در100
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافق تعطیلی هستیم147نفر
خان گتوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
2
1
بنظر اینجانب نباید پنجشنبه تعطیل باشه
علي كارمند بانك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
كاش مسئولين محترم ، ما كارمنداي بانك رو از تعطيلي مستثني نكنند. آخه ما هم خانواده داريم و دوست داريم مانند كارمنداي ساير ادارات پنجشنبه رو با خانواده بگذروند. ضمناً با توجه به ساعت كار مفيد در بانكها بيشتره و كارشون پر استرسه كارمنداي بانك نياز بيشتري تمدد اعصاب دارند. با بودن دستگاه هاي خودپرداز و كارتخوان هاي فروشگاه خيلي از نيازهاي روزهاي تعطيلي مردم مرتفع ميشه.
محمد كارمند بانك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
4
منم موافقم البته كاش شامل ما كارمنداي بانك هم بشه . آخه ما چه گناهي داريم كه تعطيلي هاي گرد و خاك و آلودگي هوا و گرما و ... به ما نميرسه
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق تعطيلي پنجشنبه هستم
یه هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
ای هییت غیرعلمی ادمی که زیاد درس میخونه یه کم ازحالت نرمال وطبیعی خودش خارج میشه اشکال نداره داروهاتو بخور خوب میشی
مهدی
|
United States of America
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافع تعطیلی هستم100%
مهدی
|
United States of America
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
به شرطی اینکه بانکها هم تعطیل بشن نه اینکه مثل تابستونها و تو گردو خاک و... همه جا تعطیل به جز بانکها!!!!!!!!!!
افشین
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
موافق تعطیلی اما بشرطها که مابانکیا روهم مستثنی نکنند.
پیمان کیارستمی
|
Kazakhstan
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق تعطیلی هستم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافقم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
باسلام .نمیشه توی مملکتی بیشتردرآمدواقتصادش رو یه منطقه خاصی تامین کنه که اتفاقا هرچه بدبختی هست مال اون منطقه باشه .اگه تعطیلی پنج شنبه بده پس برای تهران هم بایدبدباشه واگرخوبه ماخوزستانی هابیشتربهش نیازداریم .
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
موافق تعطیلی هستم
شیخ عرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
اگرخدابخوادتعطیل میشه موافقم تا آخرش.....
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
عضو هئت علمی خودشو با تراکتور و کمباین اشتباه گرفته یا حتما ظرف شستن تو خونه رو هم جزو کارای اداریش می پنداره
lotos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
ازاستاندارزحمت کش انتظارمیرفت درجهت رفاه عمومی شهروندان این استان وهمچنین جبران فداکاری های این مردم عزیز که تمام کمبودها وفشارها رو اززمان جنگ تحمیلی تابحال تحمل کردند،اولین شخصی باشه که بتونه دولت را برای تعطیل کردن پنج شنبه ها قانع کنه نه اون استانهایی که....
حدیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
سلام موافق تعطیلی هستم تابه کارهای دیگری برسیم یک روزکافی نیست
کارمند برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
ای کاش این امر تحقق می یافت
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
به نظرمن تصمیم تعطیلی صرفا ازروی حسادت سایراستانها بوده وگرنه هیچ استانی مشکلات استان خوزستان رانداردولی تاکنون هیچ اقدامی نشده است وعلاج ، مهاجرت از استان به پایتخت است تا مزه زندگی را باداشتن امکانات بچشیم این نظرسنجیها هم هیچ اثری نخواهدداشت
علی محمدیان
|
Kazakhstan
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
به علت بد بودن وگرم بودن هوا وگردو خاک موجود در هوا باید تعطیلی خوزستان در اولویت باشد.وموافق تعطیلی هستم.
yousef
|
France
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعتیلی موافق هستم
ابراهیم باقری مجد
|
Germany
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
به نام خدا با تعطیلی این روزموافقم .
