تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۷۹۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری همايش شاهنامه‌خوانی بختياری
پنجمين همايش شاهنامه‌خواني و حماسه‌سرايي بختياري امروز(پنج‌شنبه، پنجم بهمن 91) در اهواز برپا مي‌شود.
 
شاهين اسدي دبير پنجمين همايش شاهنامه‌خواني و حماسه‌سرايي بختياري،اظهارداشت‌: اين همايش توسط گروه "آسماري" بختياري به سرپرستي محمد بخشي، ساعت 18:30 تا 23 امروز پنج‌شنبه(پنجم‌ بهمن 91)، در سالن شهداي كارگر واقع در اتوبان لشكر برگزار مي‌شود.
 
وي سخنراني آيت‌‌‌الله حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز، نقاله‌خواني خردسال، شعرخواني، شاهنامه‌خواني و خوانندگي بختياري را از برنامه‌های اين همايش عنوان کرد.
 
اسدي بيان كرد:‌ اسفنديار رنجبري، كوهيار بختياري، امير ممبيني و رضا موسوي خوانندگان بختياري هستند كه در اين همايش روي صحنه مي‌روند.
 
دبير همايش شاهنامه‌خواني و حماسه‌سرايي بختياري خاطرنشان كرد:‌ شاهنامه‌خواني اين همايش را نوربخش احمدزاده، قدرت‌الله جمال‌پور و علي بتوندي انجام مي‌دهند. تجليل از نواب نصيرشلال ورزشكار المپيكي هم از برنامه‌هاي اين همايش است.


مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ستار از مسجدسلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
0
0
با سلام خدمت تمام خوزستانیهای عزیز و مدیر محترم سایت.من خودم یک بختیاری هستم و از ته دل آرزو میکنم هیچوقت بین عرب و غیر عرب در خوزستان فتنه انگیزی و اختلاف افکنی نشود,چون همه ی ما برادریم و اصلا فرقی بین ما وجود ندارد.در پایان هم هفته ی وحدت رو به همتون تبریک میگم.نوکر همتون sattar
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
0
0
امیدوارم موسیقی شوشتری هم که چندین سال است از اجرای آن جلوگیری می شود مجال اجرا یابد تا هنرمندان همه اقوام و همه شهرهای استان عزیزمان بالندگی داشته باشند
:
:
:
آخرین اخبار