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
خوش به حالتون که سر تعطیلی 5شنبه حداقل میتونید ابراز تمایل کنید ما که تو شرکتهای خصوصی کار میکنیم تو تابستونم 5شنبه ها سر کار اومدیم حالا هم که حتما این قانون اگهههههه اجرا بشه گمون نمیکنم شامل حال ما بشه
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
اگه کارمندان بانک هم جز انسانها بحساب بیایند ما نیز همه با تعطیلی پنجشنبه ها موافقیم
هادی یاسری نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطیلی روز پنجشنبه موافقیم
جمعی از کارمندان
|
Germany
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
سلام. خیلی عا لیه کاملن موافقیم . چون اکثر ارگان ها تو ستاد ها تعطیلن . لطف میکنین که خوزستان هم 5شنبه تعطیل باشه
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
من با تعطیلی پنج شنبها موافقم چون روز شنبه باانرزی بیشتری در محل کار خود حاضر میشم
سید احمد
|
Finland
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
1
0
هم مخالف نیستم و هم موافق نیستم چون فرقی به حال 90درصد بیکار خوزستانی نداره
پنجشنبه های ما بیکاران با روزهای دیگه هفته فرقی به حال ما نداره
چون هر روز ما تعطیل هستش
به جای نظر سنجی درباره روز پنج شنبه به فکر و حال ما جوانان بیکار باشید
کارشناس حقوق بیکار
کارمند
|
Finland
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
پنجشنبه ها رو تعطیل کنید،99.5% مردم راضیند بغیر از 0.5% که اونا هم همیشه تکلیفشون روشنه.
کامند جدید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
اولا یا همه یا هیچکس،یعنی چی تهران و اصفهان تعطیل بقیه کار . دوما درسته پنچ شنبه تعطیل میشه از اون طرف ساعات کاری بیشتر از اولش میشه .
روح الله کارمند بانک
|
Germany
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
سلام
این اقایی که خودشو عضو هیئت علمی دانشگاه معرفی کرده اصلا میدونه کار یعنی چه؟
قول میدم این آقا توی طول هفته خوب کارنمیکند که آخر هفته خسته نیست پس لطفا وجدان کاری داشته باشید آقا
اصلا این آقا میدونه کار تو بانک یعنی چه؟
این آقا میدونه استرس یعنی چه؟
این آقا میدونه برخورد درست و با متانت و با اعصاب راحت با 100یا200 ارباب رجوع عصبانی طلبکار یا فحاش یعنی چه؟
این اقا میدونه خانواده یعنی چه؟
پس آقایی که هیچی نمیدونی لطفا شعار نده یا هیچی نگو
از مسئولان خواهشمند است با تعطیلی 5 شنبه موافقت کنندو بانکها رو هم مستثنا نشند چون حجم کار بانک بسیار بالاست و فشار روحی و روانی زیادی به کارمند وارد میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من با تعطیلی پنجشنبه ها کاملاً موافقم چون با این گرما و آلودگی هوای خوزستان خیلی زودتر مسئولین باید به این موضوع فکر می کردن
ما کارمندها چون یک روز برای استراحتمون کافی نیست شنبه خسته سرکار حاضر میشیم
نمیدونم چرا با این همه مشکلاتی که ما داریم اصفهانی ها زودتر از خیلی مزایا ها و توجهات بهره مند میشن
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
بنده به عنوان یک شهروند خوزستانی از مسئولین استان می خوام برا یک بار هم که شده یه کار مثبت تو دوره مسئولیتشون انجام بدن و اونم تعطیلی پنجشنبه است. در ضمن برا همه ادارات باشه نه اینکه فردا بگید به غیر از بانک ها و مراکز درمانی و....مگه کارمندای این ادارات چه فرقی با بقیه دارند؟ اگر نمیدونید چه طوری پاسخگوی متقاضیان این ادارات باشید به کشورهای دیگه دنیا نگاه کنید که دو روز در هفته تعطیلی دارند ولی هم رشد اقتصادی به مراتب بیشتری دارند هم علمی و ....
محمدحسین محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
بسیارموافقم خواهشمندیم بهش عمل کنید
رویا سید رکنی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
وقتی مدارس خوزستان تعطیل می باشد چه کسی می خواهد ازبچه هادرمنزل نگهداری کند بنابراین موافق تعطیلی نجشبه هاهستم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
موافقم با تعطیلی پنج شنبه
کارمند دستگاه قضا
|
Kazakhstan
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
3
بانام خدا و با سلام
ارزشمندترین سرمایه هر سازمان نیروهای انسانی آن سازمان است بهتر است جهت جلوگیری از فرسوده شدن زود هنگام آن خصوصا در مناطق بد آب و هوایی مثل خوزستان چاره اندیشی کرد که تعطیلی پنج شنبه ها در طول سال می تواند یکی از راه ها باشد.به امید توجه بیشتر مسئولان محترم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
چیزی کم نمیشه تلافیشو توروزای دیکه بااضافه کردن ساعات کاردرمیارن بااینحال موافقم
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
به نام خدا
با سلام
من برای اون هیات علمی متاسفم که همچی افکار مسخره ای دارند .. اینا با این افکارشون آبرو دانشگاهها رابرده اند ... اصلا اونی که خودشو جز هیات علمی معرفی کرده ، سواد داره ؟زن و بچه داره ؟100%خوزستانی نیست !!!!!فقط اینجا داره کار می کنه و پول پارو می کنه ....هنوز گرمای بالای 60 درجه به سرش نخورده تا حالش جا بیاد و از این فکرا نکنه !!!10 دقیقه تو گرما نگهش دارین می فهمه که باید علاوه بر پنجشنبه و جمعه باید از شنبه تا چهارشنبه ها هم تعطیل کنن...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعطیلی ۵شنبه بسیار موافقم
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
كاملا موافقم
هاشي الن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافقت كامل دارم %%%%%%%
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
موافقم.تمام کشورهای دنیا تعطیلات اخر هفته شان دوروز است بجز ...خصوصا ما زنهای شاغل با هزار مشغله و کار و گرفتاری اگر دو روز باشه راندمان کاری هم بالا میره بویژه ماها که هر نفر حداقل جای دو نفر کار میکنیم
علی منصوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
آقای از اعضاي هيئت علمي
باید به عرضتون برسونم که متوسط حقوق در سال 2010 در تمام در کشوری مثل امارات آن زمان 4000000 بود حال شما حقوق 1000000 رو حقوق میدونی...
کارمند خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
سلام با تعطیلی روز پنجشنبه کاملا موافقم. مخصوصا برای ادارات دولتی که با ارباب رجوع سرو کار دارند و خصوصا برای خانمهای شاغل این طرح الزامی است.
کارمند
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
باسلام
من موافق تعطیلی پنجشنبه هستم ...چون استراحت کافی برای یک کارمند باعث میشه که با انرژی زیادتری بقیه هفته سر کار باشه...ومهم تر از ان بتونیم بیشتر دربین خانواده باشیم....مگه ما چه فرقی با تهرانیها واصفهانیها وبوشهریها داریم.....به امید تعطیلی پنجشنبه
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با توجه به وضعیت خیلی بد اب و هوای استان خوزستان در طول هشت ماه از فصل سال با تعطیلی پنج شنبه در استان موافقم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
نیاز میبینم که پنج شنبه در استان خوزستان تعطیل اعلام بشه
جعفرمزرعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
به نظرم اگه پنجشنبه ادارات تعطيل بشه خيلي عاليه چون همه ميتونند به بچه هاوزندگي شخصيشون برسن اميدوارم مسؤلين پيگيراين موضوع باشندباتشكرجعفرمزرعه ازاهواز
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
با تعطیلی پنج شنبه موافق هستم
علی
|
Germany
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
وقتی مدارس خوزستان تعطیل می باشد چه کسی می خواهد ازبچه هادرمنزل نگهداری کند بنابراین موافق تعطیلی پنج شبه هاهستم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
من موافق تعطیلی 5شنبه در خوزستان هستم امیدوارم همانند اصفهان خوش آب و هوا خوزستان بد آب و هوا را تعطیل اعلام کنند.
اسد
|
Kazakhstan
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
2
تعطیلی پنچ شنبه ها حق مسلم ماست
حمید
|
Germany
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
منهم با تعطیلی روز پنجشنبه موافقم نفقط بخاطراستراحت وتجدید قوا بلکه بخاطر اینکه بابزرگترین سرمایه زندگیم (خانواده ام) بیشتر باشم شما دنیای پول را داشته باشید اما از خانواده وبستگانتان دور باشید چه لذتی خواهید برد بعدشم ایران را به رتبه 4 طلاق خواهید برد قدر این ایام وباهم بودن ها را باید دانست
یک شهروند اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
چرا باید همیشه شهرهایی که از لحاظ امکانات و آب و هوا بهتر از خوزستان هستند در چنین برنامه هایی پیشرو و پیش قدم باشنــد ؟ می خواهم بدانم آیا استان هایی که پنج شنبه ها را تعطیل
مربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
با تعطیلی موافق ام در صورتی که مراکز و کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان حتی تابستان هم 5 شنبه ها تعطیل نبود . در صورتی که نود درصد کارکنان خانم هستند و با تعطیلی فرزندانشان وتنها بون آنها در منزل و...مشکل دارند .
یک شهروند اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
چرا باید همیشه استان هایی که از نظر امکانات و آب و هوا خیلی بهتر از استان خوزستان هستند دراین گونه برنامه ها پیش رو و پیش قدم باشند؟ دوست دارم بدانم استان هایی که پنج شنبه ها را تعطیل کردند آیا این کار رابعد از نظرسنجی از مردم انجام دادند ؟
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
1
من کارمند ثبت اسناد و املاک آبادان هستم. حجم کار در ثبت واقعا زیاد است.مثلا هفته پیش همکارم مرخصی بود من مجبور بودم تمام روزا تا ساعت 6-7 کار کنم .باور میکنید نماز مغرب و عشا را در اداره خوندم.وقتی میرسم خونه یه شامی میخورم و میخوابم.بیچاره دختر 2 ساله ام
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
من کارمند ثبت اسناد و املاک آبادان هستم. حجم کار در ثبت واقعا زیاد است.مثلا هفته پیش همکارم مرخصی بود من مجبور بودم تمام روزا تا ساعت 6-7 کار کنم .باور میکنید نماز مغرب و عشا را در اداره خوندم.وقتی میرسم خونه یه شامی میخورم و میخوابم.بیچاره دختر 2 ساله ام
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام به همه خوزستانیای عزیز ؛ من کارمند یکی از ادارات دولتی هستم ،به نظر من اگه پنجشنبه ها تعطیل بشه انرژی و توان افراد در پنج روز باقیمانده برای کار کردن بیشتر میشه و با روحیه شاداب تری میتوتن کار کنن ،در نتیجه رادمان کاری هم بالا میره .
در ضمن دوستان عزیز : لطفا نظر خودتونو بدین و همش نظر دیگرون رو نقد نکنین با تشکر
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تعطیلی پنجشنبه ها موافقم
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
من کارمند و متاهل هستم. همسرم 5شنبه ها تعطیله ولی من سر کار هستم. روزای جمعه هم که به نظافت خونه و کارای شخصی می گذره و تمام کارایی که در طول هفته وقت انجامشون رو نداشتم، در نتیجه نه تنها هیچ استراحتی نمی کنم بلکه باید با خستگی شنبه رو شروع کنم. واقعا 1 روز تعطیلی در هفته کمه.
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
من کارمند و متاهل هستم. همسرم 5شنبه ها تعطیله ولی من سر کار هستم. روزای جمعه هم که به نظافت خونه و کارای شخصی می گذره و تمام کارایی که در طول هفته وقت انجامشون رو نداشتم، در نتیجه نه تنها هیچ استراحتی نمی کنم بلکه باید با خستگی شنبه رو شروع کنم. واقعا 1 روز تعطیلی در هفته کمه.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
3
2
پس کارمندهای بانک همهشون مجردندکه تعطیلشون نمیکنید خوب ماهم خانواده داریم به فکرماهم باشیدلطفا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
من و بقيه همكارانم كاملا موافقيم حداقل 15 نفری هستیم.من تازه ازدواج کردم همسر ساکن اراک هستش و برای اولین بار به خوزستان اومده از روزی که اومده پیش من تقریبا یک ماه میگذره و تو این مدت وفقط و فقط دو شب با هم بیرون رفتیم.من 7 صبح از خونه میرم بیرون و ساعت 17 بر میگردم.یه جا شنیدم که میگفتن در فلان کشور یه شعار هست که کار میکنیم تا زندگی کنیم ولی اینجا ما داریم زندگی میکنیم تا کار کنیم.خانواده خیلی ارزش داره ما هم که تفریحی تو خوزستان نداریم لطفا پنجشنبه ها رو تعطیل کنید والا منم مجبور میشم تا چند وقت دیگه جدا بشم از زندگیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
اي هيئت علمي كه داري عشق به كاري
برو به آن دياري
به آن ديار كه آنجا 5شنبه جزء كار است
5شنبه ها در آنجا يك گل نه صد بهار است
5شنبه ها در آنجا مردم خراب كارند
آنجا بهشت موعود اينجا همه بخوابند
اينجا همه فراري آنجا مشغول كارند
آنجا تو را نياز است اينجا بها نداري
آنجا همش پژوهش همايش ها براه است
اينجا براي ماها 5شنبه ها عذاب است
*****
شبانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تعطیلی پنج شنبه ها موافق هستم امیدوارم تعطیل گردد.
hooman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
موافق تعطیلی پنجشنبه ها هستم.
پسر
|
Finland
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
تعطیل شود
بهروز
|
Finland
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
تعطیل شود
محمد به
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
موافقم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
به نظر شما من كه دو تا بچه دارم يكي رو مهد كودك ميذارم و يكي ديگر مدرسه ميره چطوري ساعت 6:45 سر كار باشم اخه چرا بفكر ما خانمها ي شاغل با مسئوليت سنگين زندگي نيستيد خواهش ميكنم تجديد نظر بفرماييد
alain
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
باتعطیلی پنج شنبه موافقم . چون راندمان کاری بیشترکارمندرو افزایش می ده
فرهاد
|
Germany
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
آیا کارمندان بانک انسان نیستند.؟ایا خانواده ندارند؟به نظرشما اگرپدرومادرهردو شاغل دربانک باشندبایدبا فرزندمحصلشان چی کارکنند؟به نظر من یا همه یا هیچ کس................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
من بنا به شرایط امروزه با تعطیلی مخالفم
روشن فکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
من بنا به شرایط امروزه با تعطیلی مخالفم
لهستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
توروخدابانکیهاروهم تعطی کنیدمگه اوناخانواده ندارن بخدازندگیاشون پرازمشکله
پدر 3 فرزند
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
بنظر من تعطیلی پنج شنبه تصمیم کاملا درستی است ولی ساعت یه ربع به هفت صبح برای من که تا 12 شب در آژانس کار میکنم خیلی ستمه!!!!!!
مینا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
کاملا مخالف هستم چون ساعت کاری اصلا مناسب مادران شاغل که بچه مدرسه رو دارند نمی باشد .مگر می شود که مادران زودتر از بچه های خود از خانه بیرون بروند ؟
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
من با تعطیلی نه موافقم نه مخالف
چون در یک اداره دولتی کار میکنم و تمام پنجشنبه هایی که در تابستان تعطیل بود من سر کار بودم زیرا استاندار محترم به سفرهای شهرستانی میپرداختند و ما هم باید به عنوان یک ارگان دولتی باید همراهی شان میکردیم !!!
یا اینکه جلساتشون رو روز پنج شنبه برگزار میکردند .
از طرف دیگه مدیرمون میگفت دلیل نمیشه که اگه تعطیل کردند یا خاک بود نیایید سرکار !!
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
با توجه به اینکه استان خوزستان دارای آب و هوای با گرد وخاک و گرمای زیاد میباشد حق ما خوزستانهای مقاوم می باشد که از تعطیلی روز پنجشنبه استفاده نمائیم
علي و زينب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
1
حال ميده روز 5 شنبه تا ساعت 12 خوابيد واستراحت كرد با تشكر از استاندار محترم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
دست استاندار با غيرت درد نكنه كه تونست پنج شنبه ها رو تعطيل كنه و ما خوزستانيها رو به آرزومون برسونه. درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
واقعا که از دست این هیئت علمیه محترم!!
دانشگاه چمران به اون عظمت رو ببین به کجا رسوندن!! چقدر هر سال رتبه دانشگاهمون رو پایین تر ببینیم و غصه بخوریم؟؟؟
ماکه حتی به اساتیده هیئت علمیه محترممون گفتیم با هزینه ی خودمون میخوایم پایان نامه کار کنیم اساتیدمون حاضر نشدن همکاری کنن...!!
واقعا وضع تحقیق و پژوهش در دانشگاهمون خیلی اومده پایین و هر سال هم رتبه بندیش داره افت میکنه متاسفانه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
0
اگر این طرح تصویب بشه ممنون میشیم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
0
تقدیر از آقای حجازی بخاطر اجابت خواسته های مردم.
زنده باد خوزستان و خوزستانی
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
با سلام
من بعنوان کارمند بانک کشاورزی با این تعطیلی پنجشنبه ها موافقم اگر چه این مسئولین محترم ما بانکیها را جز هیچ قشری از مردم قرار نمی دهند!!!!!!!!!!!!!!
ما بانکیها گرما را احساس نمی کنیم چون اینترکولر هستیم
ما بانکیها سرما را احساس نمی کنیم چون اینتر هیتر هستیم
مابانکیها گرد و خاک را احساس نمی کنیم چون همه ما بانکیها مجهز به فیلتر های پیشرفته جهت تنفس هستیم و ما بانکیها دارای خاک شش هستیم !!!!!!!!
و.....
اینها همه نظرات مسئولین محترم تصویب کننده تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه هستند !!!!
بابا به خدا ما بانکیها هم مثل شما ها آدم هستیم و....
حسین
|
Finland
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
سلام برهمه خوبان گل و بلبل کشک همه مانباز به سلامت روانی داریم نمی شود همش جان کندن و کار،کارمندان در آخر هفته نیاز به دید و بازدید و در کنار خانواده لحاظ شرینی داشته باشیم . گل و بلبل بزار پول جع کند ودر آخرت گورش آباد کند بابا جون عاطفه ها مرده انسانها مثل چوب شده اند صبح برو کار شب خواب و تکرار زندگی من موافق خیلی خوب کاشکی شنبه هم تعطیل شود
گیتی و زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
1
0
ما دو نفر کارمند یکی از ادارات هستیم از آقای استاندار کمال تشکر را داریم که بفکر کارمندان خود بوده و این موضوع را پیگیری نموده انشاا... که عملی گردد تا همه کارمندان با انگیزه بیشتری به امورات اداری برسند.
برزو وحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
1
از نظر ما حاضریم فقط روز های پنجشنبه کار کنیم بقیه روز ها ی هفته تعطیل باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
با تعطیلی پنجشنه موفق هستیم اما نه اینکه صبح ساعت 6:45 بیاییم سرکار مگر میخواهیم حلیم بفروشیم
سعيدصفري
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
بسيار موافقيم، مادر من نذر كرده كه پنجشنبه ها تعطيل بشه، از بسكه من هر روز با خستگي زياد به خونه مي رسم. زندگي ما شده فقط دويدن و ديگر هيچ.....
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
0
باتعطيلي پنجشنبه ها موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
0
خدا کنه تعطیل شه
لطفا پیگیر این قضیه باشین
الان استانها دارن تعطیل میکنن 5 شنبه ها رو
ماخوزستانیا تو این فصل میتونیم از 5 شنبه ها استفاده کنیم تابستون که تعطیل میشه بخاطر گرما مجبوریم خونه بمونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
ما منتظريم استاندار مردمي
عسل
|
Kazakhstan
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
با سلام آقای استاندار محترم لطفاً اگه میخواید تعطیل کنین اما ساعت کار رو بین روزای دیگه تقسیم کنین این کجاش کاهش مصرف انرژی داره!!!!
مهدي يوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
باسلام تعطيلي پنج شنبه هاارهمه لحاظ مفيدخواهدبوداميداست مسوولان دراسرع وقت اقدام نمايند.باتشكر
ولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
باتشكرازاستاندارقوي صدرصدموثراست ياعي عليه السلام
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
باسلام باتوجه به تعطيلي مدارس درپنج شنبه وتنهاماندن بچه هادرخانه اين اقدام درجهت تربيت ونظارت غيرقابل اغماض است وانجام آن ضروري است.يازهراسلام الله عليها
نعم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
0
0
احسن واحسن براين اقدار
ولايتمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
0
0
ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن اربيعين حسيني وگرامي داشت 9دي ماه ازاين كه پنج شنبه هاتعطيل شده است ممنونيم
:
:
:
آخرین اخبار